Waarom twijfel ik?

25-02-2017 14:05 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:pindakaaspotje12 schreef op 25 februari 2017 @ 14:38:

[...]





Ik ben het ergens wel mee eens met je



Dan hoop ik dat je hem niet te lang aan het lijntje houdt als die gevoelens maar wegblijven.

Lijkt me voor jullie beiden niet plezierig.



En anders je energie een tijdje ergens anders insteken? Een opleiding volgen of een reis voorbereiden, bijvoorbeeld, en de liefde niet zo willen forceren.



Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt het je erbij neer te leggen dat je nu twijfelt en dat je niet weet waar het door komt. Zo van: Ok, ik voel twijfel, waarom weet ik niet, ik hoef er verder niks mee, het is er gewoon, of ik er nu over nadenk of niet.

En je dan concentreren op het hier en nu.

Je merkt vanzelf wel hoe de relatie zich ontwikkelt.

Het zou ook kunnen dat je bang bent omdat het zo goed gaat, omdat je idd gekwetst kan worden. Dan kun je ook denken: Ok, ik ben dus bang, het zij zo, en overgaan tot de orde van de dag.

Al die gedachten parkeren, laten zijn. Maar je er niet in vastbijten of door laten leiden
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Ik twijfel nog, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Huh?
Alle reacties Link kopieren
Laat nog eens weten hoe het met je gaat.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:pindakaaspotje12 schreef op 25 februari 2017 @ 14:14:

Ik heb dat wel gedaan, maar ik kan gewoon geen minpunt bedenken. Ik ben ook niet verliefd, ik mis hem niet zo vaak. Dar was eerst wel zo maar ik denk omdat ik me er zo mee bezig houd het steeds minder wordJe twijfelt omdat je niet verliefd bent. Dus dan wordt het niets. Jammer. Ook al past hij nog zo goed bij je, als de chemie ontbreekt heeft het geen zin.
Alle reacties Link kopieren
Heyy, Je twijfelt in het begin altijd een beetje. Het komt goed! Na een tijdje gaat het wel weg.

Mocht het na een langere tijd niet weggaan dan moet je nog eens nadenken x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven