Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!





Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best



En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan





Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Linkje naar Hot diggity dog
Alle reacties Link kopieren
Haha, Magneet. Vond je man niet dat je er rustig naast zat?



Leuk, MacTrees! Carnavalse.

Ik woon ver boven de rivieren, maar in mijn jeugd carnaval in Oldenzaal gevierd, ook erg leuk!

In het hoge Noorden kennen ze het niet (al denken sommigen van wel, even ergens verkleed naartoe gaan is dan al carnaval)

Ga je als iemand van TWD verkleed?
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren




Dit plaatje kreeg ik van mijn moeder en zus, zo ben jij duidelijk zeggen ze er dan bij
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Handig, sinds kort weer een iPhone. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de witte tekst zichtbaar te krijgen. Kan ik ook geen spoilers lezen.



Ik heb echt heel weinig input voor hier en ik heb ook echt moeite om jullie bij te benen. Teruglezen is ook bijna niet te doen.
En ik kan ook nog geen plaatjes plakken.



Dit was een stiekeme extra post om de 200 te halen. Nog 49!
Alle reacties Link kopieren
Haha...waarschijnlijk zit je helemaal niet op deze tip te wachten, maar ik klik dan op citeren en dan komt de tekst leesbaar in de tekstbalk.
verdwaald op het nieuwe forum
quote:floflo schreef op 25 februari 2017 @ 09:17:

Haha...waarschijnlijk zit je helemaal niet op deze tip te wachten, maar ik klik dan op citeren en dan komt de tekst leesbaar in de tekstbalk.Neeee, dat wilde ik niet weten!
quote:Meliora- schreef op 25 februari 2017 @ 09:13:

Handig, sinds kort weer een iPhone. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de witte tekst zichtbaar te krijgen. Kan ik ook geen spoilers lezen.



Ik heb echt heel weinig input voor hier en ik heb ook echt moeite om jullie bij te benen. Teruglezen is ook bijna niet te doen. Als je op 'quote' deukt, dan kan je het wel lezen
quote:floflo schreef op 25 februari 2017 @ 09:17:

Haha...waarschijnlijk zit je helemaal niet op deze tip te wachten, maar ik klik dan op citeren en dan komt de tekst leesbaar in de tekstbalk.Aah ik was mosterd...
Coda, hele dikke vette knuffel!
Zoooo, de meiden zitten lekker in hun bibabad, dus had ik even tijd om bij te lezen (ik zit er wel naast hoor). Afgelopen dagen een huishoud-marathon gehouden. Eergisteren mount everwash bedwongen en gisteren de huiskamer opnieuw ingedeeld, want ons aquarium komt morgen weer bij ons te staan. Ik heb de namen al verzonnen van de vissen. Allemaal negan, daryl, Rick, michonne, coral en als er 1 met dikke ogen bij zit, wordt dat Glenn. Een rode/oranje vis wordt abe... misschien ook nog wel een fat Joe!
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hahahaha mamalin.

Hoeveel vissen gaan er wel niet in dat aquarium?
quote:Meliora- schreef op 25 februari 2017 @ 10:36:

Hahahaha mamalin.

Hoeveel vissen gaan er wel niet in dat aquarium?Het is een 130 liter aquarium en de vissen worden niet al te groot, dus er kunnen best wel wat vissen in
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 25 februari 2017 @ 09:51:

Zoooo, de meiden zitten lekker in hun bibabad, dus had ik even tijd om bij te lezen (ik zit er wel naast hoor). Afgelopen dagen een huishoud-marathon gehouden. Eergisteren mount everwash bedwongen en gisteren de huiskamer opnieuw ingedeeld, want ons aquarium komt morgen weer bij ons te staan. Ik heb de namen al verzonnen van de vissen. Allemaal negan, daryl, Rick, michonne, coral en als er 1 met dikke ogen bij zit, wordt dat Glenn. Een rode/oranje vis wordt abe... misschien ook nog wel een fat Joe!



Heldin!! Dan moet je foto's maken en pruikjes photoshoppen op Michonne en Ezekieblub!



Ik heb zo leuk gedroomd over Negan. Hij zat dus blijkbaar elke dag in mijn trein tussen huis en stage en dan moesten we allemaal opdrachten voor hem uitvoeren.. en ik deed dat allemaal heel braaf en meestal werd ik ook beloond maar soms was het niet goed genoeg en werd ik ook gestraft. En ik vond het allemaal PRIMA! Ik accepteerde álles wat hij bij mij deed. Zo hard gezoend en seks gehad hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb over zombie spinnen gedroomd super eng werd er ook wakker van



Maar vette droom Coda
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha Coda



Ik droomde een paar dagen geleden over NR die me echt als een hondje achterna liep. Hij was blijkbaar verliefd op mij en hij was er ook om me te beschermen want het was gevaarlijk? Geen idee wat er gevaarlijk was, maar er hing echt een duistere sfeer in die droom. Geen beloningen, straffen, zoenen of seks. Helaas
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Coda
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Volgens de Telegraaf zijn Diane Kruger en Norman Reeds een stel. Aangezien ze samen tassen uit een auto haalden moet dat ook wel kloppen, toch?
Alle reacties Link kopieren
Nu gaan de geruchten natuurlijk al langer en volgens mij werd Diane zelfs beschuldigd van vreemdgaan met Norman toen ze nog met Joshua Jackson was, dacht ik.
Pff ja, dat loopt al sinds die film inderdaad. Was allemaal wel erg toevallig ook. Al die geruchten, de scheiding..



Het zou mij niets verbazen nee, maar het boeit me dan ook erg weinig wie Norman wel of niet doet.
Ik gun t NR wel
quote:Liadan schreef op 25 februari 2017 @ 13:26:

Volgens de Telegraaf zijn Diane Kruger en Norman Reeds een stel. Aangezien ze samen tassen uit een auto haalden moet dat ook wel kloppen, toch?

Auto delen? Dan is ze vast al zwanger.



Pff, good for them als ze wat hebben.

Hoe ze een en ander hebben afgehandeld met haar ex is me ook een rotzorg. Het is hun/haar geweten.



Edit: onflatteuze foto trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm

als ze inderdaad vreemd is gegaan met Norman terwijl ze met Joshua was, vind ik Norman toch wel een eikel hoor

maar goed who cares, te ver van mijn bed show



ik ben enthousiast voor het eerst sinds dat 7b is begonnen !!



EINDELIJK ZIEN WE MORGEN NEGAN WEER



"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 25 februari 2017 @ 13:26:

Volgens de Telegraaf zijn Diane Kruger en Norman Reeds een stel. Aangezien ze samen tassen uit een auto haalden moet dat ook wel kloppen, toch? Ja vast. Volgens het artikel in People lachte DK naar NR. Dus ze zijn een stel
Uhm... stuff... and things
quote:mamsvan schreef op 26 februari 2017 @ 14:27:

Hmmm

als ze inderdaad vreemd is gegaan met Norman terwijl ze met Joshua was, vind ik Norman toch wel een eikel hoor

maar goed who cares, te ver van mijn bed show



ik ben enthousiast voor het eerst sinds dat 7b is begonnen !!





EINDELIJK ZIEN WE MORGEN NEGAN WEER



[afbeelding]Nee dat is niet chic, maar ik kan er niet ook echt niet wakker van liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven