Leuke eerste date, hoe nu verder?

18-02-2017 15:46 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had afgelopen donderdag een leuke date gehad met een jongen die ik ontmoet had in de kroeg. We waren iets gaan drinken.

Na afloop zei die dat ie het gezellig vond en dat we nog een keertje moesten afspreken

Hij vroeg ook nog of ik nog een drankje bij hem thuis wou doen, maar dat aanbod had ik afgeslagen. Volgende dag stuurde hij ook nog een appje, gewoon hoe mn dag was enzo. Zal ik nu iets voorstellen voor een tweede date, of wachten tot hij weer iets voorstelt?



Verder, ik had hem dus ontmoet ik de kroeg en die avond vroeg hij ook al of ik met hem mee naar huis wilde.

Ik ben niet van plan heel snel seks met hem te hebben (ben nog maagd..), is het beter om voorlopig in het openbaar af te spreken? (zodat hij niet valse verwachtingen krijgt ofzo? haha)
Alle reacties Link kopieren
Is niet iedereen uiteindelijk op seks uit? (Niet letterlijk bedoeld). Zo gek is het niet dat hij je mee vraagt.

Als je vaker afspreekt komt vast ook wel aan de orde of hij een relatie zoekt of alleen maar een wip.
quote:Vivavivi schreef op 22 februari 2017 @ 21:55:

Is niet iedereen uiteindelijk op seks uit? (Niet letterlijk bedoeld). Zo gek is het niet dat hij je mee vraagt.

Als je vaker afspreekt komt vast ook wel aan de orde of hij een relatie zoekt of alleen maar een wip.



Niet letterlijk bedoeld als in toch niet iedereen is op sex uit?



Er zit een verschil in alleen sex met iemand willen en nieuwsgierig zijn naar iemand, een klik voelen, meer over elkaar willen weten etc. In dat geval zou ik namelijk niet tot 2x toe aansturen op thuis afspreken en kan de sex wel (eventjes) wachten
Alle reacties Link kopieren
quote:Laurie95 schreef op 22 februari 2017 @ 20:15:

[...]





Nee? gewoon afwachten tot hij weer contact opneemt?Zeker weten!..honderd procent.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem dus gevraag om binnenkort weer af te spreken, antwoord hij pas na een uur (na het wel meteen gelezen te hebben) alleen met 'is goed!'

Waarom moet ie een uur nadenken om dat te antwoorden????

Maargoed hij wil dus wel iig
Jeetje, het kan zijn dat ie even iets anders te doen had en niet de mogelijkheid had om terug te appen. Hij wil toch? Fijn!



En heb je ook iets concreets voorgesteld? Gewoon doen hoor, bedenk wat leuks en wees duidelijk over wanneer. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ja kijk of er in de stad waar hij woont iets leuks te doen is en stel dat voor.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb dus een tweede date voorgesteld.

Hij antwoord alleen met 'ja is goed, gezellig'. Toen vroeg ik wanneer het voor hem uitkwam (welke datum). Hij zei dat hij volgende week niet kan, dus stelde hij de week erna voor (maar nog geen specifieke dag ofzo).



Wil hij nou wel echt afspreken of is hij gewoon niet zo geïnteresseerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet zo moeilijk over denken. Doe een voorstel?

"Oké, vrijdag 17 maart om een uurtje of 8? Bij ... (bios, restaurant, cafe, etc)."



Als hij dan moeilijk loopt te doen dat hij dan niet kan mag hij iets voorstellen. Als-ie dat vervolgens niet doet... op naar de volgende
Alle reacties Link kopieren
Hij lijkt niet vreselijk enthousiast. Ik zou wachten tot hij iets stuurt en ervan uitgaan dat dat niet meer gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Is er al een vervolg???
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
quote:flexkip schreef op 04 maart 2017 @ 00:05:

Ik zou er niet zo moeilijk over denken. Doe een voorstel?

"Oké, vrijdag 17 maart om een uurtje of 8? Bij ... (bios, restaurant, cafe, etc)."



Als hij dan moeilijk loopt te doen dat hij dan niet kan mag hij iets voorstellen. Als-ie dat vervolgens niet doet... op naar de volgende

Inderdaad. Gewoon doen. Gaat hij er niet op in of doet geen ander voorstel ?

Aju paraplu en volgende jongen.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 04 maart 2017 @ 01:08:

Hij lijkt niet vreselijk enthousiast. Ik zou wachten tot hij iets stuurt en ervan uitgaan dat dat niet meer gebeurt.



Ja dit doe ik indd



Snap alleen niet dat ie ineens niet zo geinterreseerd meer is. Eerste date was echt leuk en hij zei toen zelfs dat we nog een keer af moesten spreken... Maarja
Alle reacties Link kopieren
quote:Laurie95 schreef op 04 maart 2017 @ 10:46:

[...]





Ja dit doe ik indd



Snap alleen niet dat ie ineens niet zo geinterreseerd meer is. Eerste date was echt leuk en hij zei toen zelfs dat we nog een keer af moesten spreken... Maarja



Maarja

Nu ga je gewoon de nonchalante "kennis" uithangen? Doen alsof het je niks doet en ondertussen hoop je elke seconde dat hij je contacteert?



Als je het zelf niet meer vindt dan een leuke eenmalige flirt(je), oké, dan ga je door met je leven. Maar ik proef dat je hem wel erg leuk vindt.

Wat is dat dan toch met dat afwachten? Ben je ergens bang voor? Ik blijf bij wat ik zei: Stel 'm iets concreets voor. Misschien heeft hij ook wat hulp nodig. Je hebt toch niks te verliezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven