Mode & Beauty alle pijlers

goeie en goedkope beauty blender

23-02-2017 21:15 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een goeie en goedkoper beauty blender

Iemand suggesties?
Alle reacties Link kopieren
die van de claires, maar die haalt het niet bij de officiële
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Niet om raar te doen, maar wat is een beauty blender?? Wacht ik ga googlen!
Alle reacties Link kopieren
Beautygloss heeft hier laatst een video over gemaakt, kijk even op haar YouTube kanaal.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:Leggingdame28 schreef op 23 februari 2017 @ 21:18:

Niet om raar te doen, maar wat is een beauty blender?? Wacht ik ga googlen!Hahaha dat een soort make-up spons in een ei vorm
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 23 februari 2017 @ 21:18:

Beautygloss heeft hier laatst een video over gemaakt, kijk even op haar YouTube kanaal.Oke, ik zal even gaan kijken
quote:s_cf schreef op 23 februari 2017 @ 21:20:

[...]



Hahaha dat een soort make-up spons in een ei vormBest handig!
Miracle complexion sponge van Real Techniques. Vind ik persoonlijk beter dan de Beautyblender en een stuk voordeliger. Ik koop ze in een pak van vier.
Alle reacties Link kopieren
quote:monroe1988 schreef op 23 februari 2017 @ 21:32:

Miracle complexion sponge van Real Techniques. Vind ik persoonlijk beter dan de Beautyblender en een stuk voordeliger. Ik koop ze in een pak van vier.Waar koop je ze?
Inderdaad die van Real Techniques. Bij Boozyshop of Makeupspot
Alle reacties Link kopieren
quote:Chavisory schreef op 23 februari 2017 @ 21:41:

Inderdaad die van Real Techniques. Bij Boozyshop of MakeupspotOhh! Dankje dan ga ik het even bestellen haha
Alle reacties Link kopieren
Bij de big bazaar hebben ze die ook liggen. Maar zit daar dus ook echt verschil in? En hoe dan? Het soort schuim waar het van gemaakt is, lijkt me toch bij iedere beautyblender van hetzelfde materiaal?



Ik gebruik die dingen niet, dus vandaar mijn vragen
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 23 februari 2017 @ 22:51:

Bij de big bazaar hebben ze die ook liggen. Maar zit daar dus ook echt verschil in? En hoe dan? Het soort schuim waar het van gemaakt is, lijkt me toch bij iedere beautyblender van hetzelfde materiaal?



Ik gebruik die dingen niet, dus vandaar mijn vragen Ja, je hebt de echte roze beauty blender dat is de enige echte in de make-up wereld ik vind em voor 20 euro toch te duur haha. Nu heb je veel Dupes van de beauty blender maar weetniet zo goed welke goed zijn. Veel goedkope beauty Boenders brengen niet goed aan of laten vlekken achter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven