Kloppen de kaarten van Tomcat

11-01-2017 09:59 136 berichten
Hoi Allen,



Wel leuk om te weten in hoeverre dingen wel of niet kloppen, dus als ik de kaarten voor je hebt gelegd dan aub feedback middels de poll. En als je er verder iets over wilt vertellen dan kan dat hier ook naturlijk

Wat de Kaarten zeiden is

Totaal aantal stemmen: 128

Ongelofelijk, klopt helemaal en is ook uitgekomen (12%)
Klopt best aardig, echt goed (41%)
Mwoah, er klopte wel wat, maar niet alles (13%)
Ik kan wel iets plaatsen, maar veel niet (6%)
Nee, ik zie het niet zo wat daar bedoeld werd (9%)
Helaas, klopte helemaa niets van (20%)
Ik weet het nog niet,de tijd zal het leren.
Ik sluit mij aan bij juichende commentaren hierboven.



In mijn geval gaat het "nog slechts" over kansen die zich kunnen voordoen, maar deze worden al wel zo accuraat beschreven dat de legging weinig te vragen overlaat.



Ook mooi aan de leggingen vind ik dat e.e.a. tot nu toe niet helemaal vaststaat, maar het aan mijn eigen invulling en initiatief overlaat, wat ik van de situatie maak, uiteindelijk.

Dat is hoe volgens mij een legging moet zijn: niet in beton gegoten, maar advies gevend en mogelijkheden duidend.



echt top!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 07 februari 2017 @ 09:51:

Tomcat serieus, jij bent zonder twijfel de beste tarotiste die ik ooit gehad heb.

Heb inmiddels meerdere leggingen gehad, had ik veel aan en vooral de laatste klopte helemaal, ongelofelijk....Volgens mij tomcat een man. Dat is al helemaal leuk
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, voor mij heb je ook een paar leggingen gedaan en of het klopt weet ik nog niet (dat ik bijv op uitnodiging werk vind). De antwoorden die je geeft zijn wel altijd antwoorden waar je echt over gaat nadenken en vind dat zelf wel fijn.

Veel van je antwoorden kloppen ook, ik vind het ongelofelijk dat je antwoorden geeft op situaties waarvan ik de situatie soms niet eens verteld heb.

Ik hoop dat je dit blijft doen komende tijd, vind het ook ontzettend lief dat je de tijd hiervoor neemt voor alle viva dames
Alle reacties Link kopieren
Je beschreef feilloos het gevoel dat ik heb bij mensen die wij net hebben ontmoet. Je beschreef ook wat verder contact mij op zou leveren. Binnenkort kan ik je daar meer over vertellen.
Ongelooflijk tomcat wat je met name over mijn man schrijft. Zijn liefde voor ons gezin staat inderdaad buiten kijf en die financiele druk is inderdaad precies een zere plek: hij heeft al jaren een eigen bedrijf waarvan ik vind dat dat eigenlijk na alle effort en tijd wel wat meer op zou moeten leveren.. sinds anderhalf jaar is hij helemaal in 1 tak van sport gedoken: we geloven hier allebei heel erg in, maar vorig jaar heeft hij nog verlies gedraaid. Dit jaar lijkt dit helemaal goed te gaan komen, maar voordat er dan ook echt besteedbaar geld op zijn rekening staat.. hij heeft de afgelopen maanden voor het eerst in die jaren echt van mijn privespaarrek moeten "lenen", dit vind hij verschrikkelijk en de druk voor hem is enorm.. je had spijker dus niet meer op de kop kunnen slaan. Dank je wel weer!
Hoi Tomcat,



Allereerst heel erg bedankt voor de legging. Ik vind het moeilijk of de afweging gaat over de kinderen of over mijn werk in de zorg, ik heb een sollicitatie lopen. Ik ben nogal een denker, dus ik blijf het lastig wat ik er mee kan.



Groetjes
Dit schreef je:

Verkoop van je huis snel of langzaaam dat zie ik niet, maar wel het advies om geen compromis te sluiten, je zal meer krijgen ervoor dan verwacht en hoeft dus geen concessies te doen. Je hoeft ook niet in te grijpen om de verkoop te bespoedigen, het mag maar zal niet veel invloed hebben.



En vandaag is het verkocht, meer dan verwacht na 10 maanden te koop staan. Niet gezakt in vraagprijs dus eigenlijk klopt het helemaal.
Gefeliciteerd met de verkoop!
Alle reacties Link kopieren
Nog niet, maar wat nog niet is, kan nog komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GewoonOngewoon schreef op 06 maart 2017 @ 21:19:

Je beschreef feilloos het gevoel dat ik heb bij mensen die wij net hebben ontmoet. Je beschreef ook wat verder contact mij op zou leveren. Binnenkort kan ik je daar meer over vertellen.Zoals ik al melde in het andere draadje, het klopte volledig! Bedankt voor de moeite je die steeds neemt.
Hoi Tomcat, in je andere topic heb je voor mij een legging gedaan i.v.m. de vermissing van mijn kat sinds vorige week.

Je schreef daarover dit: "Jouw idee krijg een krachtkaart, kan dus best in de goed richting zitten.



Gewoon zorgen dat zijn natje en droogje klaar staat werkt voordelig, teveel zorgen dragen werkt nadelig, de waarschijnlijke uitkomst is wel net even ietsje anders dan je had verwacht, er komt snel nieuws over"



Het is ongelooflijk, maar ze is zojuist weer terecht!!!!

Dankjewel, voor je legging. Dat heeft mij geholpen om hoop te houden
Hi Tomcat, Ken je de bewustzijnschool? Ik had vandaag een kaart met nummer 6 de kaart van de vooruitgang gekozen, zonder te weten waar deze voor stond, alleen het plaatje was in beeld, deze sluit weer volledig aan bij jouw kaarten. Grappig dat weer precies hetzelfde wordt gezegd. Ik weet nog steeds niet wat de keuze van uit mijn hart is, maar houd je op de hoogte of ik nog nieuws krijg, zoals was voorspeld
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel!! Ben benieuwd of alles uitkomt, ik laat het weten!

Dat mijn vriend en ik klaar zijn voor kinderen had ik wel verwacht, natuur zal hopelijk zijn werk doen. En misschien een meerling! Het zit aan beide kanten in de familie, dus ben benieuwd. Spannend.



En met werk heb ik een redelijk groot project voor het komend jaar.



En ik herken me helemaal in het loslaten van het verleden Mijn man heeft een ex vrouw die soms nogal veel van hem vraagt en dat vind ik moeilijk. Soms kan ik er mee leven en soms heb ik er heel erg veel moeite mee. Ik weet dat ik dat moet loslaten want de situatie is nu eenmaal zo.



Nogmaals dank!
Alle reacties Link kopieren
Hoe snel zouden de kaarten moeten werken?



Hier nog geen enkele ontwikkeling, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk... daar ga ik voor!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 05 april 2017 @ 11:06:

[...]





Je zit er voor lange termijn krijg ik door.

Het helpt als je toewerkt naar een situatie van controle, dat je alles wat je gevraagd wordt "gewoon" kan doen en niet overal tegenop hoeft te kijken. Het werkt in je nadeel als je teveel het verleden relevant blijft vinden, dat is het niet in deze functie.



Dank.



Ik snap wat je schrijft (wat de kaarten zeggen). Ik moet eerlijk bekennen dat ik me er weliswaar in kan vinden, maar tegelijkertijd op het punt sta om te zeggen ´bekijk het maar met je kutbaan´.

Je had in december al iets vergelijkbaars gezegd trouwens. Iets met geduld . Mijn contract loopt nog vier maanden. Ik ga het dan toch even uitzitten, want als de kaarten twee keer hetzelfde zeggen over dezelfde baan zou het toch minstens een beetje moeten kloppen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Of het klopt of niet kan ik niet met zekerheid zeggen, maar je antwoord heeft me wel gesteund. Ik heb op je laatste antwoord niet meer gereageerd en daar schaam ik me wel voor eigenlijk, omdat het wel waarde heeft. Dus bij deze nog bedankt!
Ik kom ook even reageren op mijn vraag en gekregen antwoord. Het klopte echt heel erg goed.



Ik vroeg o.a. naar mijn werksituatie en kreeg als reactie dat er in de toekomst kansen zouden komen met op termijn ook een behoorlijk leertraject. Ik moest wel de balans tussen werk en prive in de gaten houden.



8 dagen hierna kreeg ik te horen dat mijn contract niet verlengd zou worden. Gauw op zoek naar wat anders gegaan wat niet echt lukt. Tot ik ineens werd gebeld door iemand in een soortgelijke branche maar met toch wel veel nieuwe taken en uitdagingen of ik bij hem wilde komen werken! Ik heb die kans gepakt en zit nu in een flink leertraject om de specifieke taken, kenmerken etc van deze job eigen te maken. Ik merk dat het me veel tijd en energie kost, maar met de kaarten van TomCat in gedachten, lukt het me vaak weer even een stapje terug te doen, dingen los te laten en weer prive soms ook even voor te laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, precies een maand geleden stelde ik een vraag over hoe mijn studievoortgang eruit zou gaan zien. Je schreef toen het volgende:

"Vreemd genoeg geven de kaarten aan dat er meer beweging zit in je liefdesleven, vruchtbaarheid, overvloed en een keuze met of over een partner die gemaakt moet gaan worden. Teveel welvaart zoeken voor je gezin/familie werkt nadelig.

Je studie lijkt je niet het geluk te brengen, je lijkt er geen voldoening uit te halen en zo te zien overweeg je misschien zelf ook al om dit anders aan te pakken"



Een paar weken terug kreeg ik een geweldige aanbod voor een stageplek. Dit heb ik met beide handen aangepakt. Het is nog te vroeg om te zeggen of deze plek me gelukkig gaat maken en of ik er voldoening uit ga halen, maar in elk geval wel een grote verandering waar ik niet eens zelf iets voor heb hoeven doen, ben echt gevraagd. En nu weet ik niet zo goed waar specifiek op gedoeld werd met 'welvaart', maar ook hierin is weinig verandert. Momenteel staat het leven vooral in het teken van mezelf.



Op het gebied van de liefde is er de afgelopen maand niets gebeurd. Behoorlijk saai vrijgezellenbestaan



Maar misschien ben ik ongeduldig en gaan de kaarten toch nog gelijk hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag je advertentie en mijn belangstelling is gewekt. Ik ben 44 jaar en heb al zoveel verschillende voorspellingen gehoord.

Zie door de bomen het bos niet meer.

Ik zou graag eens een algemeen beeld op de liefde willen.Hoop dat jij me daarbij kan helpen.Had ook privebericht gestuurd maar weet niet of die is aan gekomen
Hoi Tomcat,



Enige tijd geleden heb je voor mij een legging gedaan over studie/ liefde. Die over studie begint nu "uit te komen". Wel op een hele andere manier dan ik zelf bij elkaar geinterpreteerd had, maar ook wel veel meer kloppend op deze manier! (hoop dat je snapt wat ik bedoel)
quote:Joris80 schreef op 15 april 2017 @ 20:20:

Ik zag je advertentie en mijn belangstelling is gewekt. Ik ben 44 jaar en heb al zoveel verschillende voorspellingen gehoord.

Zie door de bomen het bos niet meer.

Ik zou graag eens een algemeen beeld op de liefde willen.Hoop dat jij me daarbij kan helpen.Had ook privebericht gestuurd maar weet niet of die is aan gekomenHoi Joris, ja hoor ik heb je PB en dit topic is voor reacties op leggingen, de vragen stelen gaat in DIT TOPIC of via PB zoals je al hebt gedaan. Ik ga er nu naar kijken
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Heb je bericht met tranen in de ogen gelezen. Ben erg onder de indruk. Natuurlijk ben ik er nog niet uit. Maar ik geloof dat ik ga proberen meer los te laten. (Nu stromen de tranen en ik huil heel zelden).



Dank je wel,
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 04 maart 2017 @ 10:49:

[...]





Je lijkt nu het gevoel te hebben van alles te missen terwijl het wel overal om je heen is, en dat kan best eens kloppen.

Je reis wordt een soort zegetocht voor je, je komt terug als een soort overwinnaar als iemand die zoveel sterker is dan de persoon die je nu bent.

Na je reis is een beslissing met of over een partner belangrijk, die keuze zal een behoorlijke verandering voor je brengen, een nieuwe levensfase..



dit lijkt belangrijker dan je vraag over werk, alsnog een tweede keer werk gevraagd en daar kom je via een uitnodiging op een pad waar je je verder kan bekwamen in een beroep, dat komt dus goed.



Mijn vraag was of dat ik snel werk zou vinden na mijn reis.

Ik heb inderdaad erg snel werk gevonden Eerste sollicitatie gelijk raak! Had niet verwacht zo snel iets te vinden, ga zelfs wat eerder terug dan gepland

Ook in een richting inderdaad waarbij ik verder kan leren in een bepaald beroep.

Alleen ben ik nog steeds niet uit waar je op doelt bij je eerste zin, wat ik zou missen maar wat wel overal is..
Een tijdje geleden heb je een legging voor me gedaan en het klopte erg goed bij mijn situatie. Ik heb er ook echt iets aan. Het zet dingen in het juiste perspectief. Soms kun je het grote plaatje niet meer zien, omdat je er zelf midden inzit, daarvoor vind ik dit soort leggingen erg fijn.



Ik geloof zelf niet zozeer in een voorspellende waarde maar wel dat kaarten een situatie kunnen schetsen, waardoor je meer inzichten krijgt en betere beslissingen kunt nemen.



Hoe zie jij dit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven