Lijf & Lijn alle pijlers

10 kilo eraf in 2017!

22-12-2016 20:26 1229 berichten
Alle reacties Link kopieren
26-06-2017 - Ik heb wederom een aantal mensen uit de tabel gehaald die al een tijd niet actief waren, in de hoop zo het overzicht te houden. Natuurlijk kan ik me ook vergissen en wat over het hoofd zien, of wil je om een andere reden alsnog graag terug in de tabel. Laat het me weten en dan komt het goed!

Dit topic is gestart voor dames (en heren) die met ingang van 2017 graag ongeveer 10 kilo af willen vallen.
Samen kunnen we deze uitdaging aan!!

Ansch: Startgewicht: 77.8 kg, startdatum: 18-06-2017, huidig gewicht: 77.1 kg, deze week: -0.0 kg, totaal: -0.7 kg

Bukko: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 15-05-2017, huidig gewicht: 70.6, deze week: -0.2 kg, totaal -5.4 kg

Frantic: Startgewicht: 78.6 kg, streefgewicht 66.0, startdatum: 01-01-2017, huidig gewicht: 70,6 kg, deze week: -0.6 kg, totaal: -8.0 kg

Elizaar: Startgewicht: 76.0 kg, startdatum: 01-03-2017, huidig gewicht: 70.7 kg, deze week: +0.1 kg, totaal: -5.3 kg

Nessemeisje: Startgewicht: 83.8, streefgewicht 72.0, startdatum: 03-01-2017, huidig gewicht: 79.4, deze week: -0.2 kg, totaal: -4.4 kg

PinkLady90: Startgewicht: 80.2 kg, startdatum: 05-06-2017, huidig gewicht: 75.9 kg, deze week: -0.7 kg, totaal -4.3 kg
frantic wijzigde dit bericht op 30-10-2017 14:37
47.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nadat de weegschaal vanmorgen nog best vriendelijk voor mij was, ben ik bang voor de weegdag op maandag. Vandaag beginnen we met de carnaval en water drinken zal het niet worden.



Afgelopen week wel goed opgelet en 2x in de sportschool geweest en een avond 2 uur op ski's gestaan. Komend weekend maar veel hossen en toch een beetje opletten.



Welkom aan de nieuwe schrijvers, succes!



Jammer van die ene kilo perzikboom, maar als je nu weer in je 'normale' ritme kan koken zonder reizen, lukt het je vast om die weer kwijt te raken en nog meer kilo's te verliezen
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog steeds op de lijst, zie ik. Ik heb lang niet gereageerd, maar ik ben nog steeds bezig met op mijn gewicht Letten. Vanochtend gewogen en ik zat op 66, 5 kilo. Ik ben 2,5 kilo kwijt yessss. Nog ongeveer 6 kilo te gaan en dat moet ook wel lukken.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het rustig hier. Lopen jullie allemaal de polonaise?

Ik heb het sporten weer opgepakt sinds ik terug ben van zakenreis. Vrijdag gezwommen, zaterdag gefietst en zondag hardgelopen. Vanochtend gaf de weegschaal 68,9 (totaal -3,1) aan. Er zit in ieder geval weer een juiste lijn in. Nu dit vast blijven houden (vanavond weer fietsen)
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend woog ik 66,4 kilo, totaal 2,5 kilo kwijt!
maria002016 wijzigde dit bericht op 27-02-2017 13:55
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
82,6. Dus er gebeurd weinig deze week... Onder de 82 komen is me al 5 jaar niet meer gelukt, op de een of andere manier blijf ik daar altijd op hangen en word het dan moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Bah, hier wil het niet zo... ben veel te druk, heb veel te veel zin om te snaaien en geen energie/motivatie om gezond te koken... sla deze weegdag even over. Morgen carnaval, dan laat ik nog 1 dag alles los, en daarna herpak ik me!!!



Ik zal binnenkort wel de tabel ff aanpassen, vorige week ook al geen tijd voor gehad....
Alle reacties Link kopieren
Er wordt veel gecarnavald hier. Veel plezier allemaal!



Ik heb me vandaag niet gewogen. Ik heb een longontsteking en ben niet thuis dus sla een ronde over. Hoop dat ik snel op knap en weer lekker kan bewegen.



Leonie, je bent bijna onder de 82. Snap dat het een spannende mijlpaal is. Weet je waarom het niet lukt er onder te komen?



Goed zeg Perzikboom, lekker aan het sporten en bewegen! Op naar een mooi resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Pff carnaval is echt niet goed voor de kilo's, ze vliegen eraan en ga ook echt niet vertellen wat de weegschaal vanmorgen vertelde. Maar het is voorbij en nu weer even normaal en hopelijk gaan de snelle kilo's er ook weer snel af.



Leonie, hier is 82kg ook zo'n grens waar ik maar niet onder lijk te willen, al jaren. Maar nu gaat het ons gewoon lukken!
Alle reacties Link kopieren
quote:



Leonie, je bent bijna onder de 82. Snap dat het een spannende mijlpaal is. Weet je waarom het niet lukt er onder te komen?



Geen idee waarom mij dat niet lukt. Ik denk dat ik zelf onbewust het 'wel goed' vind dat ik 82 kg ben en niet hoger. Dus ik denk dat ik gewoon echt weer strenger moet zijn voor mijzelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leonie1983 schreef op 28 februari 2017 @ 13:11:

[...]





Geen idee waarom mij dat niet lukt. Ik denk dat ik zelf onbewust het 'wel goed' vind dat ik 82 kg ben en niet hoger. Dus ik denk dat ik gewoon echt weer strenger moet zijn voor mijzelf.Gelukkig kan je dat zelf een beetje sturen :-) Je bent echt al dik over de helft voor je streef gewicht dus hoe goed is dat! Nog 4,5 kilo en dan zit je op 78!!! Als je al 6 kilo kwijt bent dan zal die 4 kilo je ook gaan lukken. En iets trager is helemaal niet erg gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Maandag niet gewogen, maar ik vrees dat er weinig vanaf is, te veel feestjes gehad, dus ik weeg me volgende week weer.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn er nog zat succesverhalen, ook deze week! Ik ben weer all in, na een geslaagde carnavalsdag gisteren (en het gesnaai dat er aan vooraf ging).. zal wel weer even moeilijk zijn de eerste dagen, zit nog in de 'maakt niet uit modus', waar ik wel heel graag weer uit wil! Ik was juist zo blij met een maatje kleiner, bijna een bmi kleiner dan 25 te pakken... dat gevoel probeer ik me weer voor de geest te halen om verder te knallen!
Alle reacties Link kopieren
Ben terug van de Carnaval, vanochtend woog ik 81,4 kg, dus de schade lijkt beperkt. De nieuwe schoenen moeten alleen nog even wachten... Vandaag weer gemotiveerd aan de slag gegaan en ontbeten met vezelrijke crackers en geluncht met haring en salade. Over een week wil ik nieuwe schoenen!
Alle reacties Link kopieren
Elizaar; bedankt voor de pep-talk!!! Die had ik even nodig.



Vandaag heb ik op de markt heel wat groente en fruit gekocht en verder hebben we niets lekkers in huis, dus ik kan er weer met frisse tegenzin tegenaan.



Nessemeisje; fijn dat de schade mee viel! Succes deze week! Wat worden het voor schoenen?



Chanico en Frantic ook succes!
Alle reacties Link kopieren
Hah, Frantic, die modus heb ik ook een aantal dagen in gezeten.

Maar de carnaval is voorbij, we zijn er weer!! Ga er vandaag weer vol tegenaan. Heb alleen de weegschaal nog even ontlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leonie1983 schreef op 01 maart 2017 @ 17:52:

(...)

Nessemeisje; fijn dat de schade mee viel! Succes deze week! Wat worden het voor schoenen?

Deze:





Gisteren weer bij de gewichtsconsulent geweest en er was niks bij op haar weegschaal! Dus dat was mooi. Nu weer fris aan de slag met verstandige keuzes en bewegen. Ik ben erg gemotiveerd!
Alle reacties Link kopieren
Was het maar een paar dagen hier Nevobo ;) :(

Maar goed, we gaan er weer voor, en dat is het belangrijkste. Gisteren heb ik iets meer gegeten dan gepland (een banaan en een ei), maar niets ongezonds gegeten ondanks de verleidingen. Dat is dus al weer een stukje beter. Vandaag nog iets beter en dan ben ik tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf Nesse, leuk om je doel zo in beeld te hebben! Ik ga halverwege april shoppen met mn zus en mn moeder, dan zou ik graag 71 willen wegen.. dat wordt dus hard mn best doen want er is wel het nodige bijgekomen helaas...
Alle reacties Link kopieren
quote:Leonie1983 schreef op 01 maart 2017 @ 17:52:

Elizaar; bedankt voor de pep-talk!!! Die had ik even nodig.



Vandaag heb ik op de markt heel wat groente en fruit gekocht en verder hebben we niets lekkers in huis, dus ik kan er weer met frisse tegenzin tegenaan.



Nessemeisje; fijn dat de schade mee viel! Succes deze week! Wat worden het voor schoenen?



Chanico en Frantic ook succes!



Graag gedaan Leonie!



Ik lees dat je de lekkere dingen voortaan maar niet meer in huis haalt. Heb je ook gezonde dingen die je lekker vind? Ik heb namelijk zat slechte dingen die ik lekker vind maar ook zat gezonde dingen, bv in de middag een boterham met Huttekase en avocado of 72% pure chocola. Hier kan ik dan ook echt naar uitkijken!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk nesse en frantic dat jullie jezelf belonen met iets moois. Dat hoort er ook bij! Het moet wel een beetje leuk blijven

:-)



Ik heb binnenkort een bruiloft en online geshopt. Zelfs twee jurken gehouden maar wel 2 jurken die ook makkelijk ingenomen kunnen worden (en dat is het doel! )



Ik hoop dat iedereen die carnaval viert heeft genoten! Nu weer de discipline aanroepen.



Ik heb weinig geschreven. Ben helaas nog steeds ziek en dus ook vreselijk inactief. Ik eet gezond maar bij drie boterhammen zit ik al ongeveer op de helft van wat ik op een dag verbrand dus dat schiet niet op!



Succes iedereen de komende week!
Alle reacties Link kopieren
Sorry sorry, ik ben een waardeloze tabelbeheerder geweest! Als jullie morgen (weegdag) je huidige gewicht even willen doorgeven (dus niet alleen hoeveel je afgelopen week afgevallen bent, pas ik eindelijk de tabel weer aan!



Houdt lang aan Elizaar!! Hopelijk knap je snel op! Hier gaat het weer aardig goed, heb alleen in een opwelling een zak paaseitjes gekocht. Dat gaat helaas niet zo goed, dus die gaan morgen met mn man mee, naar zn werk!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend 68,5 slow but steady.
Alle reacties Link kopieren
Helaas niks afgevallen, maar gelukkig ook niet aangekomen, dus nog steeds 86,1.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend 80,4. Zeer tevreden dus.
Alle reacties Link kopieren
Netjes Perzikboom en Nesse! Hier -0,5 deze week..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven