Hoe zit het met relaties

23-02-2017 21:11 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
He forum tijgers,



Volg dit forum al even maar nog nooit lid geworden.



Lid geworden dus go.... Topic tijdt ????.



Ik lees veel verhalen over standjes, vreemdgaan, problemen, onzekerheden en natuurlijk wilde verhalen ( die niet altijd echt zijn ????).



Mijn vraag is nu, uiteraard:



Wie kiest met welke reden voor er een relatie met diegene waarmee hij/zij is.

Want laten we eerlijk zijn, die sex beesten van internet en onze fantasie zijn.... Fantasie.



Ik vraag dit omdat ik graag wil begrijpen waarom je in een relatie zit.



Natuurlijk alleen maar eerlijk om te vertellen waarom ik in een relatie zit.



Ik zit in een relatie omdat:

- zij degene is waaraan ik denk 24/7.

- zij mij aanvult en mijn leven verrijkt.

- zij mij aanvoelt en daarop inspeelt.

- waarbij ik me veilig en gerust voel.

- aan niemand anders denk of bij wil zijn.

- mijn beste vriend ik waarmee alle activiteiten leuker zijn.



En natuurlijk, verplicht op deze sectie, de sex beter is als in welke fantasie dan ook. Omdat gevoelens voor elkaar meer betekenen dan alleen doordouwer en klaarkomen.



Let me know ????
Gotta go fast
quote:Enn schreef op 23 februari 2017 @ 22:39:

[...]



Omdat je alles wat hij hier neer zet als lezer dan ziet gebeuren tussen mensen waarvan de lezer dus kan weten hoe ze heten,eruit zien etc?. En (in dit geval) de vriendin, heeft waarschijnlijk geen idee dat dit online besproken wordt?TO heeft er geen moeite mee.
Het gaat toch niet alleen om TO? De vriendin wordt genoemd en is zichtbaar op FB.
Alle reacties Link kopieren
quote:Timdewert schreef op 23 februari 2017 @ 22:04:

Ik heb mezelf net gegoogled door " Tim de Wert" in te vullen en kom niks tegen.



Dus dat zit goed, de mensen die ik zie ben ik niet.



Maar om mijn vriendin zal ik het aanpassen. Kan nu niet via mijn mobiel maar neem de tip serieus.Heb je net op Facebook opgezocht. Google is zo 2016. Facebook ook trouwens, maar leuke foto's!
Alle reacties Link kopieren
Hij vult mij aan en ik hem

We hebben samen de grootste lol

Kunnen over alles praten:verlangens doelen enz

Tja ik voel mij een completer mens met hem!En door de jaren heen ben ik alleen maar meer van hem gaan houden en is de sex ook echt geweldig!
Alle reacties Link kopieren
quote:deijscoboer schreef op 23 februari 2017 @ 23:05:

[...]





Heb je net op Facebook opgezocht. Google is zo 2016. Facebook ook trouwens, maar leuke foto's!Dat ben ik niet want ik heb geen Facebook
Gotta go fast
Alle reacties Link kopieren
quote:Timdewert schreef op 23 februari 2017 @ 23:18:

[...]





Dat ben ik niet want ik heb geen FacebookNice ava.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Als jij geen facebookaccount hebt met deze naam dan is het heel erg vreemd dat je deze naam gebruikt. Dit is een normale redelijk vaak voorkomende naam, ik vind het vreemd dat je hier voor kiest. Nieuwsgierigaagje vind ik voor jou een goede nickname.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Timdewert schreef op 23 februari 2017 @ 23:18:

[...]





Dat ben ik niet want ik heb geen FacebookFakebook, dan.
Alle reacties Link kopieren
Maar even serieus hè. Hoe is het nou toch mogelijk dat iemand zulke zinnen in elkaar bouwt? Je leest toch wel eens een boek, tijdschrift, desnoods een foldertje bij de huisarts? Dan zie je toch hoe zinnen in elkaar zitten..? HOE KAN DIT NOU. VOLWASSEN VENT.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Als je een "reden" wil horen, en het wil "begrijpen", moet jij in mijn ogen nog veel "leren", bijvoorbeeld door een boek te lezen over de liefde, of beter nog een film. Houden van doe je namelijk met je verstand ;)
Arme Tim..
quote:safrat schreef op 23 februari 2017 @ 23:04:

Het gaat toch niet alleen om TO? De vriendin wordt genoemd en is zichtbaar op FB.Dat is hij niet. Waarom maken jullie je zo druk? Moet Tim toch zelf weten? En dan kan je hem googlen, wat voor last heb jij daarvan?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties in ieder geval.

Ik heb geleerd beter op mijn spelling te letten.

Bedankt voor diegene die zijn verhaal hebben gedeelt, daar ging het om.

Fijne carnavals dagen voor wie het viert.
Gotta go fast
dus je hebt een relatie met je beste vriend.

fijn voor je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven