Entertainment alle pijlers

TEEN MOM..........

10-11-2012 18:22 2426 berichten
Vriendelijk verzoek : gelieve dit topic niet vol te zetten met informatie verkregen uit Amerikaans Facebook en/of roddelpers. Deze mededeling is geplaatst op zaterdag 25 februari 2017.



******************************************************************************************************************************

Zit ik even naar TeenMom te kijken (een vervolg), zie ik tot mijn verdriet dat Farrah weer een hondje in huis haalt.



De vorige pup heeft ze 'weggegeven' omdat het 'niet ging'.

Nu heeft ze een Franse Bulldog, als speeltje voor haar dochter van 2 jaar... Als het arme beest plast in de kamer krijgt hij een dreun.

Uitlaten? Wat is dat?

Daar doen we niet aan....



(Het vorige hondje hield ze boven de WC en zei dat hij moest plassen. Dat lukte ook al niet! )



Grrrrrr,
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 25-02-2017 16:38
Reden: vriendelijk verzoek
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Huh waarom is het nu ineens een probleem ik kijk de serie elke week op MTV, volg een paar FB paginas en dit topic. Sinds ik hier mee lees worden er al weetjes/nieuws gepost die niet of pas heel laat in de NL serie te zien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuw topic geopend voor teen mom waarin spoilers meer dan welkom zijn. Voor wie wil aansluiten, wees welkom.



"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Ik denk jeej, veel activiteit, fijn nieuwtjes lezen!

Blijkt het een 30+ drama te zijn



Maareh zullen we de knoop doorhakken?

Dit topic zonder spoilers en een nieuw topic met?

Dan kan iedereen voor zich kiezen wat wel en niet gelezen wordt.



*mosterd...*
noopes wijzigde dit bericht op 24-02-2017 19:37
Reden: bitterballetje erbij!
% gewijzigd
quote:watdachtjehiervan schreef op 24 februari 2017 @ 19:18:

[...]





Het is haar topic en volgens de viva regels mag je alleen spoilers plaatsen als het in de titel vann het topic staat dat het mag. Dus ja, TO is daar de baas over.oh, nou, succes met je topic dan maar. Wordt nog lastig niet-spoileren met al die marathons en uitzendingen die kris kras door elkaar lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 24 februari 2017 @ 19:14:

[...]



Hahaha alsof TO de baas is. We lopen hier al eeuwen achter met de uitzendingen. Ben blij met instagram/showsites/forum voor de broodnodige updates.



Ik heb maar een topic aangemaakt waar we gewoon kunnen praten over wat we lezen ipv dan gelijk beschuldigd worden van "spoileren".



Naar mijn idee is het namelijk gewoon inherent aan een serie wat "achterloopt" dat we dingen op instagram en internet lezen. Heeft niets met spoliëren te maken.



Wees welkom:Teen Mom + Teen Mom OG (incl media smalltalk)
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op 24 februari 2017 @ 18:13:

Waarom ik dit topic lees? Het is m'n eigen topic! Wil je nu een sticker?
Alle reacties Link kopieren
Edamame er is al een topic!
quote:edamame schreef op 24 februari 2017 @ 20:24:

[...]





Wil je nu een sticker?Waarom zo'n kutreactie? Regels zijn regels.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noopes schreef op 24 februari 2017 @ 20:26:

Edamame er is al een topic!



Top! Dan zal de mijne wel verwijderd worden.

Had het niet gezien nog. :-) ga gelijk kijken!
quote:Dragisa schreef op 24 februari 2017 @ 18:19:

[...]

Dikke prima, maar je kan niet verwachten dat mensen dingen die een half jaar geleden gebeurt zijn hier niet delen.Nee, er worden hier dingen gedeeld die gisteren gebeurd zijn en dus over een half jaar in de serie in NL te zien zijn. En dat vind ik jammer.
Lees je eigen onderschrift nog eens. Past wel bij hetgeen nu gebeurd is. Jammer, kwam graag in je topic. Echter ben nu een overloper gebleken.
Alle reacties Link kopieren
Nee, er worden hier dingen gedeeld die gisteren gebeurd zijn en dus over een half jaar in de serie in NL te zien zijn. En dat vind ik jammer.[/quote]



Wat een onzin! Ik verhuis naar het 'nieuwe' topic
Goede reis! Vergeet al je spullen niet.



Informatie van Facebook en dergelijke is recent, wij lopen als TV kijkers toch máánden achter in NL?

'Bij ons' is Jenelle nét zwanger en hier wordt al een foto van de baby geplaatst. Snap je wat ik bedoel?
quote:Beter.Laat schreef op 28 februari 2017 @ 07:29:

Goede reis! Vergeet al je spullen niet.



Informatie van Facebook en dergelijke is recent, wij lopen als TV kijkers toch máánden achter in NL?

'Bij ons' is Jenelle nét zwanger en hier wordt al een foto van de baby geplaatst. Snap je wat ik bedoel?Maar we leven toch niet in een cocon? Je leest toch nu.nl en andere sites. Kijkt op instagram en twitter. Je ziet updates en nieuws. Het is toch raar om hier dan maar stug 6 (?) maanden achter te willen blijven lopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 28 februari 2017 @ 08:41:

[...]





Maar we leven toch niet in een cocon? Je leest toch nu.nl en andere sites. Kijkt op instagram en twitter. Je ziet updates en nieuws. Het is toch raar om hier dan maar stug 6 (?) maanden achter te willen blijven lopen?Ze doet haar nick wel eer aan. Ik ben meer een meelezer, en ik ben blij met het nieuwe topic. Want ik wil juist de nieuwste ontwikkelingen weten. En niet alleen wat er in NL in de uitzending te zien was van maanden terug.
.
Hou toch op met zeuren, er is nu toch een nieuw topic?
quote:Beter.Laat schreef op 28 februari 2017 @ 07:29:

Goede reis! Vergeet al je spullen niet.



Informatie van Facebook en dergelijke is recent, wij lopen als TV kijkers toch máánden achter in NL?

'Bij ons' is Jenelle nét zwanger en hier wordt al een foto van de baby geplaatst. Snap je wat ik bedoel?





We lopen helemaal niet maanden achter. We lopen een week achter.



Je begrijpt denk ik niet helemaal dat die meiden een half jaar lang gevolgd worden, laten we zeggen van juni tot december.

Dan wordt de boel uit elkaar getrokken tot 12 afleveringen en die worden dan vanaf januari uitgezonden. Te beginnen bij aflevering 1, die dus in juni is opgenomen, dus ja, toen was jennele net zwanger, en Chelsea ook.



Zo intens moeilijk is dat toch niet om te begrijpen? Moeten ze 12 maanden wachten met bevallen anders? Of het gewoon een half jaar verzwijgen tot alle afleveringen zijn uitgezonden?
quote:[myessage=26232829,noline]SpringDing schreef op 28 februari 2017 @ 09:14[/message]:

Hou toch op met zeuren, er is nu toch een nieuw topic?Mens, ik heb het toch niet tegen jou? Ik vind het jammer dat TO het idee van een real life soap in combinatie met achterlopen in NL en social media niet snapt en zo haar eigen topic om zeep helpt. Maar goed. Klets hier lekker door over oud nieuws verder.
quote:vivamila schreef op 28 februari 2017 @ 09:28:

[...]



Mens, ik heb het toch niet tegen jou? Ik vind het jammer dat TO het idee van een real life soap in combinatie met achterlopen in NL en social media niet snapt en zo haar eigen topic om zeep helpt. Maar goed. Klets hier lekker door over oud nieuws verder.Je zanikt om het zaniken. Mens.
quote:SpringDing schreef op 28 februari 2017 @ 09:36:

[...]





Je zanikt om het zaniken. Mens.Ook nog wat inhoudelijks te melden? Typ morgen in elk geval lekker door hier over de aflevering van vanavond. Nog 600 posts te gaan. Verdwijnt topic uit m'n lijstje.
quote:vivamila schreef op 28 februari 2017 @ 09:44:

[...]



Ook nog wat inhoudelijks te melden? Typ morgen in elk geval lekker door hier over de aflevering van vanavond. Nog 600 posts te gaan. Verdwijnt topic uit m'n lijstje.Of zanik nog even verder.
quote:SpringDing schreef op 28 februari 2017 @ 09:45:

[...]





Of zanik nog even verder. Ja, dat is ook een optie Post nummer 2422.
quote:Timetraveler schreef op 24 februari 2017 @ 07:29:

Ik vind dat hele 'oeps ik ben weer zwanger geworden' terwijl je in een programma zit omdat je als tiener zwanger raakte, en nu dus een soort ambassadrice bent voor tieners om verstandige keuzes te maken (terwijl het in de praktijk natuurlijk gewoon celebs zijn die veel te veel geld verdienen) toch wel zo oerdom. Maci die 'per ongeluk' zwanger raakte van de derde, Kailyn nu weer, Jenelle die binnen elke nieuwe relatie vrijwel meteen weer zwanger is. precies ook mijn gedachte toen ik de uitzending vanochtend keek
quote:Timetraveler schreef op 24 februari 2017 @ 07:29:

Ik vind dat hele 'oeps ik ben weer zwanger geworden' terwijl je in een programma zit omdat je als tiener zwanger raakte, en nu dus een soort ambassadrice bent voor tieners om verstandige keuzes te maken (terwijl het in de praktijk natuurlijk gewoon celebs zijn die veel te veel geld verdienen) toch wel zo oerdom. Maci die 'per ongeluk' zwanger raakte van de derde, Kailyn nu weer, Jenelle die binnen elke nieuwe relatie vrijwel meteen weer zwanger is. precies ook mijn gedachte toen ik de uitzending vanochtend keek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven