Srprs.me ervaringen

25-07-2015 11:32 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik willen in december een paar dagen weg en via via zijn we bij deze website terecht gekomen. Heeft iemand ervaringen met srprs.me? Het gaat ons om de city trip die we eventueel zouden willen gaan boeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:eefkewentelteefje schreef op 27 oktober 2016 @ 19:56:

Ga waarschijnlijk volgende zomer met het hele gezin en aanhang (in totaal) op road trip Oh wat onwijs gaaf!
Alle reacties Link kopieren
Even spammen :D Ik heb weer nieuwe kortingscodes... Mocht iemand nog interesse hebben, mail maar even naar fjordengirl@hotmail.com
Heeft iemand ondertussen nog codes over?
Alle reacties Link kopieren
quote:wriemeltje schreef op 21 februari 2017 @ 11:42:

Heeft iemand ondertussen nog codes over? Ja ik! Wat is je e-mail, dan zend ik je de code toe ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk doen ik werd toen naar boedapest gestuurd leuke dagen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 3 keer met srprs.me weggeweest en is mij wel goed bevallen. Vooral met oud en nieuw was tof.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic heeft voor mij wel doorslag gegeven dat dit de vakantie is die ik wil doen dit jaar. Nu wederhelft nog even overtuigen. Maar gezien hij avontuurlijker is dan ik, zal hij ook wel enthousiast zijn.

Normaal gaan we richting oktober/november een week of 3 op vakantie, maar dit jaar lukt dat financieel niet ivm een verhuizing, dus dit lijkt me een leuk alternatief om toch nog even vakantie te vieren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noisepollution schreef op 12 maart 2017 @ 17:05:

Dit topic heeft voor mij wel doorslag gegeven dat dit de vakantie is die ik wil doen dit jaar. Nu wederhelft nog even overtuigen. Maar gezien hij avontuurlijker is dan ik, zal hij ook wel enthousiast zijn.

Normaal gaan we richting oktober/november een week of 3 op vakantie, maar dit jaar lukt dat financieel niet ivm een verhuizing, dus dit lijkt me een leuk alternatief om toch nog even vakantie te vieren.Zeker aan te raden! Ik heb het mijn vriend cadeau gedaan en die is helemaal niet van dit soort dingen en nu is ie om. Hij vond het echt geweldig. Juist ook aangezien wij dus naar een plek gingen waar we nooit zelf voor gekozen zouden hebben..
Eén van mijn kinderen wil dit doen. Maar wat hij zich afvraagt: stel je voor, je hoort vlak van tevoren dat je in, bijvoorbeeld, Basel terechtkomt zoals ik hier lees. Hoe weet je zo kort van tevoren wat je er kunt doen en wat de highlights zijn? Je kunt last minute niet even snel een reisboekje kopen of wat info uitprinten, denk ik, en zo'n tripje duurt te kort denk ik, om ter plekke alles uit te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro-stagioni schreef op 24 maart 2017 @ 15:15:

Eén van mijn kinderen wil dit doen. Maar wat hij zich afvraagt: stel je voor, je hoort vlak van tevoren dat je in, bijvoorbeeld, Basel terechtkomt zoals ik hier lees. Hoe weet je zo kort van tevoren wat je er kunt doen en wat de highlights zijn? Je kunt last minute niet even snel een reisboekje kopen of wat info uitprinten, denk ik, en zo'n tripje duurt te kort denk ik, om ter plekke alles uit te zoeken.



Het idee is juist 'go with the flow'.



Ik ben in een stad geweest waar ik eigenlijk niks van wist. In een hotel weet het personeel uiteraard wel wat de hotspots zijn, dat kun je overigens altijd en overal wel vinden (wifi openbare ruimte, informatieborden, folders, stations of iets). Wij hebben niemand wat gevraagd en zijn zelf op onderzoek uit gegaan. Ondanks dat hebben we de meeste 'belangrijke' dingen gezien, en zelfs nog veel meer bijzondere dingen die we anders gemist zouden hebben. Ik vond het juist veel ontspannender werken dan van te voren met een soort checklist op reis gaan.
Op

Vliegveld is toch een boekenwinkel



Kan je zo gidsje kopen. Op plek van bestemming ook.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het gewoon gevraagd bij de balie van ons hotel, bij de buschauffeur, bij iemand waar we de weg aan vroegen e.d.. En 2e dag tripadvisor even opengegooid via hotel wifi. Dat is echt niets om je zorgen over te maken. Juist heerlijk om het een beetje op je af te laten komen.
I choose happy!
Ik zal het doorgeven! Het lijkt mij ook een leuk avontuur.
Alle reacties Link kopieren
Voor 220 euro p.p. 3 dagen overnachting + vlucht? Uhm... dan kun je toch ook gewoon in skyscanner intikken "van Nederland", "naar 'overal'" en de goedkoopste bestemming uitkiezen (waar je nog niet geweest bent)? Dan zit je voor zo'n 30-70 euro p.p. vaak wel in het vliegtuig. En dan een appartementje via Airbnb boeken, kun je helemaal zelf kiezen of je in 't centrum wil of juist niet. Voor 3 dagen kun je vrijwel overal wel voor 150 euro een leuk 2-persoonsappartementje vinden (dus 75 p.p.).



Ik snap niet zo goed waarom je 220 euro betaalt i.p.v. de helft terwijl je dan nog iets naar eigen wens uit kunt zoeken ook (mocht je dat niet willen, kun je je altijd laten verrassen door random uit de goedkope opties te prikken).
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad gewoon rete duur, kan dus ALTIJD goedkoper. Dat geld geef ik liever op locatie uit of ga later nog keer.
anoniem_329297 wijzigde dit bericht op 26-03-2017 11:26
Reden: ..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als er nog iemand korting wil, ik heb heb nog 3x korting.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn die codes geldig?
Alle reacties Link kopieren
Zodra je er een zou ontvangen moet er binnen 30 dagen geboekt worden anders vervalt hij.
Alle reacties Link kopieren
Ben even benieuwd of iemand hier ervaring heeft met een geven van een giftcard van srprs.me. Hoe ziet die eruit? Komt het verpakt in een doosje oid of is het een losse kaart?
Alle reacties Link kopieren
Dit staat ook op mijn lijstje om te doen!



Het is hartstikke populair, dus lijkt me niet dat je een superslecht hotel in een slechte buurt krijgt. Dat zou hun imago schaden, want dan kun je hen niet vertrouwen. Maar zelf alles willen regelen is ook prima, daar haal ik vaak ook veel voorplezier uit. Het leuke aan dit lijkt me juist dat je verder komt dan de doorsnee stedentrips, waar we toch vaak als eerste heen gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidhe1 schreef op 25 maart 2017 @ 21:40:

Voor 220 euro p.p. 3 dagen overnachting + vlucht? Uhm... dan kun je toch ook gewoon in skyscanner intikken "van Nederland", "naar 'overal'" en de goedkoopste bestemming uitkiezen (waar je nog niet geweest bent)? Dan zit je voor zo'n 30-70 euro p.p. vaak wel in het vliegtuig. En dan een appartementje via Airbnb boeken, kun je helemaal zelf kiezen of je in 't centrum wil of juist niet. Voor 3 dagen kun je vrijwel overal wel voor 150 euro een leuk 2-persoonsappartementje vinden (dus 75 p.p.).



Ik snap niet zo goed waarom je 220 euro betaalt i.p.v. de helft terwijl je dan nog iets naar eigen wens uit kunt zoeken ook (mocht je dat niet willen, kun je je altijd laten verrassen door random uit de goedkope opties te prikken).



Ja... dat is eigenlijk wel een goeie...



Ik denk dat het toch de spanning is die velen leuk vinden. Dat je geboekt hebt, maar niet weet waarheen. En dan het krassen op het vliegveld. En het is ergens toch makkelijk dat je alleen hoeft in te klikken wanneer je wilt gaan, en de rest wordt voor je geregeld.



Maar misschien ga ik dat ideetje van jou ook wel een keer proberen
Alle reacties Link kopieren
quote:Noisepollution schreef op 27 maart 2017 @ 20:21:

Hoe lang zijn die codes geldig?Ik heb ook nog codes! Ik heb er een aantal en er is geen termijn waarvoor ik deze kan doorsturen. Wanneer ik de code eenmaal heb doorgestuurd heeft de ontvanger 30 dagen om zijn/haar trip te boeken!
Alle reacties Link kopieren
Wij willen dit ook wel eens proberen, zou er eventueel nog iemand een kortingscode over hebben? Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiddler schreef op 03 mei 2017 @ 22:22:

Wij willen dit ook wel eens proberen, zou er eventueel nog iemand een kortingscode over hebben? Alvast bedankt Ik heb nog een aantal codes over, stuur je me even een prive bericht met je e-mailadres? Zodra ik de code verzend is deze 30 dagen geldig, wil je binnen nu en 30 dagen een trip boeken?
Alle reacties Link kopieren
Heeft er toevallig nog iemand codes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven