Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 2

27-12-2015 23:15 3027 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Alle reacties Link kopieren
quote:sneeuwwitje1 schreef op 28 januari 2017 @ 14:40:

Johnny Doodle heeft twee nieuwe smaken: milk coffee cookie crunch en sweet & salty nuts.

Ik heb die met de noten gescoord.

Wilde eigenlijk die andere, maar die hadden ze dan weer niet.



Die met de noten is niet onaardig, maar ik vind het bij die repen van Johnny Doodle zo'n nadeel dat alles alleen maar op de onderkant geplakt zit. Er zitten dus noten (wel erg lekkere hoor; cashewnoten, amandelen, pinda's, en dan sommige zout en sommige zoet) op de onderkant, maar niet erdoorheen.



Dan vind ik de Côte d'Or chocola met gekarameliseerde amandelen en een snufje zout echt nog een stuk lekkerder.
You don't have to fit into the format
ik vind de optimel met koffiesmaak wel okee. Lijkt erg op de koffieyoghurtjes die al jaren te koop zijn in Italië (Mukki en Danone).

Had van mij wel iets minder zoet gemogen..
quote:Lotte35 schreef op 08 februari 2017 @ 15:42:



[...]



Ik heb die met de noten gescoord.

Wilde eigenlijk die andere, maar die hadden ze dan weer niet.



Die met de noten is niet onaardig, maar ik vind het bij die repen van Johnny Doodle zo'n nadeel dat alles alleen maar op de onderkant geplakt zit. Er zitten dus noten (wel erg lekkere hoor; cashewnoten, amandelen, pinda's, en dan sommige zout en sommige zoet) op de onderkant, maar niet erdoorheen.



Dan vind ik de Côte d'Or chocola met gekarameliseerde amandelen en een snufje zout echt nog een stuk lekkerder.Ik zag op hun website dat ze ook puur-nougat-cardamom hebben, lijkt mij wel lekker maar onze AH zal hem vast niet hebben...
Alle reacties Link kopieren
Net de hamburgersmaak van lays geproefd, ik ptoef echt geen verschil met de joppie chips helaas.. best teceten dus maar nix nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren deze gescoord bij AH.

Heeeeeeeeerlijk!!



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Het zijn dus gezouten amandelen met een dikke laag witte chocola met karamel eromheen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Johnny doodle sweet and salty nuts heerlijk!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'm ook lekker, wiezel, maar hadden er van jou niet ook wat meer noten doorheen mogen zitten?

Ik had nu hele stukken zonder noot.

Zonde.
You don't have to fit into the format
Nou, de puur-zeezout-amandel van Tony's viel me toch tegen, jammer hoor.

Je proeft alleen een penetrante zoutsmaak en van de chocolade zelf en de amandel proef je niks
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de chocolade-dropsmaak van Lidl niet voor herhaling vatbaar. Ik heb em bijna op, want toch zonde om weg te gooien, maar koop em niet meer.



De Lays chips "Patatas Bravas" zijn inmiddels ook geproefd. Wel lekker, maar vind er geen uitgesproken smaak aan zitten. Prima om nog eens een keer mee te nemen als ik em weer zie liggen, maar gaat niet in de favorieten-lijst van chips (dat is er maar één: ribbelchips paprika van Lays !, met de Ribble Rock van Croky als 2e)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 22 februari 2017 @ 22:23:

Ik vind 'm ook lekker, wiezel, maar hadden er van jou niet ook wat meer noten doorheen mogen zitten?

Ik had nu hele stukken zonder noot.

Zonde.Op de helft die ik nu op heb zaten heel veel noten. Dat belooft niet veel goeds voor de andere helft dan!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:wiezel schreef op 23 februari 2017 @ 15:00:

Op de helft die ik nu op heb zaten heel veel noten. Dat belooft niet veel goeds voor de andere helft dan!

Of mijn noten zitten per ongeluk óók op jouw reep.

Dan zit je goed
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 23 februari 2017 @ 16:03:

[...]



Of mijn noten zitten per ongeluk óók op jouw reep.

Dan zit je goed
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodijs van Hertog. Niks bijzonders en was 3.50 voor klein bakje.
quote:zenga schreef op 24 februari 2017 @ 23:20:

Suikerbroodijs van Hertog. Niks bijzonders en was 3.50 voor klein bakje.

Volgens mij kun je met de Scoupy app de helft van je geld terugkrijgen.

Als je de kassabon nog hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 februari 2017 @ 23:37:

[...]



Volgens mij kun je met de Scoupy app de helft van je geld terugkrijgen.

Als je de kassabon nog hebt



Helaas niet meer maar toch bedankt voor de tip:)



Het lekkerste ijs ooit vond ik crème brûlée ijs van de Aldi, die verkopen ze niet meer en er liggen steeds meer A-merken zoals Hertog en Magnum, jammer vind ik dat. Die merken koop ik wel bij de AH als ik het zo nodig moet hebben.


Verrassend lekker
Alle reacties Link kopieren
Bij Jamin zijn de Cadbury Creme Eggs weer te koop. Wel duur, 1,50 per stuk, maar ik vind ze zó lekker.

Over 4 weken ga ik naar Londen. Ik denk dat ik een extra weekendtas meeneem voor de Cadbury Creme Eggs



Alle reacties Link kopieren
Niekie1 waar kun je die crackers kopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 27 februari 2017 @ 09:42:

Bij Jamin zijn de Cadbury Creme Eggs weer te koop. Wel duur, 1,50 per stuk, maar ik vind ze zó lekker.

Over 4 weken ga ik naar Londen. Ik denk dat ik een extra weekendtas meeneem voor de Cadbury Creme Eggs



[afbeelding]Hoe groot is dat ei dan? (of hoeveel gram?) en weet je wat voor vulling het is?
Alle reacties Link kopieren
Zo groot als het ei van een kip. De vulling is zoet vanilleachtig, lijkt op vloeibaar fondant. Vroeger had je chocoladerepen met van die zoete vulling. Het zit ook wel eens in bonbons.



In de supermarkten van Tesco kosten ze 3 voor een pond stg.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 27 februari 2017 @ 10:17:

Zo groot als het ei van een kip. De vulling is zoet vanilleachtig, lijkt op vloeibaar fondant. Vroeger had je chocoladerepen met van die zoete vulling. Het zit ook wel eens in bonbons.



In de supermarkten van Tesco kosten ze 3 voor een pond stg.Dank je voor de uitleg
Alle reacties Link kopieren
Bij sommigen komt het hun neus uit, maar ik karamel zeezout. Dus ik heb de nieuwe karamel zeezout vla van Mona gekocht!! Ga 'm deze week even testen
Alle reacties Link kopieren
Oh sneeuwwitje, ik ben benieuwd.



Ik heb vanmiddag wat paaseitjes geschept bij Jamin.

De eerste die ik geproefd heb is meteen een succes: melk-softijs-discodip.

Zit een zachte witte vanillevulling in met spikkeltjes
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
En bedankt. Ik moet dus morgen naar Jamin, begrijp ik. Met een grote boodschappentas en een gevulde beurs.
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven