Verliefd op een collega, of toch niet?

24-02-2017 23:54 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
Alle reacties Link kopieren
Ja nee hij is nog "eens" (geen is) getint dat is natuurlijk geen relatiemateriaal.
Wel doen.

Alle reacties Link kopieren
Je bent niet verliefd, je bent bezig met de aandacht.



Aan de andere kant heb ik ooit een ' jeugdliefde' laten lopen omdat hij de verkeerde schoenen droeg. Ik vond ze genant. Hij verdiende beter. En dat heeft hij nu. En ik denk met een glimlach terug, en ben blij dat hij nu een super tof wijf als vrouw heeft. En soms schaam ik me er nog om, maar ik weet nog precies hoe ik me voelde en schaam me er nu voor.
Death may indeed be final, but the love we share while living is eternal
Alle reacties Link kopieren
Volg je hart
Hij is ook nog eens getint. Gelukkig wel in Nederland geboren
"Hij is aardig getint en kleiner dan je droomman".... De liefde gaat bij jou wel diep



Verder vraag ik me af of er bij jullie werkgever niet gewerkt hoeft te worden? Als er zoveel tijd besteed kan worden aan dingen die niets met werk te maken hebben en zelfs de hogere bazen het weten, vraag ik me echt af of niemand daar iets zinnigers te doen heeft?

Verwar verliefdheid verder niet met aandacht of geflirt om de werkdag leuker te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 25 februari 2017 @ 00:39:

Hij is ook nog eens getint. Gelukkig wel in Nederland geboren



En hij werkt



Moet niet gekker worden
Alle reacties Link kopieren
Jammer om te lezen dat je hart 'ja' schreeuwt maar dat je niet voor hem gaat omdat zijn uiterlijke kenmerken niet overeenkomen met die van je 'droomman'.........
quote:avada schreef op 25 februari 2017 @ 03:07:

Jammer om te lezen dat je hart 'ja' schreeuwt maar dat je niet voor hem gaat omdat zijn uiterlijke kenmerken niet overeenkomen met die van je 'droomman'.........Inderdaad. Dit is wel de kern.
Ik zou me ook zorgen maken wat mijn omgeving ervan zou vinden. Getint, klein, maar wel in Nederland geboren. Gelukkig maar!



Gun die man een vrouw die zich niet laat leiden door oppervlakkigheden en de mening van anderen.
Wat onzettend oppervlakkig ben jij zeg. Die man verdient beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hij past qua karakter beter bij me als mijn eigen handschoen.

Jij vindt dat bijzonder? Lijkt me dat iedereen daar wel aan zal voldoen?





.

quote:Qua persoonlijkheid is hij het voor mij helemaal. Hij is ontzettend zelfverzekerd, sociaal en humoristisch. <knip>

Leuke ogen, altijd positief en lekker impulsief net zoals ik. Maar het totaalplaatje..

Ja, daar heb je wel een goed punt. Wat voor waarde heeft het nou helemaal dat iemand zelfverzekerd, sociaal, humoristisch en altijd positief is, leuke ogen heeft en het qua persoonlijkheid helemaal voor je is... als het totaalplaatje niet klopt .





.

quote:En in de diepte te springen en er gewoon voor te gaan, durf ik in eerste instantie niet.Net zei je nog dat je zo 'lekker impulsief' bent, maar dat was gelogen?
quote:Zo is hij ten eerste een heel stuk kleiner als ik en is hij ook nog is aardig getint.

Jeetje, wat vreselijk zeg. Ik kan me helemaal voorstellen dat je iemand die verder zó goed bij je past daarom laat schieten. [/sarcasme]



Niet dus. Ik vind je afschuwelijk oppervlakkig.
Alle reacties Link kopieren
Er is natuurlijk maar 1 ding echt belangrijk in jouw vraagstuk: 'Wat zal iedereen er van vinden?'
Mijn laatste date was een geweldig leuke man, maar qua uiterlijk ook totaal niet mijn type.



Dat dacht ik.

Na de 2e date ben ik geen dag meer alleen geweest en inmiddels is hij mijn man. Ben ik blij dat ik toch die stap gezet heb!



Ik vind niet-daten omdat hij uiterlijk gezien niet in je droomplaatje past, best oppervlakkig. Ben blij dat ik dat wel gedaan heb.
Weet hij dat je je schaamt voor zijn huidskleur?

Vertel het hem maar, dan is zijn verliefdheid zo over.

Men vindt hier dat je weinig diepgang hebt omdat je over zijn tint valt.

Ik vind dat racistisch.
Als het totaalplaatje voor jou niet klopt en je je zorgen maakt over wat je familie ervan zouden vinden, dan ben je niet verliefd. Hooguit gevleid door de aandacht die je nu van hem krijgt.
quote:snooziegirl schreef op 25 februari 2017 @ 07:45:

Ik vind dat racistisch.Dat is het ook.
quote:Emceetje schreef op 25 februari 2017 @ 07:41:

Mijn laatste date was een geweldig leuke man, maar qua uiterlijk ook totaal niet mijn type.



Dat dacht ik.

Na de 2e date ben ik geen dag meer alleen geweest en inmiddels is hij mijn man. Ben ik blij dat ik toch die stap gezet heb!



Ik vind niet-daten omdat hij uiterlijk gezien niet in je droomplaatje past, best oppervlakkig. Ben blij dat ik dat wel gedaan heb.



Heerlijk!

Ik zocht ooit een Kurt Cobain, maar kwam thuis met een Ed Kowalczyk. Of beter gezegd: een party animal (om in de 90's te blijven). Want ipv gitaren hield hij van thunderdome....

Toch de beste match ever! Nu al jaren gelukkig samen



Als het klikt dan klikt het en denk je niet meer na over uiterlijk/afkomst.
Alle reacties Link kopieren
Gun hem een leukere vriendin en blijf alleen collega's. Indien later uitkomt dat jij hem alsnog afwijst vanwege huidskleur, culturele achtergrond en lengte dan is met je ex werken je kleinste probleem. Erg sympathiek zullen je overige collegas je niet meer vinden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jajajaja doen!

Zelfde 'probleem' gehad!



Ook collega...oook stuk kleiner, ook totaal mijn type niet. Werden beste maatjes, maar qua uiterlijk was hij het totaaaal niet.



Toch kwam ook de verliefdheid.. Nu jaartje samen alweer en nog soms zit dat lengteverschil me dwars, maar dat komt door die stomme overtuiging dat een vent langer moet zijn...en dan denk ik dus weer; oja dat is de overtuiging van anderen geweest, not mine!:'). En dan zie ik weer hoe suuuper leuk die is!
Wat een oppervlakkigheid van jou zeg , jij bent dus veel te onzeker voor hem want je bent bang wat een ander er van vindt.

Lekker laten gaan die leuke vent vindt wel,een meisje wat wel voor hem gaat.
Wat reageerd iedereen lame dan. In ene moet ze niet zo oppervlakkig zijn??

Pft! Wat een bullshit. Iedereen heeft uiterlijke voorkeuren, vooral als je wat jonger bent. Misschien is ze tegen de 20 aan...

Het zijn vastgezette beelden door miss wel familie, vrienden etc, dat kleiner niet kan. Dan is dat een overtuiging die is vastgezet. Hoeveel stelletjes worden niet belachelijk gemaakt,omdat de vrouw langer is??? En als jij dat al vanaf jongs aan hoort...
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch gewoon op niet getinte mensen vallen, zonder meteen racistisch te zijn? Volgens mij wordt dat ene woordje enorm uit zn verband getrokken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven