Geld & Recht alle pijlers

Sosaaliseren verplicht ?

14-02-2017 11:45 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Eigenlijk twee dingen die ik mij afvraag

Ik was gaan werken tussen kerst en oud op nieuw vorig jaar nu kreeg ik mijn verlof overzicht en daar stonden vier dagen vier uur afgeschreven in die periode terwijl ik gewerkt heb meteen bij de obecytleider gemeld word uitgezocht maar stel dat ze er niks aan doen ?

Wat kan ik dan ? Vind het een raar gebeuren

Ik werk via de sosaaile werkvoorziening bij ...

schoonmaak ik werk op een basisschool

Nu vraag twee ik heb veel last van prikkels drukte en zo nu luister ik.vaak muziek zodat ik me beter kan conciteren.dit gaat goed..

In min pauze lees ik een boek of kijk iets van een filmpje op mijn telefoon..tenslotte pauze en het helpt tegen de prikkels daarbij heb ik niet zo veel met mijn gollega.s praat wel gewoon over werk met ze

Maar schijnt dat de leraren problemen met mij hebben vanwege de telefoon /lezen in de pauze.Kunnen ze mij verbieden te lezen of filmpjes te kijken in de pauze ? Muziek luisteren dopjes in niemand last van.

Moet ik super sosaail zijn ? Heb al vaker gezegd dat ik last van de prikkels heb .mijn werk leid er niet onder verder.

Sorry voor taalfouten doe mijn best.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is het begrepen en kan je rustig jouw batterij opladen in de pauze.



Snap ook niet zo goed dat een klant van de DSW (de basisschool) zijn medewerkers niet uitlegt dat de schoonmakers beperkingen hebben en daar rekening mee kunnen houden.

Lijkt mij dat van leraren iets meer empathie verwacht mag worden.



Enne, je komt om schoon te maken, niet om gezellig te wezen.
Nee hoor, zeker niet.

Tijdens je pauze doen wat je wil.

Ik heb tijdens de pauze ook nooit de behoefte om 'gezellig' te doen met collega's.
Alle reacties Link kopieren
Nou update

Het gaat niet zo geweldig op het werk

Ze hebben nu een andere gevonden om te zeuren ze vinden nu ineens dat we te lang pauze nemen terwijl ik mij persies aan de tijd hou

Maar er is een gollega ziek en nu heb ik een vervanger doet zijn werk goed maar heb al vaker meegemaakt dat het zo gaat

Gisteren kreeg ik van mijn lening gevende een bak rotzooi over me heen niKs was goed

Volgens de directeur en leerkrachten

Dat is dan je Dank je wel voor iedere dag hun rommel opruimen ...en ze vinden me asociaal

En niet gezellig ja ik ben niet hier voor de gezelligheid typisch 7 weken geleden waren ze super tevreden en nu is die gollega ziek en is er niks goed valt wel een beetje op hoor

Leuk is het niet ..tis dat ik geen ander werk binnen de wsw krijg anders ging ik wat anders doen heb er momenteel totaal geen zin meer om

Sorry moest het even kwijt
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzy75 schreef op 14 februari 2017 @ 13:00:

Sociaal doen is geen verplichting. Je mag in je pauze ook buiten gaan wandelen in je eentje als je dat graag wilt.Helaas zijn er mensen die "sociaal doen" wel willen verplichten.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Vervelend zeg.

Misschien kunnen ze zelf eens gewoon aan het werk gaan in plaats van zich allemaal met jou bezig te houden.

Maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden.



Sterkte en zolang je je aan de regels houdt kunnen zij mooi een voorbeeld aan je nemen
Alle reacties Link kopieren
Ja dus zij mogen zich overal mee bemoeien maar als ik er iets van zeg heb ik een grote mond ik hou me aan de regels ..

Kinderachtig gedoe maar oke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven