Cameramodel in erotische scène

19-02-2017 14:39 27 berichten
Vraag me af wie al eens opnames heeft gemaakt van zijn of haar vrijpartij. Hoe gebeurde het: tijdens een one-night-stand, met vaste partner of eerder in een dronken bui...? Bespreek je het dan op voorhand of gebeurde het gewoon spontaan?



Het lijkt me erg opwindend om tijdens de seks helemaal jezelf te geven, nog nét dat tikkeltje verder te gaan omdat je weet dat het beeld iets definitiefs heeft. Qua panda-tijgerpunten kan het tellen natuurlijk, maar ik zie het als naakt fotoshoot met dan extra actie, een "selfie plus plus", waarin je positief effect krijgt door zelfontplooiing, jezelf te aanvaarden en meten met professionals. Alleen dan heel besloten in de eigen slaapkamer of discreet hotel, stijlvol en met passie centraal... Welke vrouw durft zichzelf helemaal over te geven?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 20 februari 2017 @ 11:39:

Wat heeft overgave met gefilmd worden te maken?

Ik begrijp de pandapunten niet in dit verhaal. Leg eens uit.



En werkelijk, neem een stijlvollere ava.https://www.pandapunt.nl/



Hoewel ik denk dat TO het eigenlijk over tijgerpunten had
Inderdaad tijgerpunten, dank je hankypanky. Ik bedoel uiteraard als amateur, waarbij het niet zo evident is om jezelf bloot vast te leggen. Leuk om de reacties en verhalen te horen! Vind het heel sterk om zo'n diepe ervaringen, orgasmes en seks vast te leggen en wil graag zo iemand tegenkomen...



Fijn weekend allen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven