Verliefd op een collega, of toch niet?

24-02-2017 23:54 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
TO, wat vind je er zelf van na het lezen vandeze reacties?
Alle reacties Link kopieren
quote:moosie87 schreef op 25 februari 2017 @ 08:13:

Wat reageerd iedereen lame dan. In ene moet ze niet zo oppervlakkig zijn??

Pft! Wat een bullshit. Iedereen heeft uiterlijke voorkeuren, vooral als je wat jonger bent. Misschien is ze tegen de 20 aan...

Het zijn vastgezette beelden door miss wel familie, vrienden etc, dat kleiner niet kan. Dan is dat een overtuiging die is vastgezet. Hoeveel stelletjes worden niet belachelijk gemaakt,omdat de vrouw langer is??? En als jij dat al vanaf jongs aan hoort...Je bent verliefd of niet. To maakt vooral zichzelf belachelijk met haar bekrompen gedachten. In sommige gevallen voelt een omgeving dat feilloos aan. Het is sowieso de vraag of je moet meelopen met de mening van anderen. Er zal altijd wel iemand zijn die iets van jou of je relatie vindt. Hoe belangrijk is dat?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 25 februari 2017 @ 08:34:

[...]





Je bent verliefd of niet. To maakt vooral zichzelf belachelijk met haar bekrompen gedachten. In sommige gevallen voelt een omgeving dat feilloos aan. Het is sowieso de vraag of je moet meelopen met de mening van anderen. Er zal altijd wel iemand zijn die iets van jou of je relatie vindt. Hoe belangrijk is dat?
Oh dat ging fout!

Maar nee hoor veel vrouwen worden niet geheel 100% verliefd. Je hebt ook nog bindingsangst...of bepaalde angsten uit vorige relaties. Waardoor je 'smoesjes' verzint, waarom die persoon niet leuk is.

Het kan van alles zijn.



En daarnaast; ja je moet schijt hebben aan anderen. Maar dat betekend niet dat je van de 1 op andere dag dat hebt. Fijn dat jij dat kan en dat meen ik echt. Niet iedereen kan dat zomaar.



Zo zal niet voor niks iedereen lijnen. Zoveel vrouwen doen dat, omdat ze dan pas mooi zijn volgens het maatschappelijk beeld.



Dus ja ik vind haar reactie over een te kleine man echt niet gek.
TO als ik je advies mag geven; ga ervoor! Dan pas weet je het echt. Mij hielp om het langzaam op te bouwen met kleine stapjes.



Ik vond mijn vriend in het begin niet leuk ivm bindingsangst. Mijn vorige relatie had er aardig ingehakt. Dus elke keer hoorde ik een stemmetje ' hij is niet dit, hij is niet dat'. Ik ben door mijn angst heengegaan en ben mezelf daar heel dankbaar voor





Oja ik was ook zijn type totaal niet:').
Alle reacties Link kopieren
/
Alle reacties Link kopieren
Je had het niet verkeerd uitgelegd volgens mij hebben wij het heel goed begrepen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind de reacties een beetje zout op slakken. Ja, het was onhandig geformuleerd, maar we maken allemaal wel eens zo'n onhandige opmerking. Tegenwoordig geldt het al als racistisch als je iemand met een overduidelijk Afrikaanse naam zonder klinkers vraagt waar die (naam) vandaan komt. Ik kan me voorstellen dat ik ook wel even sta te kijken als ik ineens verliefd denkt te zijn geworden op een Chinees van 1,60 m terwijl ik altijd op lange blonde oerhollandse mannen ben gevallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 25 februari 2017 @ 08:24:

Je kan toch gewoon op niet getinte mensen vallen, zonder meteen racistisch te zijn? Volgens mij wordt dat ene woordje enorm uit zn verband getrokken!En uit alles alles wat TO zegt blijkt dus dat ze juist wel op hem valt
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af of deze jongeman niet een vlucht is voor to uit een klein burgerlijk christelijk milieu. Iets waar zijzelf niet van los is komen lukt misschien wel via deze collega.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/r6-he3wHv_4
''en blijf mezelf maar afvragen wat mijn ouders van hem zullen vinden. Ik weet dat mijn moeder daar heel erg vrij in is, maar mijn vader is anders.''



Je vader keurt kleine mannen af?
Alle reacties Link kopieren
Nee donkere mannen. Vader keurt alleen ariërs goed en reusachtige blonde vikings. To en haar moeder eigenlijk ook maar zij raken soms een beetje in de war van hun lustgevoelens voor de andere kleuren van de regenboog.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dat klinkt ernstig en als een zeer onchristelijke houding naar de medemens, van die ggggristelijke vader dan.
Alle reacties Link kopieren
De christelijke interpretaries van de shrift, liggen vaak mijlenver weg van de oorspronkelijke taal.

Vaak wordt er 1 bijbeltekst eruit gehaald en de uitleg is totaal uit zijn context.

Lees de kerkgeschiedenis, al die oorlogen , zogenaamd uit het "geloof".
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven