Werk & Studie alle pijlers

Zwanger aangenomen worden.

29-01-2017 13:58 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar positieve verhalen!



Ik ben namelijk zelf in verwachting, met dit kindje erbij is ons gezin compleet. (dat weet ik heel zeker )

Al jaren vind ik mijn huidige werk niet meer zo heel leuk. Ik ga ook niet met tegenzin, maar ben wel toe aan wat nieuws.



Maar goed, omdat ik een kinderwens had en dergelijke, heb ik de stap naar een andere baan nog niet gemaakt, omdat de zekerheid van een vast contract even voor ging.

Nu moet ik bijna bevallen en heb er al wat motivatiebrieven uit gedaan. (Het kriebelt nu wel heel erg, voor mijn gevoel kan het nu!)

Daarin eerlijk vermeld zwanger te zijn, dus niet per direct beschikbaar. Maar ik heb zoiets van, wie niet waagt wie niet wint.



Ik zal het zo leuk vinden om ervaringsverhalen te horen!
Alle reacties Link kopieren
ZonnigKleintje, ben je al op gesprek geweest of is dat aankomende week?

Of ben je ondertussen al bevallen?
Alle reacties Link kopieren
ZonnigKleintje?
Ja, ik ben er nog. Zwangerschapstopicdementia denk ik



Gisteren op gesprek geweest, vanmiddag gehoord dat ik het niet geworden ben helaas.



Nu maar lekker op de bevalling concentreren. Jij al wat gerommel?
Alle reacties Link kopieren
Nee nog helemaal rustig hier. Merk wel dat ik nu geen zin heb om te solliciteren. Even geen ruimte voor in m'n hoofd. Eerst even naar de bevalling toe leven en de tijd daarna nemen en dan weer verder.



Hoe reageerde ze op je buik?

Ging het gesprek verder goed?
Hoi Tulpje. Hoe is het ermee?

Hier slaapt een prachtige dochter op mijn buik, nu 6 weken alweer



En een update: Volgende week arbeidsvoorwaardengesprek bij hetzelfde bedrijf voor een andere functie. Niet helemaal meer zwanger aangenomen, maar wel een succes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!

Ik heb ook een dochter gekregen..
Wat goed dat je dan toch een soort van andere baan hebt.
Ik had het solliciteren even op een laag pitje gezet. Nu weer volop bezig.. Bijna weer beginnen met werken, maar heb er weinig zin in!
Hier ook een zeer positief geluid. Ik had mijn opleiding afgerond en was inmiddels hoogzwanger. Dat beperkte mij toch om alvast te gaan solliciteren. Ik hield wel mijn ogen en oren goed open. Maar toen kwam daar DE vacature .. toch maar een poging gedaan. Diezelfde middag nog gebeld. 2 Dagen later, 38 weken zwanger op gesprek, dezelfde dag nog te horen gekregen dat ik kon beginnen als alles achter de rug was.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed!!

Nu ben ik weer alles behalve zwanger en weer lekker bezig met solliciteren.
Een nadeel lijkt me de combi van nachtvoeding en je voor 200% willen geven op je nieuwe baan.

Ik wacht nu reacties van twee sollicitaties af in een vakgebied waar ik een diploma voor heb, maar al jaren uit ben. Zo benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven