Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Ow ik vond het best raar, want we waren niet bij hem thuis maar zaten in een cafeetje. Waarom zou je dan in vredesnaam je kinderen laten langskomen? Ik sta echt wel open voor kinderen van een ander, moet ook wel maar dit vond ik raar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 24 februari 2017 @ 13:02:

[...]





Drama

Hoe werkt dat met een nieuw profiel? Misschien dat het helpt.Oh nee dat was echt geen aanrader! Ik kreeg alle mensen die ik naar links had geswipet gewoon weer terug. Kon weer opnieuw beginnen. was echt een rotwerk. Verder merkte ik geen veranderingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:neliba schreef op 24 februari 2017 @ 13:08:

Slechte gewoontes kunnen worden afgeleerd toch? Jij wil een man, die ook nog eens roker is, veranderen? succes daarmee!
quote:Jempo schreef op 24 februari 2017 @ 13:34:

[...]





Oh nee dat was echt geen aanrader! Ik kreeg alle mensen die ik naar links had geswipet gewoon weer terug. Kon weer opnieuw beginnen. was echt een rotwerk. Verder merkte ik geen veranderingen.Weer door die bak ellende heen
Momenteel voel ik mij ook, wat voor velen bekend is hier, beetje alleen en sipjes. Ik heb enerzijds zin om te daten, maar vind het nu eventjes dooooooooooooooooodvermoeiend En dan denk ik terug aan mijn vorige relatie, die vrij goed was, waar ik hier niet over dit soort dingen druk maakte, een fijne man, fijne momenten etc etc.



Single zijn sucks soms
Ik geef niet-roker die af en toe toch rookt nog een kans

Verder heb ik maandag een date met de jeepman, ben benieuwd.



Een knuffeltje voor jou Lovestar Ga lekker wat leuks doen dit weekend. Misschien ook nieuwe lingerie kopen, net als Jempo?
Goed bezig gb! Benieuwd naar maandag



Lovestar



Heb deze ochtend ook een moeilijk moment gehad... word er niet jonger op en al doe ik leuke dingen, vind het toch leuker met 2. Al die mooie jaren die als single voorbij vliegen, zou de mooiste tijd van mijn leven moeten zijn maar zo ervaar ik het toch niet. Straks ben ik 50 en daarover hoor ik horrorverhalen van single vriendinnen. Alle leeftijdsgenoten gaan voor een stuk jonger. Merk dat nu soms al...
Pfff, onderdeel van sipjes-voelen.....Onzekerheid en twijfels aan mijzelf Ik merk dat ik mijzelf wel even ben tegengekomen. Dat gebeurd natuurlijk ook als je in een (prille) relatie zit, maar is natuurlijk niet helemaal hetzelfde.



Ik zit nu te piekeren over dingen zoals of ik niet te serieus ben, of ik wel leuk genoeg ben, of ik niet te intens ben, of ik ooit iemand ga vinden......



Wie wilt mij een knuffel geven?
Alle reacties Link kopieren
Voor een ieder die het nodig heeft Het voorjaar komt er weer aan, mensen komen van de bank af en gaan leuke dingen doen buitenshuis. Dus meer kansen in het wild ;)



Gaan jullie nog carnaval vieren? Ik heb daar elk jaar op een of andere manier een leuke date aan overgehouden. Misschien de combinatie van een onherkenbaar pakje, nepwimpers en genoeg liquid courage
quote:Treezebees schreef op 24 februari 2017 @ 14:58:

Goed bezig gb! Benieuwd naar maandag



Lovestar



Heb deze ochtend ook een moeilijk moment gehad... word er niet jonger op en al doe ik leuke dingen, vind het toch leuker met 2. Al die mooie jaren die als single voorbij vliegen, zou de mooiste tijd van mijn leven moeten zijn maar zo ervaar ik het toch niet. Straks ben ik 50 en daarover hoor ik horrorverhalen van single vriendinnen. Alle leeftijdsgenoten gaan voor een stuk jonger. Merk dat nu soms al...



Aaah, ik heb hem al van jou

Zo fijn dit topic Niet alleen kommer en kwel van Tinder, Paiq, online daten etc. Maar ook hoe het is om (weer) alleen te zijn, dé zoektocht naar een leuke man/ vrouw (voor Mats en Robertoooooo), de hobbels die we tegen komen, met de allergrootste hobbel: jezelf.



Ik herken het gevoel en ben stukken jonger dan jij Treez en ook hier vliegt het mij naar mijn keel op een vergelijkbare manier denk ik als jij (en vele anderen hier). Ik haal veel troost en motivatie doordat ik in mijn eentje wat van mijn leven maak Anders ga ik alleen maar onder mijn dekentje op de bank liggen en vet vreten En toch.....Het knaagt.
quote:Treezebees schreef op 24 februari 2017 @ 14:58:

Goed bezig gb! Benieuwd naar maandag



Lovestar



Heb deze ochtend ook een moeilijk moment gehad... word er niet jonger op en al doe ik leuke dingen, vind het toch leuker met 2. Al die mooie jaren die als single voorbij vliegen, zou de mooiste tijd van mijn leven moeten zijn maar zo ervaar ik het toch niet. Straks ben ik 50 en daarover hoor ik horrorverhalen van single vriendinnen. Alle leeftijdsgenoten gaan voor een stuk jonger. Merk dat nu soms al...

Hi Treez, wil je toch even moed inspreken over daten boven je vijftigste. Nu ben ik nog niet 'aan de man', maar nooit had ik kunnen vermoeden dat daten na mijn lange huwelijk zo makkelijk zou gaan. Van jongere vriendinnen ( 40-45) hoor ik gruwel verhalen over mannen die te veel keus hebben. Maar oudere mannen hebben denk ik niet die keus. Zij gedragen zich veel beter. Ik heb veel onsuccesvolle dates gehad, maar zelden te maken gehad met lomp gedrag, dates afzeggen, niet meer reageren etc.

Ik heb wel eens gehoord dat op de 55 plus markt meer mannen dan vrouwen een relatie willen

Dus houd moed!!
Dankjewel Waterman! Moet ook wel zeggen dat ik weinig te maken heb met lomp gedrag, klopt wel.

We houden moed!
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!



Hmm sinds date afgelopen dinsdag elke dag wel app contact met tinder man. Zelf maar een date voorstellen of is dat wat snel?
Mimo dat is nooit te snel. Op leuke eerste dates plant men vaak meteen al de volgende...

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Tja er is toen enkel gesproken over 'volgende keer...' dus niets concreets, maar zal het zelf eens voorstellen dan:) ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Grootste nadeel van deze apps is dat je steeds het gevoel hebt dat je nú moet toeslaan. Een leuk gesprek vandaag heb je niks aan als morgen een leukere meid voorbij komt voor degene waarmee je aan het chatten bent. Als gesprekken stil vallen of ineens niet meer reageren is er geen interesse meer. Pas als er een date is geweest weet je of het serieus is of niet. Er zijn meer kapers op de kust, je moet voor je gevoel de aandacht steeds op jou richten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 24 februari 2017 @ 13:35:

[...]





Jij wil een man, die ook nog eens roker is, veranderen? succes daarmee!Ja, ik ben heel idealistisch af en toe
Alle reacties Link kopieren
En een knuffel voor Lovestar en iedereen die er nog meer een nodig heeft

Ik vertrek morgenochtend voor een weekje naar de sneeuw, dus ik ben hier waarschijnlijk even wat minder actief. Maar... I'll be back
Veel plezier Neliba!



Ik zit alweer in mijn hotel, heerlijk. Kan hier best aan wennen



Jeepman stuurde me net een welterusten appje. Hij is niet opdringerig en spaarzaam met zijn berichtjes, heel fijn. En zo'n welterusten appje kan ik erg waarderen zoals jullie inmiddels weten



Apart eigenlijk, dit gebeurt dus net een week nadat het uit is met ex en nadat hij de avond daarvoor dat appje niet meer stuurde, voor het eerst sinds we elkaar kenden.



Hm, moeilijke zin. Begrijp hem zelf ook niet
@ Greenbean; ik wil even zeggen dat ik het knap en goed vind dat je gelijk zoveel leuke dingen doet en er op uit gaat in je eentje! Echt.

Dat doe je goed.



Mijn date (date is het niet meer echt, 'vriend' klinkt ook nog heftig... Beetje er tussen in?) en ik hadden voor het eerst een 'ding' en ik zat toch wel gelijk in zak en as. Waar ik wel aan merk dat ik zelf nog echt niet goed in mijn vel zit. En dat is best gevaarlijk. Ik kan er slecht mee omgaan als het mis zou gaan.



Ik had alleen maar zin om in bed te liggen. Dus ik vind het super dat jij in je eentje naar een hotel gaat!



@ FemmeForte; hebben jullie al gepraat??

Wel fijn dat hij Tinder er af wil gooien!
Knuffels voor de mensen die dit nodig hebben! Daten sucks echt...



Grappig die discussie over rokers.

Ik houd er ook niet van, maar mijn vriend rookt dus wel. Wij hadden zo'n super klik (een gesprek van 16 uur achter elkaar) en ook toen ik hem zag dacht ik: wauw!

Dus ja.... Ik was daar niet zo mee bezig en ik accepteerde de niet perfecte/gewenste dingen daardoor gewoon.

Leuk vind ik het niet; hij rookt veel. Ik vind het gewoon ook niet fijn dat het zó ongezond is. Ik zou liever hebben dat hij niet rookt.

Bovendien slapen we er bij hem in (soort studio).

Ik hoop dat hij ooit stopt, maar ik ga het niet vragen.

Ik zit nu nog op mijn roze wolk, dus stoor me er nog niet super erg aan. Als je wat langer bij elkaar bent zal dat wel komen, denk ik...

Ik heb me ook altijd afgevraagd hoe je als niet-roker nu met een roker kunt zijn.
Greenbean: ik vind dat ook raar met die dochter!



Overigens vond ik het ook raar dat jouw ex je zó snel bij zijn kinderen introduceerde. Ik vind dat echt helemáál geen goed teken. Niet een teken dat je heel verantwoordelijk en verstandig bent. Je kunt nog helemaal niet weten of iets blijft en serieus is. Dat moet blijken als je elkaar leert kennen.

Ik vind mannen die een vrouw snel voorstellen aan jongere (niet volwassen) kinderen geen goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 24 februari 2017 @ 14:39:

[...]





Weer door die bak ellende heen precies ja
Alle reacties Link kopieren
quote:lola712 schreef op 24 februari 2017 @ 22:02:

Grootste nadeel van deze apps is dat je steeds het gevoel hebt dat je nú moet toeslaan. Een leuk gesprek vandaag heb je niks aan als morgen een leukere meid voorbij komt voor degene waarmee je aan het chatten bent. Als gesprekken stil vallen of ineens niet meer reageren is er geen interesse meer. Pas als er een date is geweest weet je of het serieus is of niet. Er zijn meer kapers op de kust, je moet voor je gevoel de aandacht steeds op jou richten.Je slaat de spijker op de kop.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 24 februari 2017 @ 23:41:

Greenbean: ik vind dat ook raar met die dochter!



Overigens vond ik het ook raar dat jouw ex je zó snel bij zijn kinderen introduceerde. Ik vind dat echt helemáál geen goed teken. Niet een teken dat je heel verantwoordelijk en verstandig bent. Je kunt nog helemaal niet weten of iets blijft en serieus is. Dat moet blijken als je elkaar leert kennen.

Ik vind mannen die een vrouw snel voorstellen aan jongere (niet volwassen) kinderen geen goed nieuws.Hier ben ik het zo enorm mee eens. Ik had daar toen al mijn wenkbrauw bij opgetrokken. Ik zie dat zoveel om me heen en ik word daar echt verdrietig van. Houd je kinderen erbuiten als je aan het daten bent of een beginnende relatie hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven