Werk & Studie alle pijlers

Hoever mag een arboarts gaan?

23-02-2017 14:06 128 berichten
Ik heb vandaag gesprek gehad met de arboarts. Hij had de dossier van mij van de psycholoog op tafel en haalde punten naar boven. Volgens de bedrijfsarts is het weer goed als ik 36 uur ga werken. Over 2 weken. Volgens de Bedrijfsarts ben ik intelligent genoeg om niet weer in de burn-out te raken, sorry wat heeft inteligentie te maken met of je wel en niet in een burnout terechtkomt? Volgens mij heeft het niks met intelligentie te maken, ik vind het een ferme uitspraak.



Wat wil ik met dit topic; even uitrazen.



Ik heb het gevoel dat er inbreuk in mijn privacy is gepleegd. En daarbij ik heb niet een jaar de tijd gehad om te integreren, het gaat goed met me maar het betekent niet dat ik meteen hard moet rennen.
Alle reacties Link kopieren
En dus kan de werkgever het beste het contract wel verlengen. Dan is er meer kans dat TO, als het contract opnieuw afloopt, niet ziek uit dienst gaat.
quote:Zereteen schreef op 24 februari 2017 @ 20:03:

En dus kan de werkgever het beste het contract wel verlengen. Dan is er meer kans dat TO, als het contract opnieuw afloopt, niet ziek uit dienst gaat.Ik zou het contract in ieder geval niet met een te lange termijn verlengen als ik haar werkgever zou zijn.........
In elk geval moeten ze een maand op voorhand uitsluitsel geven over verlenging. Anders moeten ze je als ze niet verlengen een vergoeding betalen voor elke dag dat ze te laat zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven