Mode & Beauty alle pijlers

Leuk kapsel of niet?

24-02-2017 21:56 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen naar de kapper voor nop (dochter van collega leert voor kapster en moet dus nog oefenen) en ik dacht, ik laat eens een keer lekker wat anders doen. Heb nu lang haar, maar ik doe er vrij weinig mee. Dit kapsel lijkt me wel wat https://www.google.nl/sea ... ygB&biw=360&bih=524#imgrc=g0UvFap6jcmK4M:



Ziet er makkelijk uit om in model te brengen, niet geheel onbelangrijk. Ik ga wel die kant op wat betreft lengte en misschien doe ik gewoon dit kapsel. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat het een verkeerde link is Ff de goeie opzoeken.
Dat tot op de schouders vind ik wel leuk. Dat hele korte niet.

Het moet natuurlijk ook bij je gezicht passen.
Ik zou niet als oefenmodel van lang naar kort gaan....
Leuk, al kan een beginnende kapper zich flink vergissen in het knippen van een boblijn. Ik zou hem iig niet te kort laten knippen, als het niet goed gaat kun je het nog een beetje laten herstellen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.glamourista.nl ... apsels-2017-korte-bob.jpg



Deze is het dus.
Alle reacties Link kopieren
Prachtig kapsel, maar ik zou het niet door een beginner laten knippen! Kort zie je een verknipt kapsel veeeeeeel beter. Bovendien kan er dan niet zomaar weer een stuk af om het gelijk te knippen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Hmmm.. daar hebben jullie misschien gelijk in dat ik het beter op safe kan spelen... Aan de andere kant, ik lees ook weleens verhalen dat volleerde kapsters/kappers een kapsel grondig hebben verpest..
Alle reacties Link kopieren
.
ladymadonna wijzigde dit bericht op 23-05-2018 16:24
98.79% gewijzigd
Leuk kapsel maar ik zou het ook iets langer houden. Dat je nog een staartje kan.
Alle reacties Link kopieren
Houd er rekening mee dat jouw haar door het gewicht anders valt dan wanneer het al kort zou zijn. Kan echt heel veel uitmaken. En ja, bij mij is het al eens verknipt, ook door kapsters met jarenlange ervaring. Het kapsel is leuk, maar ik zou vanaf lang haar eerder kiezen voor iets tot op je schouders. Kan zij oefenen en als het mislukt kun je dit altijd nog laten knippen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Dit moet je echt niet door een kapper laten doen die het nog moet leren. Juist bij dit soort kapsels kan er zoveel misgaan. En vooral niet meer recht te zetten.



Zo'n kapsel is bovendien onderhouds intensief. Je zegt dat je nu niet veel doet met je lange haar. Ben er er klaar voor om het elke dag uitgebreid te gaan stylen? Dat is namelijk wel nodig met dit kapsel. Het zit niet vanzelf goed als je uit bed komt....
Alle reacties Link kopieren
Ga nog even verder kijken
Alle reacties Link kopieren
Best een moeilijk kapsel voor een beginner.
Wel mooi dat plaatje!
Alle reacties Link kopieren
Als je denkt dat het bij je past waarom dan niet. En bij een kappersopleiding is controle altijd iemand die het naloopt mocht er foutje in zitten dan wordt het wel gecorrigeerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf Haar tot mijn schouder, je moet het welke elke dag föhnen of stijlen om het mooi te laten zitten. Maar voor de rest prima te doen. Slankt je gezicht ook echt af
quote:speldenkussen schreef op 24 februari 2017 @ 21:59:

http://www.glamourista.nl ... apsels-2017-korte-bob.jpg



Deze is het dus.Fantastisch kapsel
Alle reacties Link kopieren








Er staan nog betere foto's van haar korte kapsels op internet, erg leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:s_cf schreef op 24 februari 2017 @ 22:55:

Ik heb zelf Haar tot mijn schouder, je moet het welke elke dag föhnen of stijlen om het mooi te laten zitten. Naar voor de rest prima te doen. Slankt je gezicht ook echt afEuh ja, dat is nog wel een dingetje. Ik heb een ovaal, slank gezicht. Zou dit kapsel het nog dunner maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:speldenkussen schreef op 24 februari 2017 @ 23:06:

[...]

Euh ja, dat is nog wel een dingetje. Ik heb een ovaal, slank gezicht. Zou dit kapsel het nog dunner maken?Niet als je het wild maakt met veel lagen erin, ik heb echt een strakke kapsel met een paar lagen erin!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vreselijk, maar los daarvan lijkt het me juist een drama om dat kapsel in model te brengen. Met mijn eigenwijze haar zou het niet lukken.

En op die foto's is het ook gestyled door een ander. Het is niet zo dat ze zo uit de douche is gestapt natuurlijk.
Death may indeed be final, but the love we share while living is eternal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven