Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 17 februari 2017 @ 11:19:

Wat ook heel irritant is, als iemand die je onder de negeer hebt als laatste in een topic heeft gereageerd, dan werkt de 'direct naar beneden' link niet meer. (Safari)



Dankjewel voor je melding, we geven 'm even door!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 17 februari 2017 @ 14:40:

Uh... Ik wilde net om een hoofdletter vragen in het daarvoor bedoelde topic, maar dat gaat dus niet, want er is nergens een invoerschermpje of zoiets. Wel staat er bovenaan 'Let op de laatste reactie is ouder dan 14 dagen. Snel reageren is daarom uitgeschakeld.' Langzaam reageren is dus ook uitgeschakeld of zie ik nu iets over het edele hoofd?



Beste bossanova,



Als je door scrollt naar onderen zie je een venster staan waarin je wel kunt reageren en je verzoek kunt plaatsen. Je kunt ook altijd even mailen naar forum@viva.nl



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Als reactie op jullie vragen over de plaatjes: het is noodzakelijk om de cookies te accepteren om het forum optimaal te laten werken. Zodra je dus de cookies hebt geaccepteerd werken de plaatjes ook weer.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste Mod,



Dit staat er in jullie uitleg over de cookies:





Wij gebruiken de volgende cookies:



Functioneel Noodzakelijk voor het functioneren van de website (vereist)

Statistieken Voor analyse doeleinden om de website te verbeteren (vereist)

Social Media Voor het laten functioneren van like buttons

Advertenties Om bij te houden welke advertenties je al hebt gezien en hoe vaak

Interesses Om informatie en advertenties zoveel mogelijk te laten aansluiten bij je interesses



Het lijkt met dat plaatjes op jullie forum vallen onder het functioneren van de website? Met Like buttons/advertenties en interesses hebben geplakte plaatjes immers niks te maken. Hoe kan het dan toch dat (opeens) ik alle cookies moet accepteren om een werkende website te krijgen? Ik forum hier al heeeeel lang, en tot voor kort ging dit gewoon prima.



Ik hoor graag jullie reactie.
Fokkin' koekjesmaffia dus van Sanoma!
quote:ModeratorViva schreef op 20 februari 2017 @ 16:53:

Beste forummers,



Als reactie op jullie vragen over de plaatjes: het is noodzakelijk om de cookies te accepteren om het forum optimaal te laten werken. Zodra je dus de cookies hebt geaccepteerd werken de plaatjes ook weer.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumWaarom is dit veranderd??
Alle reacties Link kopieren
Dus wanneer ik cookies uitschakel voor het forum ben ik ook meteen van Plista verlost ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Nee, helaas. Die zie ik dan weer wel. En daar had ik ooit een handige oplossing voor via een code in AdBlock+, maar die is niet meeverhuisd naar andere laptop helaas.
Alle reacties Link kopieren
Mods, het forum functioneert bij mij niet goed meer. Sinds een week ofzo zie ik geen plaatjes meer, kan deze bug opgelost worden?
quote:ModeratorViva schreef op 20 februari 2017 @ 16:51:

[...]





Beste bossanova,



Als je door scrollt naar onderen zie je een venster staan waarin je wel kunt reageren en je verzoek kunt plaatsen. Je kunt ook altijd even mailen naar forum@viva.nl



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum



Met 'langzaam reageren' bedoelde ik ook dat venster onderaan, maar die ontbreekt ook. Wat een gedoe dat het per se in dat topic gevraagd moet of per mail en niet lekker spontaan een hoofdletter geven. Vervelend dat het blijkbaar zo stroef moet. Er is overigens al 4 mnd geen hoofdletter-aanvraag gedaan.

Bedankt voor de reactie...
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 23 februari 2017 @ 22:31:

Mods, het forum functioneert bij mij niet goed meer. Sinds een week ofzo zie ik geen plaatjes meer, kan deze bug opgelost worden?Ik zie nog wel plaatjes hoor, misschien is het geen forumbug maar ligt het aan je eigen instellingen?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 23 februari 2017 @ 22:31:

Mods, het forum functioneert bij mij niet goed meer. Sinds een week ofzo zie ik geen plaatjes meer, kan deze bug opgelost worden?Toevallig aangepaste cookie-instellingen? Zie een paar berichten terug.
Alle reacties Link kopieren
De bug is dat het Hoofdletter-topic geen tekstveld heeft om een bericht in te typen.

Ik wil dus ook graag mijn nick met een hoofdletter geschreven hebben.
Ik zie ook geen plaatjes meer; Moet ik daarvoor alle cookies accepteren? En hoe doe ik dat dan?
Alle reacties Link kopieren
De layout klopt telkens van geen kanten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 06 maart 2017 @ 00:14:

De layout klopt telkens van geen kanten.



Wat gaat er precies fout? Zou je een printscreen willen maken?

Dank!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Als ik op "plaats je reactie" druk dan kom ik in een nieuw scherm met bovenaan mijn getypte reactie (dus nog niet geplaatst). Dan moet ik nog een keer op "plaats je reactie" drukken om ook echt iets te posten.



Edit: Bij dit bericht ging het wel meteen goed, dus misschien het probleem al verholpen.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:gioia82 schreef op 06 maart 2017 @ 12:09:

Als ik op "plaats je reactie" druk dan kom ik in een nieuw scherm met bovenaan mijn getypte reactie (dus nog niet geplaatst). Dan moet ik nog een keer op "plaats je reactie" drukken om ook echt iets te posten.



Edit: Bij dit bericht ging het wel meteen goed, dus misschien het probleem al verholpen.



Laat je het even weten als dit probleem niet is opgelost?



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zarah schreef op 20 februari 2017 @ 17:42:

Beste Mod,



Dit staat er in jullie uitleg over de cookies:





Wij gebruiken de volgende cookies:



Functioneel Noodzakelijk voor het functioneren van de website (vereist)

Statistieken Voor analyse doeleinden om de website te verbeteren (vereist)

Social Media Voor het laten functioneren van like buttons

Advertenties Om bij te houden welke advertenties je al hebt gezien en hoe vaak

Interesses Om informatie en advertenties zoveel mogelijk te laten aansluiten bij je interesses



Het lijkt met dat plaatjes op jullie forum vallen onder het functioneren van de website? Met Like buttons/advertenties en interesses hebben geplakte plaatjes immers niks te maken. Hoe kan het dan toch dat (opeens) ik alle cookies moet accepteren om een werkende website te krijgen? Ik forum hier al heeeeel lang, en tot voor kort ging dit gewoon prima.



Ik hoor graag jullie reactie.
test

Ik ben mijn plaatjes plakrecht kwijt??
Haai Mod,



Het forum loopt geregeld vast als ik naar beneden scroll.

Ik forum mobiel, Android en gebruik doorgaans wifi.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een bug melden.



Als de meest recente reactie in een topic geplaatst is door een door jou geblockte/verborgen forummer dan werkt de knop "Direct naar beneden" (die bovenaan de pagina van een topic staat) niet. Kan dit opgelost worden?
Alle reacties Link kopieren
Ik herhaal mijzelf nog maar eens.



Zarah schreef op 20 februari 2017 @ 17:42:

Beste Mod,



Dit staat er in jullie uitleg over de cookies:





Wij gebruiken de volgende cookies:



Functioneel Noodzakelijk voor het functioneren van de website (vereist)

Statistieken Voor analyse doeleinden om de website te verbeteren (vereist)

Social Media Voor het laten functioneren van like buttons

Advertenties Om bij te houden welke advertenties je al hebt gezien en hoe vaak

Interesses Om informatie en advertenties zoveel mogelijk te laten aansluiten bij je interesses



Het lijkt met dat plaatjes op jullie forum vallen onder het functioneren van de website? Met Like buttons/advertenties en interesses hebben geplakte plaatjes immers niks te maken. Hoe kan het dan toch dat (opeens) ik alle cookies moet accepteren om een werkende website te krijgen? Ik forum hier al heeeeel lang, en tot voor kort ging dit gewoon prima.



Ik hoor graag jullie reactie.
Hoi Mods,



Als ik op mobiel (Apple, safari) een plaatje probeer te plakken, gaat dat mis. Plak ik precies hetzelfde plaatje via de site op m'n laptop/vaste computer (Chrome of safari) dan is er geen probleem. Ik heb plaatjesplakrechten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven