Linda. Wie heeft er een koffer gewonnen ?

09-02-2017 15:42 15 berichten
Bij het tijdschrift Linda. Maak je deze editie kans op twee tickets Milaan.

Met een code kun je een koffer winnen en daar worden dan weer prijswinnaars uit gekozen.

Nu heb ik kennelijk zo'n koffer gewonnen en vroeg me af of er meer mensen op het forum prijs hadden.
Alle reacties Link kopieren
Moet je voordat je verder kunt gaan eerst gegevens invullen? Zo ja, ga er dan maar vanuit dat heel veel mensen hebben "gewonnen".
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook meegedaan, maar helaas niets gewonnen.
Ik had al een account er staat dat er 350 koffers te vergeven zijn , ga nergens vanuit maar als is het maar een koffertje ;)
Alle reacties Link kopieren
Niet gewonnen
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 09 februari 2017 @ 16:05:

Moet je voordat je verder kunt gaan eerst gegevens invullen? Zo ja, ga er dan maar vanuit dat heel veel mensen hebben "gewonnen".in de roos!
Ik weet niet of Linda zich met zo'n verkooptruc in zou laten.
Lijkt me ook niet toch .
Alle reacties Link kopieren
Hi Pretzel,



Ik ben ook een winnaar van een koffer.

Er winnen 350 personen een koffer, daarvan worden er weer 75 personen de gelukkige winnaar van 2 tickets naar Milaan.

Spannend he!!
quote:Barcelona2017 schreef op 12 februari 2017 @ 09:36:

Hi Pretzel,



Ik ben ook een winnaar van een koffer.

Er winnen 350 personen een koffer, daarvan worden er weer 75 personen de gelukkige winnaar van 2 tickets naar Milaan.

Spannend he!!Ik las: 2 tickets naar de maan.
quote:Barcelona2017 schreef op 12 februari 2017 @ 09:36:

Hi Pretzel,



Ik ben ook een winnaar van een koffer.

Er winnen 350 personen een koffer, daarvan worden er weer 75 personen de gelukkige winnaar van 2 tickets naar Milaan.

Spannend he!!

Maar heb jij verder iets gehoord een mail

ofzo ik niet namelijk .
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niks gehoord of bevestigd.

Denk dat we de 28e of de 1e bericht krijgen of het bij de koffer blijft of dat we mee mogen.
quote:Barcelona2017 schreef op 16 februari 2017 @ 21:55:

Nee nog niks gehoord of bevestigd.

Denk dat we de 28e of de 1e bericht krijgen of het bij de koffer blijft of dat we mee mogen.

Heb jij de koffer ook vandaag ontvangen ?

Ik de licht blauwe

Nu wachten tot dinsdag !
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb ook een koffer gewonnen! Vorige week zaterdag al ontvangen. Daarna bleef het stil. Geen idee of er al winnaars bekend zijn van de tickets. De bekendmaking zou op 1 maart plaatsvinden, maar kan er niets over vinden.
quote:DaciaDaantje schreef op 05 maart 2017 @ 16:11:

Hoi, ik heb ook een koffer gewonnen! Vorige week zaterdag al ontvangen. Daarna bleef het stil. Geen idee of er al winnaars bekend zijn van de tickets. De bekendmaking zou op 1 maart plaatsvinden, maar kan er niets over vinden.De winnaars hebben mail gehad er is inderdaad verder nergens iets over te vinden .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven