Zwanger worden van 1e kindje

15-02-2017 22:29 1785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Sinds augustus ben ik gestopt met de anti conceptie. Tot nu toe wel bezig geweest maar een heel onregelmatige cyclus. Sinds deze maand is ie weer normaal dus nu kunnen we echt beginnen!

Ik vind het leuk om te kletsen met andere dames die ook bezig zijn voor hun eerste en we zo onze ervaringen kunnen delen (in hoeverre wij die hebben haha)



Tabel Volquote:NM1717 schreef op 24 februari 2017 @ 23:08:

NaamLeeftijd (v/m)# KindNODRondeBijzonderhedendingetje9125/2716 April3ZWANGERNM171725/27130 Mei5In augustus gestopt met prikpil. Januari gyneacoloog: dun baarmoederslijmvliesAnanee34/37131 Maei2Beginnen na laatste pil aprilSilentStorm28/29119 Mei5Ronde 3 MK bij 6 wekenBebis29/27111 April1ZWANGERVivaforum201724/301???Pcos, afwachting ziekenhuisLove2229/32127 Mei - 5 Juni6Lange cyclusPhoebe-Buffay34/35129 Mei4-hendrika8729/30112 Mei4-DPW24/2917 Mei5-Nelle8927/29129 Mei4-Mellala26/31116 Maart7ZWANGER
nm1717 wijzigde dit bericht op 10-06-2017 03:36
0.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in augustus al gestopt ben met de prikpil hoop ik toch van de zomer wel zwanger te zijn. Ik ben ook al bij de gyneacoloog geweest i.v.m. lange bloedingen na de prikpil en dun baarmoederslijmvlies. Gisteren heeft ze mij gebeld om te zeggen dat mijn bloedwaardes/hormoonwaarders goed zijn en toen ik vertelde dat mijn menstruatie ook eindelijk normaal was geweest zij ze meteen; dan is de kans op zwangerschap ook meteen een stuk groter. Dus ik blijf lekker positief! Er staat sowieso nog een afspraak eind april (standaard ingepland i.v.m. slijmvlies). Wel even voor de duidelijkheid; mijn afspraak bij de gyneacoloog stond los van mijn zwangerschapswens
Goed dat je dat inplant bij de gynaecoloog NM1717. Belangrijk om je lichaam goed in de gaten te houden. Je voelt het zelf echt het beste.En fijn ook dat je menstruatie nu regelmatig is.



De verloskundige vertelde me van de week dat ik mijn miskraam moet zien als het begin van een nieuwe cyclus. Dus dan ben ik nu ongeveer op ongeveer week 1,5 van de cyclus. Even mijn vruchtbare dagen in de gaten houden.
Alle reacties Link kopieren
Klustijd dus voor jou SilentStorm!? Of heb je een erg lange cyclus?

Ik moet nog 9 dagen tot nod.... duurt veeeels te lang
Mijn cyclus is 31 dagen ongeveer. Dus inderdaad. Hier staat wel de vakantie (en de carnaval) voor de deur. Weinig tijd om te klussen haha.
Alle reacties Link kopieren
In een ander topic trouwens gevonden hoe je een tabel maakt. Ik heb de spaties nu weggehaald tussen de haakjes zonder [/..] dus jullie zouden de code nu ook moeten zien?



[ table]

[ tr]

[ td][ b][ fgcolor=#a70000]Naam[/fgcolor][/b][/td]

[ td][ b][ fgcolor=#a70000]Leeftijd (v/m)[/fgcolor][/b][/td]

[ td][ b][ fgcolor=#a70000]# Kind[/fgcolor][/b][/td]

[ td][ b][ fgcolor=#a70000]NOD[/fgcolor][/b][/td]

[ td][ b][ fgcolor=#a70000]Zwanger?[/fgcolor][/b][/td]

[ td][ b][ fgcolor=#a70000]Bijzonderheden[/fgcolor][/b][/td]

[/tr]



[ tr]

[ td]dingetje91[/td]

[ td]25/27[/td]

[ td]1[/td]

[ td]nog niet regelmatig[/td]

[ td]-[/td]

[ td]-[/td]

[/tr]





[/table]
anoniem_320283 wijzigde dit bericht op 24-02-2017 21:12
Reden: tabel eerst getest (en werkte!)
% gewijzigd
Zoiets zag ik ook. Maar alleen de TO (NM1717) kan dit in de eerste post plakken en steeds wijzigen geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Dingetje91! Hier kom ik een heel eind mee. Even kijken hoe of wat het precies werkt met die codes maar ik krijg al redelijk iets wat op een tabel lijkt. Dinsdag ben ik vrij en dan ga ik kijken of mijn laptop nog leeft (ik gebruik echt voor alles mijn telefoon haha) en dan ga ik proberen een mooie tabel voor ons te maken!
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd (v/m)# KindNODRondeBijzonderhedendingetje9125/271nog niet regelmatig2-NM171725/2715 Maart2-
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa meiden het begin is er. Ik ga hier snel mee verder. Als jullie allemaal even de info door willen geven. Ik heb de vraag zwanger vervangen voor "ronde" als iemand zwanger is zet ik het bij bijzonderheden!!!!!! Super dankjewel Dingetje91
Alle reacties Link kopieren
Super! Ronde is inderdaad ook wel logisch! Voor mij mag ronde 2 erin en ik ga morgen testen, morgen is dag 41 en na het rozige slijm is er nog niets gekomen dus duimen!!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig NM en Dingetje!

Mijn info: 34/37. Beginnen na laatste pil in april. Nod zien we tegen die tijd wel.



NM, wie weet heeft de arts je in april nog veel meer te vertellen (zoals een kennis van me..mevrouw u bent al zwanger! Oh echt want daar kwam ik niet voor)



Phoebe, welkom! Altijd gezellig als meer mensen aanschuiven.



Silent, veel plezier met carnaval (enne... lekker klussen tegen de kater )
Een baksteen is nooit alleen
Oh wat goed van de tabel.

Mijn info:

SilentStorm, 28/29, kindje nummer 1,

NOD waarschijnlijk 13 maart, ronde 4, bijzonderheden ronde 3 'miskraam' gehad bij 6 weken



NM1717, zet je hem in de eerste post ook als hij klaar is?
Alle reacties Link kopieren
Ananee: haha ja wie weet.. laten we het hopen!

SilentStorm: als ie klaar is post ik m in mijn eerste bericht! Moet zo eerst te werk
Ik zit nu ook in mijn 'klus'periode. Mijn NOD is 15 maart. Ik vind mijn app toch wel handig. Ik heb alleen geen idee hoe die heet. Is een groen icoontje met een wit bloemetje, en als ik in de instellingen kijk heet ie: kalender.



Zo'n tabel is wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ja een tabel is leuk en ook wat overzichtelijker! Mijn gegevens: vivaforum2017, 24/30, eerste kindje, ronde 2, nod 25 maart
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd 27/29 eerste kindje.. Eerste ronde mijn nod is 14 maart
Alle reacties Link kopieren
Mooie tabel, NM1717.

Wat info over mij:

Leeftijd 34 / 35

Nu bezig met ronde 1.

Verwachte NOD 4 maart.

Wij gaan nu voor ons 1e kindje.
Alle reacties Link kopieren
Hey Dames!

Mag ik mee schrijven in jullie topic.

In januari hebben wij ook besloten te stoppen met de pil. We gaan voor ons eerste kindje.

Mijn vriend is 30 en ik 29 jaar.

Dit is onze 2de ronde.

Wat spannend allemaal



Liefs Hendrika
Leuk dat je meeschrijft Hendrika. Spannend he, nu je eenmaal de beslissing hebt gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Hoi SilentStorm, het is inderdaad heel erg spannend. Ik heb 16 jaar aan de pil gezeten. Nu ik gestopt ben, voel ik van alles waar ik nooit last van had. Lichaam kan je goed voor de gek houden haha.

Deze week zijn mijn vruchtbare dagen en daarna het wachtbankje op. 17 feb is mijn NOD.

Hoelang ben jij al bezig en wanneer is je NOD?
Alle reacties Link kopieren
Dingetje91: heb je al getest vandaag?



Ik ga dinsdag de hele tabel goed invullen! Dus dan zet ik de anderen er ook in!

Mijn vriend gaat vanaf komende week naar het buitenland voor zijn werk en zal voorlopig alleen de weekenden vrij zijn. Dus zal wat lastiger worden met klussen als ik deze ronde niet zwanger ben geworden
Alle reacties Link kopieren
NM1717 ik hoop dat je deze rinde zwanger bent geworden! Spannend hoor! Jij kan begin volgende week testen toch?
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwkomers! Gezellig dat jullie meeschrijven!



Gisteren getest en een negatief resultaat en gisteravond leek het er op dat ik ongesteld werd dus ik hoop dat dit vandaag doorzet. Hoog tijd voor een nieuwe ronde
quote:hendrika87 schreef op 26 februari 2017 @ 11:16:

Hoi SilentStorm, het is inderdaad heel erg spannend. Ik heb 16 jaar aan de pil gezeten. Nu ik gestopt ben, voel ik van alles waar ik nooit last van had. Lichaam kan je goed voor de gek houden haha.

Deze week zijn mijn vruchtbare dagen en daarna het wachtbankje op. 17 feb is mijn NOD.

Hoelang ben jij al bezig en wanneer is je NOD?



Ik ben eind november/begin december gestopt. Afgelopen maand was ik zwanger, maar mijn lichaam heeft het toch afgestoten. Nu op naar ronde 4. Of moet je weer opnieuw tellen na een ronde dat je zwanger was?



Hier de carnavalsdagen dus weinig effectieve klustijd hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Oh fijn het is gelukt met de tabel!

Mijn info:

Ik ben 24 mijn vriend 29

3e ronde

Nod 16maart



Aah wat jammer dingetje!



@hendrika87 bedoel je niet 17maart?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven