Mode & Beauty alle pijlers

Kruidvat. Oplichters!

23-02-2017 12:04 122 berichten
*wereldprobleem allert *



Ik heb al jaren een grafhekel aan het kruidvat met hun stomme 'van-voor' prijzen die nooit kloppen! Nu twee voor 1 (behalve die ene die jij wil natuurlijk en waarvan niks staat maar wel zo is.)



Afprijzingen die niet in de kassa staan. Bonnen die thuis niet blijken te kloppen.

Hun aanbiedingen die geen aanbiedingen zijn! Hun afprijzingen die geen afprijzingen zijn en het bewust misleiden daarmee van hun klanten.

Ik heb er al zoveel woorden aan vuil gemaakt. De bedrijfsleider erbij gehaald. Hoofdkantoor gebeld. Mailtjes gestuurd.

Uiteindelijk geven ze toe dat het gebeurd maar dat het van 'hogerhand' zo wordt bepaald. Wie die 'hogere handen' dan zijn weet niemand. Iedereen wijst naar de ander. Ik erger me er kapot aan. En ga deze winkel dan ook zoveel mogelijk uit de weg.



Vandaag weer. Kruidvat zit hier tegenover en ik had even snel haarlak nodig. Allemaal afprijzingen want nieuwe verpakking van aussi en elnett haarlak. Helft vd prijs en helft vd helft etc.

Grote oranje sticker erop.

Nú 6,90 ván 15,90

Ja daag, die haarlakken kosten nooit zoveel. Dus ik ermee naar het gewone schap gelopen en idd: de normale prijs werd als helft vd prijs verkocht mét actie sticker met hun originele verkoopprijs als ware het een machtig mooie aanbieding.

Ik ben de discussie aangegaan waar iedereen bij was (ja ik kan het dan toch niet laten )

En heb het pand onverricht ter zake verlaten en heb mijn lak bij de super gehaald



Jullie ook zo'n hekel aan deze (sowieso al veel te krappe) rotzaak?
Alle reacties Link kopieren
quote:daenerys79 schreef op 23 februari 2017 @ 19:55:

[...]





Ik was bij prijsmepper vandaag, das een soort van outlet van kruidvat en trekpleister. daar zag ik nog veel kleding van Leontien met nog meer korting... weet niet of je die in de buurt hebt maar dit als tip. Dank voor de tip! Altijd handig.
Ook wel eens dat soort probleempjes met kortingen, kassabonnen etc gehad bij Kruidvat maar je bent er altijd zelf bij nog. Vind dat het personeel altijd wel goed meehelpt met de oplossing, ook al moet je er zelf achteraan.



Prijsmepper is een goede tip. Denk je al korting te krijgen, krijg je aan de kassa nog meer korting er bovenop! Liggen vaak verzorgingsproducten en koek/snoep naar onze smaak. Autodrop, Kanelly's
Alle reacties Link kopieren
Als ik me depressief voel ga ik altijd naar de kruidvat. Ik loop altijd weer blij naar buiten. Het is er zo een rommel altijd, veel koopjes, niets klopt, ze hebben snoepjes, hun kassa is altijd een grote puinzooi.... het helpt me relativeren.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 23 februari 2017 @ 16:24:

Waar ik me bij Kruidvat vaak aan erger is dat ze de artikelen die in de aanbieding zijn in de folder niet eens in de winkel hebben liggen.En dat de deskundigheid van het personeel vaak slecht is, maar veel meer kun je ook niet verwachten als je mensen zo'n hongerloontje geeft Ik heb wel eens begrepen dat kruidvat best goed betaald! Je kan heel snel hogerop! Kennis van mij is binnen 3 jaar gegroeid naar ass. filiaalmanager en verdient geloof ik iets van €2800 bruto.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik HOU van het Kruidvat.

Ik vind het alleen kinderachtig dat ze die karrevracht dozen altijd precies voor het schap zetten waar ik op dat moment bij moet.
You don't have to fit into the format
quote:Baudolino schreef op 24 februari 2017 @ 11:16:

[...]





Ik heb wel eens begrepen dat kruidvat best goed betaald! Je kan heel snel hogerop! Kennis van mij is binnen 3 jaar gegroeid naar ass. filiaalmanager en verdient geloof ik iets van €2800 bruto.Ik dacht juist dat ze ontzettend slecht betalen.
I kruidvat
Het is dat ze goede, goedkope luiers hebben want anders liet ik mijn gezicht niet zien daar. Ik kan ook absoluut niet uitverkoop-winkelen, zie door de rommel het overzicht niet meer en haak ik af. Moge duidelijk zijn dat ik dat gevoel ook bij Kruidvat krijg. Snap ook helemaal niets van hun verkoopstrategie, het is grotendeels drogisterij en verder een verzameling aan troep wat zoveel gangvulling geeft dat je er met de kinderwagen (laat staan rolstoel of scootmobiel) niet langs kan. Schiet mij maar lek, maar ik snap er niks van. Ik koop er verder dan ook niets.
Vandaag voor het eerst bij Prijsmepper geweest, daar vond ik inderdaad artikelen die eerder bij Kruidvat lagen. Een paar dingen weten te scoren die bij Kruidvat net op waren.



Bedankt voor de tip dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga daar ook eens kijken.heb ooit n leuke joga broek gekocht,die erg mooi zit.en fijne kwaliteit.

Misschien dat ik er bij de prijsmepper nog een kan scoren..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
quote:Tessa44- schreef op 23 februari 2017 @ 12:11:

Zo heb ik een hekel aan de bonuskaart van AH zo onhandig. Geef me gewoon de korting of niet, maar schaf de bonuskaart af!



Zo dat is eruit!

Ik begin sowieso een rothekel te krijgen aan al die spaar, verzamel, kortings en weet ik veel waarvoor-kaarten want ze hebben nu werkelijk bij iedere winkel wel zo'n soort systeem waardoor je onderhand 600 van die rotkaarten hebt....



Aan het kruidvat heb ik ook een hekel. Ik kom er wel hoor maar niet met plezier.

Het is er druk en het is een chaos.
Alle reacties Link kopieren
Ligt ook aan het filiaal. Degene midden in de stad wil ik liever niet komen. Alles ligt daar altijd overhoop en het is er best krap. Degene die hier vlakbij is ziet er altijd netjes uit en genoeg ruimte vind ik om te lopen. Weet niet of dat met kinderwagen net zo is. Personeel hier is ook gewoon vriendelijk en lopen mee als ik iets niet kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 24 februari 2017 @ 14:19:

[...]



Ik begin sowieso een rothekel te krijgen aan al die spaar, verzamel, kortings en weet ik veel waarvoor-kaarten want ze hebben nu werkelijk bij iedere winkel wel zo'n soort systeem waardoor je onderhand 600 van die rotkaarten hebt.... Bestaat een app waar je ze allemaal in kan zetten zodat je ze niet meer mee hoeft te nemen
quote:Falathiel schreef op 24 februari 2017 @ 14:21:

[...]





Bestaat een app waar je ze allemaal in kan zetten zodat je ze niet meer mee hoeft te nemen

Echt waar????

vertel!!
quote:DidiRidi schreef op 23 februari 2017 @ 22:31:

Als ik me depressief voel ga ik altijd naar de kruidvat. Ik loop altijd weer blij naar buiten. Het is er zo een rommel altijd, veel koopjes, niets klopt, ze hebben snoepjes, hun kassa is altijd een grote puinzooi.... het helpt me relativeren.





Ik woon overigens in een stad en hier zijn ze dus allemaal rampzalig.
Ik hou ervan.

De make up is ook zo fijn. Ben je een beetje sip, loop je daar naar binnen en weet blij ket een nagellakje of lipstick. Eyeliner beste die ik ken van essence.

En mijn kinderen heb ik daar de les: Even verder kijken voor je je zakgeld uitgeeft, geleerd.

Oudste wou graag Playmobil poppetje.

In de Bart smit een tientje.

Zelfde poppetje bij kruidvat 3 euro.

We gaan dus bij stuksmijten zakgeld eerst naar een groot filiaal en als ze daar niks hebben naar de speelgoedwinkel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 24 februari 2017 @ 11:16:

[...]

Ik heb wel eens begrepen dat kruidvat best goed betaald! Je kan heel snel hogerop! Kennis van mij is binnen 3 jaar gegroeid naar ass. filiaalmanager en verdient geloof ik iets van €2800 bruto.Misdaad loont. Ik gebruik altijd Gillette fusion Proglide maar in hun Proglide verpakking zat gewoon de normale Fusion, de lichtblauwe in plaats van de donkerblauwe. Dus ik terug naar dat misdaadsyndicaat maar die filiaalmanager bleef gewoon ontkennen. Maar kreeg wel meteen mijn geld terug. Dus als dat 20 keer per dag lukt is hij zijn salaris écht wel waard.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
I love Kruidvat! #sorrynotsorry



Wel was er bij het filiaal in mijn oude woonplaats echt een eikel van een bedrijfsleider die alles beter dacht (!) te weten als er een enkele keer een kortingsactie niet juist in de kassa zat, maar dat kwam dan ook altijd wel weer goed. Bij andere Kruidvatfilialen geen last van en ik vind het een leuke winkel. Geen last van die nepkoopjes. Ik kijk niet zo vaak bij die afgeprijsde artikelen in de koopjeshoek. Bij hun reguliere acties zoals in de folders sla ik altijd wel mijn slag en vooral met make-up en merken als L'Oréal wanneer het 1+1 gratis is! Daar kunnen maar weinig andere drogisterijen tegenop.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 24 februari 2017 @ 14:21:

[...]



Echt waar????

vertel!!Heet Stocard. Ik gebruik hem zelf niet omdat ik vrij weinig pasjes van winkels heb, maar heel veel mensen ermee gezien tijdens mijn werk die het gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Het is dat ik er inmiddels al zolang kom dat ik er blindelings de weg weet, maar eigenlijk is het Kruidvat maar een troepige bende waar je niks kan vinden en je je kont niet kan keren. Wat een drama was dat vroeger toen ik er nog met de kinderwagen in moest.

Maar ze hebben nog steeds de beste aanbiedingen en de laagste prijzen, dus blijf ik er komen.

Ik word er wel een beetje moe van dat iedere keer wordt gevraagd of ik een voordeelkaart heb (nee) en vervolgens of ik er eentje wil (nee). Iedere keer weer
Nothing happens for a reason
Vind het sowieso een rommelwinkel. Ontzettend onoverzichtelijk met al dat kinderspeelgoed en andere zooi erbij. Ook zijn alle winkels van Kruidvat hier allemaal ontzettend smal en krap. Ook het personeel vind ik niet klantvriendelijk. Kom er dan ook bijna nooit. Ga veel liever naar de Etos.
Ik word er af en toe een beetje moe van dat eigenlijk alle goede aanbiedingen vrijwel gelijk uitverkocht zijn. Het lukt me vaak niet om bijvoorbeeld de vaatwas tabletten daar te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven