negenmaandenbeurs

25-02-2017 13:36 20 berichten
kan er zo snel nog geen topic over vinden, dus open er zelf maar 1. Waarschijnlijk ga ik morgen naar de negenmaandenbeurs. Wie is er al geweest? Was het de moeite waard? Zijn er echt leuke aanbiedingen te vinden? Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hel op aarde
Frankly my dear, I don"t give a damn
Moet er niet aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij dus ook verschrikkelijk sorry ????
Alle reacties Link kopieren
dat zou ik mezelf nou nooit aandoen..
Alle reacties Link kopieren
Kom er net vandaan, wel leuk opzich maar wel erg druk. Aanbiedingen vind ik tegen vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er een keer geweest, toen ik zwanger was van m'n eerste. Leek me wel leuk.

Nou, toen ik terugging was ik kapot. Wat een drukte! Amper een zitplaats te vinden, waardoor je al gauw op de grond moet gaan zitten. En de aanbiedingen vallen erg mee. Dat doe ik dus nooit meer/weer.
•°: Don't be the same, be better!
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk was het!!!
Alle reacties Link kopieren
Nou je wilt niet weten wat de leveranciers/ winkels voor een meter vloeroppervlak moeten betalen. En dat willen ze terug verdienen.... dus die aanbiedingen zal wel meevallen
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook morgen ! Sowieso zijn er best wel wat gratis producten die je kunt ophalen. Ik heb gelezen dat je bij babydump bij aanschaf van een joolz ook gratis producten krijgt (tas, nestje, voetenzak, blokkendoos, dooky en campingbedje).



Ieder voor zich de een vind het wel leuk en de ander niet. Ik ben er nog nooit geweest maar ik weet op voorhand al dat het druk is dus daar houd ik rekening mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het best leuk vorig jaar. Toen hoogzwanger.

Zou nu best weer willen Maar ik ging door de weeks dus was rustiger dan weekend. Alsnog geen zitplaatsen hoor. Maar laat je niet beïnvloeden door de anderen en ga om zelf een idee ervan te krijgen. Neem gewoon je eigen eten en drinken mee en je hebt ook nog een redelijk goedkoop uitje zonder wachtrijen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cupcake1988 schreef op 25 februari 2017 @ 15:01:

Ik ga ook morgen ! Sowieso zijn er best wel wat gratis producten die je kunt ophalen. Ik heb gelezen dat je bij babydump bij aanschaf van een joolz ook gratis producten krijgt (tas, nestje, voetenzak, blokkendoos, dooky en campingbedje).



Ieder voor zich de een vind het wel leuk en de ander niet. Ik ben er nog nooit geweest maar ik weet op voorhand al dat het druk is dus daar houd ik rekening mee.



Niks is gratis. Voor heel veel dingen moet je gegevens achterlaten. Je geeft ze dus gratis jouw gegevens in ruil voor iets wat hen bijna niks kost. En wat krijg je? Volop telefoontjes, mailtjes en post met reclames die specifiek over jou en je kind gaan.



Gouden tip: altijd nepgegevens afgeven dus! En niet in dingen als De Blije Doos trappen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste kind is ruim 4 jaar geleden geboren en ik krijg nog steeds van die irritante mailtjes
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is 8 en ook ik krijg nog specifiek op gezinnen gerichte post.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Niet doen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een negatieve reacties.



Ik ben gisteravond geweest (17 tot 22) en heb het leuk gehad. Vond het helemaal niet zo druk, vooral niet vergeleken met de huishoudbeurs. Het wordt onze eerste dus was blij met de stand over wasbare luiers en heb verschillende kinderwagens uitgeprobeerd om te kijken wat ik prettig vind.



Als je alsnog gaat, veel plezier!
het gaat waarschijnlijk wel door, druk zal het wel worden, ach, als het verder maar gezellig is. We gaan het beleven. laat altijd nepgegevens achter, iig nep tel nr. post gooi ik weg, e mail delete ik, daar heb ik niet zoveel last van.
Ik ben 3 keer geweest, de laatste keer in mijn eentje s avonds en dat was het fijnst.

Woon ook niet ver ervandaan.

Ik vind het dus echt heel leuk, heb er allemaal leuke kleertjes gekocht, dingen als een babykruikje en een grote mooie hydrofiel van mooie merken, een paar keer wat gewonnen (een lodger voetenzak bijvoorbeeld, dus ook echt leuke dingen), gebruik de gratis tasjes nog etc.

Maar het is idd druk, de laatste keer had ik een gratis avondkaart, en ik was het na een paar uur ook ineens zat. En dan is het lekker dat je ook direct weg kunt gaan en nergens rekening mee hoeft te houden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een negatieve reacties inderdaad. Als je de mails niet wil is het met een klik geregeld om je uit te schrijven, niet zo zeuren. En ja ik geef graag mijn emailadres af om gratis producten te krijgen. Ik heb tot op heden nog geen enkele reclame daardoor ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag geweest, we hebben ons meteen omgedraaid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven