Entertainment alle pijlers

Carnaval

20-02-2017 09:55 91 berichten
Het is weer bijna Carnaval. Voor mij het allermooiste feest van het jaar. Wij gaan altijd met een groep van ongeveer 15 personen. We beginnen vrijdagavond. Zaterdag tot en met dinsdag gaan we 's middags vanaf een uur of 1. Dan gaan we rond 8 uur ergens wat eten en dan naar huis om weer uit te rusten zodat we de volgende dag weer fit zijn om te gaan feesten. Op woensdag is het hier haring happen. Ik lust zelf geen haring maar het is altijd wel gezellig en een mooie afsluiting van het Carnaval. Op woensdag is het niet verkleed.



Ik kijk er zo naar uit! Zijn er hier nog meer mensen die helemaal gek zijn van Carnaval of vind jij het misschien helemaal niks.

Voor de mensen die ook Carnaval gaan houden alvast veel plezier.
Om 11:00 uur L1 erop
Dag 1 zit er weer op. Het was overal heel erg druk gisteren. Vanmiddag om 1 uur verzamelen met zijn allen en dan gaan we weer. Wat een heerlijk feest is het!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al L1 aanstaan voor de laatste liedjes van de top 1111.
geneet van 't laeve
quote:Baankje1 schreef op 25 februari 2017 @ 09:49:

Ik heb nu al L1 aanstaan voor de laatste liedjes van de top 1111.







Poh wel ff wennen dit jaar, vorig jaar stond ik middenin de bbbz. Nu voor de buis.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu nog in badjas, te wachten op broodjes uit de oven. Zodadelijk flink ontbijten en dan om 1 uur naar het plein. Hopelijk blijft het weer zo, het is wel fris maar met een beetje zon en droog gaat het helemaal goedkomen!

Mijn dochter en ik gaan tot en met dinsdag. Man heeft verplicht vrij maar vind er niks aan dus die gaat thuis klussen.

We hebben voor elke dag een andere outfit, en hebben er al helemaal zin in. Om 11 uur gaat de tv aan voor de Zoepkoel.
Gisteravond geweest, ook on de grote stad met een M in het zuiden

Jongste heeft gistermiddag op school gevierd en oudste nu vo viert niet meer. Ondanks dat we echte limburgers zijn zijn we geen mega liefhebbers. We hebben het altijd gevierd, ook met de kinderen maar nu gaan we weg. Paar daagjes naar het buitenland. Misschien dat we over een paar jaar weer gaan vieren.

We hebben het trouwens wel altijd heel leuk gehad, de pakken, de muziek, de cafe's. Het was vroeger voor mij echt de toptijd van het jaar
O heerlijk!!!

Echt zo'n geweldige sfeer bij de Zoepkoel. Alleen al in de trein daar naartoe met allemaal die joekskapellen en verkleedde mensen.

Krijg nu al allemaal appjes met foto's van vrienden/ kennissen die er zijn. Met de meest fantastische creaties aan en schmink. Ongelooflijk mooi.

Maastricht is inderdaad ook geweldig!!!
Beppie Kraft
Alle reacties Link kopieren
quote:Xervy schreef op 25 februari 2017 @ 13:49:

Beppie Kraft
geneet van 't laeve
quote:Baankje1 schreef op 25 februari 2017 @ 13:52:

[...]



In d'n hiemel.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 24 februari 2017 @ 08:13:

[...]



Nou dat zie ik dus hier echt nooit..Dan is jouw hier niet mijn daar. was afgelopen week nog "daar" en nog hele rijen vitrage bij de carnavalsartikelen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ja Beppie mis ik wel sinds ik naar Brabant ben verhuisd.

Al hoorde ik vorig jaar wel 1 keer een liedje van haar hier in de kroeg
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of de optocht van Venlo ergens live uitgezonden word?
geneet van 't laeve
Omroep Venlo?

Ja ff gecheckt, omroep Venlo
Begint nu
Alle reacties Link kopieren
Dank je,
geneet van 't laeve

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven