zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Tnx
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas toch ongesteld. Op naar ronde 3.
Jammer kaartje.
Alle reacties Link kopieren
@Kaartje, oh wat jammer. Veel succes in de volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren
Ah nee dat is stom kaartje! Jammer :(
Hè wat stom kaartje Ik hoop dat de komende ronde ook jouw ronde wordt!
Alle reacties Link kopieren
Ja idd wel jammer. Maar mijn gevoelde klopte dus toch wel. Helaas. Naja misschien is 3x scheepsrecht.

Wil iemand voor mij de tabel aanpassen? Ronde 3 nod 26 maart. Bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat balen kaartje...



Tabel ziet er netjes uit Ri! Bedankt



@hier: ik weet het echt niet meer. Volgens m'n eigen berekening zou ik morgen ongesteld moeten worden maar volgens app pas maandag. Maar ik weet echt niet of het nou tussen m'n oren zit of echt is. Maar goed, zal snel genoeg blijken
In the end we only regret the chances we didn't take.
Oh spannend dookster... Wat een spannende dagen dan hè? Heb je voor jezelf al besloten wanneer je wilt gaan testen als je deze dagen niet ongesteld wordt?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk woensdag maar we zien het wel. Op het moment denk ik dat ik gewoon ongesteld ga worden en die symptomen van van de week gewoon in m'n hoofd zaten. M'n borsten zijn wel gevoelig maar wel anders dan vorige maand. Nog niet ongesteld geworden vannacht maar wie weet heeft de app toch gelijk en begint het morgen pas.
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
@dookster wat onzeker die dagen. Succes met afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Dookster! Ik duim voor je!



Ik ga morgen maar huisarts bellen.. cyclus duurt nu al 9 weken en er gebeurd niks.. Vanochtend weer negatief getest dus wil nu wel graag weten waar ik aan toe ben..

Verder weinig nieuws
Alle reacties Link kopieren
Wat stom kaartje.. ik hoop dat 3x is scheepsrecht voor ons beide opgaat!



Ik hoop dat je wat wijzer kunt worden van je huisarts koekiemonster.. dit is echt zwaar klote, hoe voel je je verder momenteel? Als je even je eigen kwijt wilt doe je dat wel hé!



Spannend dookster, ik gun het je zo! Nog heel eventjes geduld xx
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden nog steeds geen bloed tot nu toe maar wel buikkramp dus ik vrees dat het morgen op gang komt. Heb ik me toch vreselijk voor de gek gehouden deze maand zonder dat ik er zelf echt erg in het gehad.



Koekie, die onzekerheid is echt rot... Hopelijk kan de dokter je verder helpen
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
Even een update... Vannacht erg onrustig geslapen en daarom toch maar vanmorgen al getest in plaats van woensdag, gewoon zodat ik zeker weet dat ik mezelf niet meer voor de gek hoef te houden. Maar wonder boven wonder verscheen er toch echt een duidelijke tweede streep. Ik ben dus toch weer zwanger, kan alleen nog niet echt uitbundig blij zijn maar ben wel rustiger nu. Ik heb mezelf dus niet voor de gek gehouden. Man is nu ontzettend zenuwachtig maar, beter hij dan ik Ik ga toch woensdag ook nog een keer testen om zeker te zijn dat deze dan nog lekker warm bij me zit.
In the end we only regret the chances we didn't take.
Oooh dookster gefeliciteerd! Blijf positief he deze blijft waarschijnlijk gewoon plakken.
Oh wowww dookster wat gaaf! Een voorzichtige gefeliciteerd! En ohh wat kan ik me je terughoudendheid goed indenken. Ik weet als geen ander hoe je je nu voelt (voor zoontje een miskraam gehad en ook de eerstvolgende ronde gelijk raak, en daar is zoontje uit geboren!). Weet je, je hebt als alles goed gaat nog genoeg tijd om blij te zijn en te genieten! Eerst maar eens die onzekere eerste tijd doorkomen. Want het ís gewoon extra spannend nu. Maar hé, het begin is er En ik duim en hoop ontzettend hard met je mee dat deze uk lekker nog een maandje of 8 bij je blijft zitten!



Om maar even in het positieve te blijven: vanmorgen een hele mooie echo gehad. De nekplooi zag er goed uit en we hebben lekker een tijdje naar ons kindje kunnen kijken. Alle dingen die ze nu al kon beoordelen zagen er goed uit en we hebben zelfs een 3d plaatje van hem/haar gezien.. Wederom weer verliefd Uitslag van de combinatietest volgt deze week waarschijnlijk...
Alle reacties Link kopieren
@Dookster, wat fijn, gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Dookster wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd, blijf positief! Ik hoop op een prachtige baby voor jou. Ik ben ontzettend blij voor je! xx



Dat is ook fantastisch nieuws Ri fijn dat je lekker hebt kunnen genieten van de echo! Heb je zelf nu nog meer rust? Willen jullie eigenlijk weten over een paar weekjes of jullie een jongetje of meisje verwachten?
Alle reacties Link kopieren
@hier, nog een reden waarom ik een hekel heb aan carnval. Ik kon eerder naar huis, het was lekker rustig op het werk.



Ik was vergeten dat vandaag de grote optocht was. Ik heb nog nooit op zoveel verschillende manieren geprobeerd om mijn huis te bereiken. Het is uiteindelijk gelukt. Je zou maar zwanger zijn en ontzettend naar het toilet moeten.



Op een gegeven moment reed er zelfs een ambulance achter mij. Gelukkig kon ik aan de kant gaan. Toch belachelijk dat zij ook moeten omrijden.



Sorry voor mijn geklaag over carnaval. Ik moest het even kwijt!
Zucht...ik heb over 5 weken pas een echo
Alle reacties Link kopieren
@dookster wauw gefeliciteerd. Ik duim voor jullie dat het dit keer helemaal goed mag gaan.



@ashlyka ik moet wel lachen om je post. Je hebt echt een hekel aan carnaval.



@ri88 fijn dat de jullie een goede echo hebben gehad.



@koekie vervelend zeg een cyclus van 9 weken. Succes bij de huisarts.



@lala inderdaad we gaan beide voor ronde 3! Ik vind die onzekerheid die bij zwanger raken hoort echt wel eens moeilijk om mee om te gaan. Maar positief blijven is belangrijkste. Vriend en ik zijn beide gezond. Redelijk regelmatige cyclus dus gewoon even geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat irritand ashyka blij dat we dat hier niet hebben haha. Mis er niks van!



Pff kashri, dan ben je al bijna 12 weken zwanger of niet? Je geduld word flink op de proef gesteld!



Nu we toch klagen, ik heb echt een dipje niks lukt, alles gaat mis. Ik heb dingen opgegeven om doelen te bereiken, helaas ben ik niet eerlijk behandeld en sta nu met lege handen maar wel dingen kwijt die voor mij veel betekende, momenten gemist waar ik wel bij had willen zijn, en dat voor helemaal niets.. dit zet even mijn wereld op zijn kop en ik twijfel aan bijna alles.



Oké zeur modus weer uit, sorry meiden.
Alle reacties Link kopieren
@kashri dan ben je toch rond de 10 weken zwanger? DAt is wel erg lang wachten. Weet jij de reden hiervan. Vervelend.



@lalameme natuurlijk mag je klagen. Lucht soms op. Ik snap alleen niet helemaal wat er precies speelt. Maar misschien wil je dat ook wel helemaal niet delen op dit forum. Sterkte ermee.
Alle reacties Link kopieren
Kaartje, ja precies dat is vervelend inderdaad.. ik merk dat ik er steeds iets rustiger in ga staan. Maar zit momenteel niet fantastisch in m'n vel dus dat zal daarbij helpen denk ik! Maar dat komt weer helemaal goed. Ik heb wel overgewicht en ben daar heel hard mee bezig, verder zijn wij inderdaad beide gezond. Op wat rare dingen aan mijn kant na, maar dat is allemaal niets ergs haha. Positief blijven is inderdaad belangrijk, onze lichamen kunnen dit vast wel! het is iniedergeval nog veel te vroeg om ons daar druk over te maken!



Ik ben vast niet de enige die in jongere jaren een keer panisch geweest is omdat ik dacht zwanger te zijn. Nu ga ik ronde 3 in, omdat ik graag zwanger wil zijn. Waar heb ik me die keren druk om gemaakt hahaha..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven