Uitgerekend tweede helft Februari 2017

13-06-2016 09:55 1618 berichten
NaamLftdKind # Datum BijzGeslachtBevallenPinkLady26119-02 Jongen 26-01 Annepannetjuh27122-02 Meisje 15-02 Muisje26227-02 Jongen 16-02 MN26111-02 Jongen 17-02 Inky32119-02 Jongen 22-02 Gummybeer31224-02 Meisje 23-02 Octaviana31120-02 Meisje 23-02 Salacia29105-03 Meisje 27-02 Lenne32119-02 Jongen 03-03 Klaske35325-02 Jongen 07-03 Elle30126-02 Meisje 07-03 Nerual25126-02 Meisje 08-03 Wasabigirl 107-03 Jongen



Maisnon



Margrietje88, Diamonds, VivaMamaJST en Kikkilovekikki, ik heb jullie verwijderd omdat jullie lange tijd niet meer gereageerd hebben. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te schrijven. Mocht je weer bij in de tabel willen, laat het even horen!



13.06.2016

Goedemorgen,



Ik ben er afgelopen vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben! Vanochtend nogmaals getest en de streep is gelukkig duidelijker geworden. Zou nu ongeveer op 4+5 zitten waardoor m'n uitgerekende datum rond 15 februari 2017 zal zijn.



Zijn er meer dames die net weten dat ze zwanger zijn en zich in deze toch onzekere tijd hier aan willen sluiten?



Groetjes,

Lenne
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen!



Wij zijn trotse ouders geworden!



Uiteindelijk vanmiddag steeds minder frequent voorweeen dus dacht t is gestopt.

En om 7 h ineens uit het niets sneller hevig wordende weeen en om half 12 is onze dochter geboren.. we mochten nu al richting huis en nu snel ons bed in!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Gummybeer!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom me melden! Na een lange bevalling van twee nachten en twee dagen is gisteravond onze kleine meid geboren.

Was een pittige bevalling met de nodige complicaties, maar nu gaat het goed met ons.



Succes dames de komende dagen! Dat er nog maar een paar gezonde, mooie baby's mogen komen
Alle reacties Link kopieren
Yeah weer een baby er bij! Gefeliciteerd Gummybeer met jullie kleine meisje!



Thanks voor het delen van je verhaal Anne, gelukkig kan je er ondanks de heftigheid toch positief op terugkijken en nu lekker genieten van de baby!
Alle reacties Link kopieren
Het gaat nu rap! Gefeliciteerd gummybeer en Octaviana! Hopelijk gaat alles goed met jullie en kunnen jullie nu gaan genieten.. veel geluk!
Octaviana ook gefeliciteerd! Twee nachten en twee dagen, dat is idd erg lang.. maar ze is er en goed om te horen dat het nu allemaal goed met jullie gaat.



Het gaat zeker snel nu hier!



(En ben ik dan nu eindelijk eens aan de beurt ?? )
Alle reacties Link kopieren
@Lenne, hou vol! Ook jouw kleintje komt.. al snap ik je ongeduld zeeerrr goed



@Salacia, jep, alles weer in orde. Niks dan complimentjes van de verloskundige.

Het is vandaag wel echt stilte na de storm hè? Is het bij jullie ook zulk super mooi weer? Ben net even wezen wandelen, fris windje, maar het is heerlijk!



Nog meer baby's, hoeraaaa!! Gefeliciteerd dames
Alle reacties Link kopieren
Lenne je bent niet alleen hoor! Ben er nog!



Octaviana van harte! Heerlijk weer zo'n mooie baby erbij!
Hold on Lenne! Ik vond die laatste dagen ook lastig en ben met 40+6 bevallen maar dat wachten was ik zo vergeten toen ik mijn zoon vast had. Het is gewoon nog te gezellig in je buik en kan elk moment beginnen weet ik uit ervaring!
Wat leuk! Allemaal weer nieuwe babys! super! Fijn dat het goed gaat met jullie en dat klinkt als een uitputtende bevalling octaviana.



Inderdaad zulk lekker weer, ik heb vandaag met de kleine spruit en de hond gewandeld. We mogen sinds een paar dagen naar buiten, genieten! Lenne, het kan nu niet lang meer duren maar ik begrijp wel heel goed dat je niet meer kan wachten! Succes allemaal met de laatste loodjes!

Ik houd het hier in de gaten haha
Alle reacties Link kopieren
Gummybeer en Octaviana gefeliciteerd! Zo leuk al die baby´s :-)
Alle reacties Link kopieren
Tot wanneer moet je eigenlijk wachten met naar buiten gaan..?
Alle reacties Link kopieren
Zodra ze boven hun geboortegewicht zitten.
quote:Klaske04 schreef op 24 februari 2017 @ 23:03:

Zodra ze boven hun geboortegewicht zitten.En zichzelf op temperatuur kunnen houden :-)
quote:Klaske04 schreef op 24 februari 2017 @ 23:03:

Zodra ze boven hun geboortegewicht zitten.En zichzelf op temperatuur kunnen houden :-). Wij mogen dit weekend naar buiten :-).
Ja tot ze zich op temperatuur kunen houden en in de folder vh ziekenhuis stond de eerste vier weken binnen blijven bij prematuur/dysmatuurkindjes of tot 2500 gram. En dat heeft hij deze week gehaald en is nu 4 weken oud
Hihi, ja fijn hè dat je weer naar buiten mag. Ik was het echt beu om binnen te zitten maar het stormde donderdag te erg. Gelukkig was het gisteren mee weer en zijn we voor het eerst buiten geweest. Papa zo trots als een pauw achter de kinderwagen



Voor de zwangere: heel veel succes bij de bevalling. De clichés zijn echt waar (althans bij mij), je bent het daarna snel vergeten. De pieken verslijten...
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk on weer lekker naar buiten te gaan! Het was gisteren wel echt lekker inderdaad.



Lenne, snap je ongeduld hoor. Dat heb ik nu al en dan zit ik nog een week vóór de uitgerekende datum

Lijkt me heel frustrerend om over tijd te gaan, maar ik besef me ook dat het geen zin heeft om erover na te denken... ze komen toch wanneer zij er klaar voor zijn
Alle reacties Link kopieren
Lenne en Inky zie dat jullie nu bijna een week na de uitgerekende datum zijn. Ik duim dat ze zich snel melden!
Ja morgen alweer 41 weken en nog steeds geen tekenen dat er ook maar iets gaande is daarbinnen.. dus ga er maar vanuit dat het gewoon dinsdag of woensdag inleiden wordt. Dat geeft wel rust, het duurt iig nog maar een paar dagen. En zolang hij goed blijft bewegen zit hij ook nog prima. Al heeft hij er wel een handje van steeds net voordat er ingegrepen gaat worden het toch nog zelf te doen, dus wat dat betreft kan t zomaar zondagnacht of maandagochtend nog net voordat ik naar t ziekenhuis moet beginnen



Klaske vandaag ook jouw uitgerekende datum! Je had al wel wat voorwerk steeds of niet? Wat is je verwachting momenteel?



Ik meende dat Inky vorige week al wel lichte weeën had? Had ik dat niet ergens tussendoor gelezen hier? Hopelijk is dat doorgezet en is ze al lekker aan het geniet van het kleine mannetje
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel dames die rondom de uitgerekende datum zitten nu (of er overheen ).

Officieel duurt het alleen voor mij en wasabi nog even, maar zelfs dat is nog maar een week (of anderhalf voor wasabi) tot de uitgerekende datum! Mijn vriend hoopt dat ze vanaf woensdag komt, hij vindt maart een mooiere maand haha. Ik hoop gewoon dat ze ergens tussen nu en de uitgerekende datum komt.. De datum zal me een worst wezen



Lenne wel fijn dat je in ieder geval een datum hebt, kan nu echt niet lang meer duren. Hopelijk is ie weer eigenwijs deze keer en komt ie alsnog gewoon zelf! Ik duim voor je!



Verder nog iemand nieuws?
Pff ben t hier vandaag ineens zat, dat (nog steeds) zwanger zijn iedereen om me heen is gezellig carnaval aan het vieren en ik zit hier maar thuis, beetje tv te kijken en me lichtelijk te vervelen. Ik wil ook m'n lijf weer voor mezelf en alles kunnen doen Blegh.. waren we maar een week verder..



Hoe is t bij jullie allemaal? Bij de mama's? En de zwangeren? Nog vorderingen?
Hou vol Lenne! Ik had dit heel erg op uitgerekende datum en dag erna. Ik verveelde me, was het beu, wilde niemand zien en kon alleen maar huilen. Daarna werd het weer iets beter.



Hier gaat het echt super. Die laatste dagen was ik zo weer vergeten. Het voelt allemaal zo vanzelfsprekend.



En klein detail, maar zo prettig: De klossen zijn onder het bed uit
Alle reacties Link kopieren
Lenna de kleine komt bijna! Juist als je het niet meer trekt, zul je zien dat hij zich meldt!



Hier de hele dag voorweeen. Vk zegt dat het ieder moment kan gebeuren. Nu nog even kort naar verjaardag en dan hopelijk vannacht een bevalling. Ik wandel me suf om de boel te voorspoedige en heb net met de kleintjes staan dansen.



Sterkte nog even! You can do it! Volgend jaar carnaval met baby wat dacht je daarvan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven