Mode & Beauty alle pijlers

Hoe valt het merk Fusalp

25-02-2017 10:39 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Lezers,



Ik heb online een Fusalp ski jas besteld maar realiseerde mij later dat dit een Frans merk is. Ik draag maat 38 en heb ook een 38 besteld. Normaal is een Franse 38 een Hollandse 34 maar aangezien er geen bijzonderheden bij de maten vermeld stonden en ook geen maattabel voor volwassenen heb ik er nooit bij nagedacht dat het kleiner kan vallen valt.



Iemand hier toevallig ervaring met dit merk?



Groet Emmeline
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk te zeggen. Als het etiket 38 is dan heb je idd een Franse maat 38. In mijn ervaring rekenen veel webshops de maten al om naar EU-standaard (je bestelt een 38 en het label geeft maat 40 aan). Ik zou eens kijken op de site waar je hebt besteld (FAQ:matentabel).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Die maattabel stond er niet bij. Ik bel maandag wel naar klantenservice.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het afwachten want als het onderweg is kan er toch niets meer aan gedaan worden.

Dus hopelijk bevalt het pakket je en anders moet je het retourneren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 25 februari 2017 @ 11:26:

Ik zou het afwachten want als het onderweg is kan er toch niets meer aan gedaan worden.

Dus hopelijk bevalt het pakket je en anders moet je het retourneren.Ik ben helaas pas over 2 weken in Nederland en heb het pakje naar ouders laten sturen. En in die 2 weken kun je alleen retourneren. Ik dacht als iemand het hier wist dan kon ik alvast een grotere maat reserveren.
Je had een maat 40 moeten bestellen. Misschien wek een 42. Je hebt een hoop aan onder een skijack. Maar de franse maat 38 is een nederlandse maat 36

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven