Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vitello, welkom bij de club. Ik nu ook 2 weken bezig. Ben ook nog zoekende. Probeer vaak een dag vooruit te kijken wat ik ga eten met avondeten, zodat ik de punten kan verdelen over de dag. Je kan tussendoor ook iets van kwark nemen met wat honing, zo kwam ik ook aan mijn punten. Ik mag er overigens maar 30.



Ik heb voorlopig geen verjaardagen of uitjes gepland staan, dus geen verleidingen voor mij.

Succes dames met de verleidingen te weerstaan.



Gisteren mijn weegdag en was maar 0,6 kg afgevallen afgelopen week. Klein beetje teleurstelling. Weeg nu 90,1. Had gehoopt een getal met de 8 beginnen erin te willen zien. De week ervoor was ik nog 2,3kg kwijt.

Door de operatie was ik ook al wat afgevallen en als dat wordt meegerekend ben ik nu in totaal 4,9 kg kwijt.

Dus al met al mag ik niet klagen.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was mijn officiële weegdag en ik was gelijk gebleven. Nu had ik dat wel verwacht /gehoopt ivm het vele gangen diner en de huishoudbeurs van die week. Vanmorgen toch nog even erop gaan staan en toch een paar onsjes extra er af.



Geen echte plannen dit weekend, dus gaan even lekker strak in het gareel
Dames goed bezig!!



In het begin is het altijd wennen je zal vanzelf merken dat je alleen nog in punten gaat denken en dat het vanzelf gaat.



Mochten jullie in de tabel willen geef dat even aan dat stuur ik een pb met gegevens en kan je jezelf er in zetten
Hier 200 gram erbij. Maar dat komt voornamelijk door gister, ben uit eten geweest. Vandaag even een 'balansdag' en dan komt het helemaal goed ????
Goed bezig allemaal! Hier 0.9 kg eraf vrijdag j.l.

Tussenstand: bijna 17 kg eraf.

Moet vaker biefstuk gaan eten bij Loetje



Was woensdag naar de HHB, laatste keer was ca 8 jaar geleden, me toen voorgenomen er nooooooooit meer naar toe te gaan haha.

Maar won kaarten, dus toch even wezen kijken. Na 1.5 uur gevlucht en de tram gepakt naar centrum.

Die *piep* trolleys, ik kan er niet tegen, je breekt je nek over die dingen. Ga er nu dus echt nooit meer heen.



Heb op de HHB alleen 1 Mora ovenbitterbal en 1 bamibal geproefd. De rest "gewoon" niet genomen. Heb daar niet zo'n moeite mee, heb mijn einddoel voor ogen. Had zelf ook brood mee.

Uiteindelijk 16.000 stappen ofzo gezet die dag, dus mezelf wel getrakteerd op een warme chocomel bij Starbucks op weg naar huis.
Lekker, Snoopy!!



Ik ga morgen weer echt beginnen. Heb echt een rotweek achter de rug (of beter gezegd: eigenlijk zit ik er nog middenin!). Maar vanaf morgen ga ik er gewoon weer voor. Die knop moet om!
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het wel oké. Gisteren en vandaag een paar van m'n weekpunten gebruikt voor een zeer gewenst stuk choco en vandaag voor een heerlijke lunch! Rest van de dag/week gedragen, dus dat kon!



Woensdag weer wegen en mijn doel is onder de 69 uitkomen (nu 69,1). Maar moet ook volgende week ongesteld worden, dus weet nog niet of dat de boel gaat verpesten



@snoopy, mensen met trolleys mag je gewoon schoppen als ze voor je neus irritant doen
Alle reacties Link kopieren
Hallo, nieuwe WW'er hier. Vorige week begonnen en nu 4 kg kwijt. Ik doe online en bezoek de cursussen. De stok achter de deur om bij de cursus op de weegschaal te staan is wel goed voor mij. Ik wil graag 15 kg afvallen.

De eerste week is heel goed gegaan. Had vrij dus alle tijd om lekkere ontbijtkes, lunches en diner te bereiden. Morgen weer beginnen. Heb iig veel goede boodschappen gehaald zodat ik voldoende goed eten mee kan nemen.

Ik heb eerder WW gedaan. Werkte toen ook super. Het opgewicht blijven is het moeilijkste. Heb ik de tussen

Iggende periode ook allerlei andere shakes en dieten geprobeerd. Val je super snel van af maar komt ook ook echt heel snel weer bij. Nu dus gewoon weer naar gematigd eten, goede keuzes maken en of of en niet meer en en.

Succes allemaal!
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Dag daar ben ik ook weer eens! Ik was wat aan het rommelen met mijn gewicht en net weer onder de 100 toen ik 2,5 week geleden zwanger bleek. Veel eerder dan verwacht, was net gestopt met de pil en na de eerste menstruatie zouden we er voor gaan. Die eerste menstruatie bleef uit...



Er is dus een babysmurf onderweg! Ik heb mijzelf afgemeld voor WW maar blijf wel bewuste keuzes maken en zo hoop ik niet met +30kg te eindigen. En ach, anders maar wel.



Dus, tot aan het einde van het jaar, dan wil ik vast weer op weg naar de 100!
Begin de dag met een smurfje, begin de dag met een smurf. Want wie vrolijk smurft in de morgen, die smurft de hele dag!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
dubbel
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
en nog een keer... beetje to much.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
@krulliebollie welkom!!!



@smurfin. Wauw gefeliciteerd!!!
Ik wou mij een tijd terug al eens aanmelden voor ww maar als ik Google zijn er veel negatieve reacties te vinden over dat als je je wil afmelden het heel lastig is om er vanaf te komen.

Ben wel benieuwd naar de ervaringen hier..
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb vorige keer gewoon opgezegd en dat was het.

Ik heb nu bijvoorbeeld een "contract" van 7 maanden en daarna kan ik het gewoon stopzetten. Wel met een maand opzegtermijn.



Hier overigens ook een baby onderweg, ik weet het sinds donderdag. Ik ga nu nog eventjes door met de WW en overleg zeer binnenkort met de verloskundige. Aangezien WW eigenlijk gewoon gezond eten, lijkt het me dat ik het in principe gewoon door kan zetten, hetzij met meer punten.

Ik ben namelijk een beetje bang dat als ik ga stoppen, dat ik dan weer in mijn oude gewoontes terugval en dat lijkt me nog ongezonder voor babybelle
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk geen idee, want ben nog lid maar het zal best zo zijn dat je bij bepaalde contracten niet tussentijds kunt opzeggen ofzo, doordat je bepaalde korting hebt gekregen (eigenlijk net als bij een telefoonabonnement).



Even goed kijken welk contract je afsluit en dus niet automatisch voor de hoogste korting gaan.
Gefeliciteerd Daisybelle en smurfin88! Een fijne zwangerschap toegewenst!



Welkom Krulliebollie, fijn dat het voor jou goed werkt, naar de cursus. Ik persoonlijk moet er niet aan denken, doe het alleen online.



Heb zelf een abo voor een jaar, met maand opzegtermijn. Maar ik denk dat ik het gewoon aan blijf houden als ik eenmaal op streef ben (en moet eerst nog maar zien of ik het red binnen een jaar) om mijn streef te houden.

Heb niet zo'n zin om LTM te worden eigenlijk. Teveel "eisen". Zie die EUR 17,= per maand dan maar als een investering in mijn gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Ladies!

Het is altijd wel prettig om een beetje support te hebben...



Daisybelle, ook gefeliciteerd met je zwangerschap.



Ik heb gewoon gekozen voor een maandelijks abbo wat per maand opzegbaar is. Ik betaal 42,- Dat heb ik er nu wel voor over. Ik heb het ook wel eens zelf alleen online geprobeerd maar dan merk ik toch dat ik verslap. Nu is het gaan naar de cursus, daar wegen de stok die ik even nodig heb. Ik blijf niet altijd voor die praatjes hoor. Die ken ik wel en vind ik eigenlijk niet veel toevoegen. Soms is het ook wel fijn om daar wat spulletjes te kunnen kopen. Repen met weinig punten etc. Al merk ik nu dat ik kennelijk streng doe en savonds veel punten over heb. Heerlijk savonds nog een koekje of stuk chocola.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Hoera vanmorgen 68,6 in 3 weken nu 2,6 eraf! Het gaat niet super vlot, maar dat geeft niet. Als er maar een dalende lijn in blijft!



Ik zou graag rond de 65 zitten eind van de maand, dus ben benieuwd! Zometeen maar even lopend een boodschapje doen, helpt ook vast weer! Heb zaterdag een uitje, dus komende dagen weer even streng!



Wat eten jullie vanavond? Ik ben nog inspiratieloos....
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Voorheen werkte de WW wel bij me, en snel ook. Nu ben ik echt dagen goed op en net onder de 30 punten bezig, en ik wordt juist dikker en zwaarder. Snap er niets van . Het enige waar ik op kan komen is dat het lichaam expres vocht vasthoudt. Iemand verder een idee ? Het is nogal demotiverend. Ik ken het dieet goed en bezoek de bijeenkomsten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zit je even op een soort van "plateau" ? Vooral volhouden heb ik altijd geleerd en dan in ene schiet je weer oplaag.



Vandaag 1,5 week bezig, 1 week geleden bij de weegjuf geweest en -4,1 Ik ga vrolijk door!
ach.. ik doe ook maar wat..
Prima score juist Lalala! Bijna 3 kilo in 3 weken, dat is meer dan gemiddeld hoor. En idd, eraf is eraf.

Ik eet pannetje met filet en champignons, uit de app. Heerlijk, zit nu te eten. En wok vaak, altijd goed en laag in punten.



Krulliebollie, was aan het begin even binnen gelopen om wat kookboeken te kopen, kan daar altijd even langs om spulletjes te kopen als ik wil. Dat is wel fijn. Hele leuke coach ook daar. Maar de rest hoeft van mij niet haha.

En -4.1 in 1.5 week???? Wow haha. Dat is wel heel veel.



Knstnr: wellicht even goed je weekpunten inzetten, een pizza, biefstuk met patat, of iets anders lekkers. Bij mij werkt dat vaak. Even je lichaam laten "schrikken" zeg maar. Heb vorige week biefstuk bij Loetje gegeten, en was de week erna meer afgevallen dan de weken ervoor.
quote:Viva-30 schreef op 27 februari 2017 @ 20:24:

Ik wou mij een tijd terug al eens aanmelden voor ww maar als ik Google zijn er veel negatieve reacties te vinden over dat als je je wil afmelden het heel lastig is om er vanaf te komen.

Ben wel benieuwd naar de ervaringen hier..Heb gewoon het afmeld formulier ingevuld en binnen 24 uur een mail dat ik per....... ga stoppen.
quote:knstnr schreef op 01 maart 2017 @ 11:27:

Hoi. Voorheen werkte de WW wel bij me, en snel ook. Nu ben ik echt dagen goed op en net onder de 30 punten bezig, en ik wordt juist dikker en zwaarder. Snap er niets van . Het enige waar ik op kan komen is dat het lichaam expres vocht vasthoudt. Iemand verder een idee ? Het is nogal demotiverend. Ik ken het dieet goed en bezoek de bijeenkomsten.Misschien al punten opmaken ook je weekpunten misschien krijg je te weinig binnen?
Alle reacties Link kopieren
@knstnr, je moet niet toevallig ongesteld worden ofzo? (ik ga er maar even vanuit dat je een vrouw bent ) ik hou dan altijd wat meer vocht vast en ben dan altijd wat zwaarder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven