Mode & Beauty alle pijlers

Hoe kan ik deze jurk combineren

23-02-2017 21:50 30 berichten
Kunnen jullie me helpen combineren? Ik heb een leuke nieuwe jurk gekocht, met korte mouwen, van gebreide stof. Bij mij valt de jurk tot net op de knie, iets langer dan bij het model dus. Ik denk dat de jurk te warm is voor echt mooi weer en ik zou hem best wel nu al aan willen, maar dan met lange mouwen en een maillot eronder.

Hoe zouden jullie dat doen?

Haha, vechten jullie dat ergens anders even uit ja?

Ik ga eens kijken of man nog een acceptabel wit overhemd heeft hangen, en hoe dat staat.

Een bordeaux leren jasje heb ik, daar had ik niet aan gedacht! Zwarte dikke panty heb ik, ik ga straks even kijken voor blauw of grijs. Zwart vest heb ik ook, maar die is vrij wijd en lijkt me geen mooie combi met deze jurk. Ik zal eens kijken of er een leuk zwart of rood vestje te koop is voor een acceptabel bedrag.

DidiRidi bedankt voor je foto's, die laatste is wel hoe ik een ander jurkje regelmatig draag dat kan dus niet meer begrijp ik?

Sommigen hebben het over een riempje, die heb ik wel dus daar ga ik ook even mee experimenteren.

Bedankt voor de suggesties allemaal! Wie heeft er nog meer?
Heb even een pas-sessie gehouden:

Met wit overhemd vind ik zelf aardig staan. Opmerking puberzoon: Nee mam, je lijkt wel een enge zuster uit een horrorfilm

Zelf vind ik de donkere mouwen van een strak t-shirt eronder best wel OK, maar jullie keuren dat af.

Het bordeaux nep-leren bikerjasje was helemaal niks.

Met zwart vest was mwah, kort vest zou beter zijn.

Riempje voegt wel wat toe inderdaad.

Iemand nog ideeën?
Ik zou de jurk dragen als het net iets warmer is, zodat je er niets onder hoeft te dragen.

Dan is de jurk leuk.



Met lange mouwen vind ik het een typische 'huisvrouwen/Vinex-wijk vrouw/ moeke' outfit.

Vrouwen die zelfs in staat zijn een driekwart legging eronder te dragen.

Erg oncharmant, terwijl je er toch elegant wilt uitzien door het dragen van een jurk?
Alle reacties Link kopieren
Echt een hele leuke jurk!

Geen shirt met lange mouwen eronderaan doen. Dat vind ik geen gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Een Hema vestje en een dikke panty et voila: kekke jurk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven