Donald Trump incestieus?

19-02-2017 18:45 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=HyeI58m268U



Wat vinden jullie vinden jullie; is Donald Trump hier incestieus? Of is dit gewone vader liefde. Ik ben trouwens niet tegen Trump, maar hier twijfelde ik wel over. Probeer je mening zo min mogelijk te laten beïnvloeden door Trump zijn politiek.Donald Trump sex Ivanka Trump
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaratje schreef op 19 februari 2017 @ 21:00:

[...]





Maar omdat je dit bericht wilde delen met de wereld en je gesloten werd op Fok heb je hier een account aangemaakt? Tjonge is wel belangrijk heIk wilde weten hoe anderen er over dachten en als dan het topic gesloten word, krijg je ook niet veel andere meningen te zien, ik snap eigenlijk niet goed waarom je me hier voor aanvalt.
quote:Stargate2000 schreef op 19 februari 2017 @ 21:05:

[...]





Ik wilde weten hoe anderen er over dachten en als dan het topic gesloten word, krijg je ook niet veel andere meningen te zien, ik snap eigenlijk niet goed waarom je me hier voor aanvalt.Je kunt de lijn nu wel doortrekken en je moet toch toegeven dat weinig mensen mee willen gaan met dit hersenspinsel om de man in een slecht daglicht te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 19 februari 2017 @ 21:10:

[...]





Je kunt de lijn nu wel doortrekken en je moet toch toegeven dat weinig mensen mee willen gaan met dit hersenspinsel om de man in een slecht daglicht te zetten.Ik heb helemaal niet de intentie om Trump in een kwaad daglicht te zetten, ik ben het zelfs met sommige dingen eens met Trump en ik zou er zelfs misschien op gestemd hebben. Voor mij is het niet relevant dat dit toevallig over Trump gaat het had net zo goed over iemand anders kunnen gaan. Wat ik voor mij zelf afvroeg is wat in een vader dochter relatie of moeder zoon relatie wel kan en niet kan en wat anderen daarvan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging door het filmpje bijna denken dat m'n ouders zich verkeerd tegen over mij gedragen. Dat is de rede dat ik dit filmpje poste. En de reacties onder de filmpjes zijn van bijna allemaal Amerikanen en ik denk dat men hier objectiever is.
quote:Stargate2000 schreef op 20 februari 2017 @ 10:18:

Ik ging door het filmpje bijna denken dat m'n ouders zich verkeerd tegen over mij gedragen. Dat is de rede dat ik dit filmpje poste. En de reacties onder de filmpjes zijn van bijna allemaal Amerikanen en ik denk dat men hier objectiever is.

Je voelt toch zelf wel of iets niet pluis is of niet.

Dan ga je je eigen situatie toch niet vergelijken met die van iemand die je niet eens kent.
Alle reacties Link kopieren
Die Howard Stern vind ik ook raar. Al zou iemand zo'n opmerking over mij tegen mijn vader gezegd hebben, had 'ie hem een dreun verkocht
Nee, hij vindt het heerlijk om voor opschudding te zorgen, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Trump heeft geen gevoel voor grenzen en overschrijdt ze dus zo ongeveer bij iedereen.

Het feit dat hij dit gedrag zo open en bloot vertoont en hij dat niet stiekem probeert te verbergen maakt dat incest nu ongeveer het enige is waar ik hem niet van verdenk.
Ik denk dat Trump zichzelf als een poppenspeler ziet en de rest als marionetten.
Trump is een ontzettende gore viezerik en doet zeer regelmatig zeer ongepaste uitspraken. Zelf denk ik echter niet dat hier iets speelt wat met incest te maken heeft. Ik denk niet dat een dochter die seksueel misbruikt is door haar vader zo liefdevol met hem om kan gaan.



Ik maak me meer zorgen over het feit dat hij veel minder van zijn andere dochter moet hebben en dit ook zo duidelijk laat blijken. Er wordt gezegd dat dit te maken heeft met het feit dat Tiffany door hem minder knap gevonden wordt en hij hecht nou eenmaal erg veel waarde aan uiterlijk bij vrouwen. Dat hij zelf een ontzettend onaantrekkelijke man is (qua persoonlijkheid maar evenzogoed qua uiterlijk) gaat kennelijk aan hem voorbij.



Al met al vind ik hem een vreselijk nare man en totaal ongeschikt als president.
quote:zakdoek schreef op 20 februari 2017 @ 13:08:

Trump heeft geen gevoel voor grenzen en overschrijdt ze dus zo ongeveer bij iedereen.

Het feit dat hij dit gedrag zo open en bloot vertoont en hij dat niet stiekem probeert te verbergen maakt dat incest nu ongeveer het enige is waar ik hem niet van verdenk.Even los van Trump gaat incest/seksueel misbruik over grenzen. Ze vinden in feite dat het normaal is wat ze doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GinnyJones schreef op 20 februari 2017 @ 13:17:

Trump is een ontzettende gore viezerik en doet zeer regelmatig zeer ongepaste uitspraken. Zelf denk ik echter niet dat hier iets speelt wat met incest te maken heeft. Ik denk niet dat een dochter die seksueel misbruikt is door haar vader zo liefdevol met hem om kan gaan.



Ik maak me meer zorgen over het feit dat hij veel minder van zijn andere dochter moet hebben en dit ook zo duidelijk laat blijken. Er wordt gezegd dat dit te maken heeft met het feit dat Tiffany door hem minder knap gevonden wordt en hij hecht nou eenmaal erg veel waarde aan uiterlijk bij vrouwen. Dat hij zelf een ontzettend onaantrekkelijke man is (qua persoonlijkheid maar evenzogoed qua uiterlijk) gaat kennelijk aan hem voorbij.



Al met al vind ik hem een vreselijk nare man en totaal ongeschikt als president.Ik zelf vind Tiffany er veel leuker en liever uitzien, al is Ivanka schijnbaar een model, smaken verschillen zeker, niet dat ik Ivanka niet knap vind. Ik vermoed ook dat Trump wel eens veel waarde hecht aan succes. Ik vind het wel raar als hij Ivanka alleen maar voortrekt vanwege haar uiterlijk, dit zou voor een vader minder belangrijk horen te zijn. Al moet ik zeggen dat ik misschien per ongeluk degene die er het liefst uit zou zien ook wel eens voor zou kunnen trekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat dit youtube kanaal erg veel Trump Truth Watch veel andere video's heeft gemaakt om Trump zwart te maken waardoor ook zijn claim minder doorslag gevend word
quote:Stargate2000 schreef op 24 februari 2017 @ 06:54:

[...]





Ik zelf vind Tiffany er veel leuker en liever uitzien, al is Ivanka schijnbaar een model, smaken verschillen zeker, niet dat ik Ivanka niet knap vind. Ik vermoed ook dat Trump wel eens veel waarde hecht aan succes. Ik vind het wel raar als hij Ivanka alleen maar voortrekt vanwege haar uiterlijk, dit zou voor een vader minder belangrijk horen te zijn. Al moet ik zeggen dat ik misschien per ongeluk degene die er het liefst uit zou zien ook wel eens voor zou kunnen trekken.Wat een onzin. Zij is zijn oudste dochter en hij heeft met haar gewoon het meeste contact ook ivm de kleinkinderen. Tiffany heeft dat niet gaat uit etc daar heeft hij gewoon minder contact mee.En zijn eerste ex is ook zijn favoriete ex dus dat zal ook wel meespelen.
quote:Habbekratz schreef op 24 februari 2017 @ 11:55:

[...]



Wat een onzin. Zij is zijn oudste dochter en hij heeft met haar gewoon het meeste contact ook ivm de kleinkinderen. Tiffany heeft dat niet gaat uit etc daar heeft hij gewoon minder contact mee.En zijn eerste ex is ook zijn favoriete ex dus dat zal ook wel meespelen.Jij kent hem persoonlijk begrijp ik?
quote:Niceday76 schreef op 24 februari 2017 @ 13:08:

[...]



Jij kent hem persoonlijk begrijp ik?Nee zijn dochter nou goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 25 februari 2017 @ 09:40:

[...]



Nee zijn dochter nou goed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 19 februari 2017 @ 19:21:

[...]





Nou nee hoor, het zijn ook opgenomen teksten waarbij hij zelf aangeeft haar hot te vinden en seks met haar te willen.



Trump is knettergek. Jij bent knetter. dat zégt hij helemaal niet. Ik zie gewoon een trotse vader die vind dat hij een stoot van een dochter heeft. En wees eerlijk, tis een knap ding.

Btw dan ben ik zeker ook incestueus .... Ik zeg ook vaak genoeg over zoon dat hij een lekker ding is. Is hij ook, tis net een onderbroek model

BTW in principe is de uitspraak...als het mijn dochter niet was dan.. waar. Ze is sprekend haar moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven