Kan geen hoogte van hem krijgen...

25-02-2017 15:30 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb nu een tijdje contact met een leuke man, in het begin was er redelijk app contact terwijl hij geen app'er is......nu paar leuke dates gehad. Maar via de whatsapp hoor ik soms dagen niks, en heb ook geen zin om steeds degene te zijn die berichten stuurt komt ook zo stalkerig over. Wat is dat toch bij mannen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook irritant vinden als ik dagen niks zou horen.

Een man hoeft niet ieder uur iets te sturen maar dagen geen contact zou bij mij next zijn.
Alle reacties Link kopieren
aatje2017: ja irritant toch..... maar goed de meningen zijn hierover verdeeld haha
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef ook niet elke dag appcontact hoor. Heb er zo eens eentje gehad die om de paar uur per se moest appen, over niets. Ook geen leuke grapjes oid. Wel droge mededelingen over wat ie aan het doen was, en een vraag over wat ik aan het doen was. Vond dat zo'n tijdverlies. En als ik niet meteen antwoordde, was het van: alles oké, heb je mijn appje gezien, is er wat? Enz. Zo vermoeiend vond ik dat. Ik vind het prima om 2-3 dagen niets te horen, geeft mij ook meer het idee dat die ander een interessant leven zonder mij heeft, wat ik aantrekkelijker vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme16 schreef op 25 februari 2017 @ 16:01:

aatje2017: ja irritant toch..... maar goed de meningen zijn hierover verdeeld haha



Hoe vaak zie je hem dan, in real life zegmaar?

En hoeveel dates heb je al gehad?
Alle reacties Link kopieren
Nu bijna 2 maanden stuk 6 dates...
Alle reacties Link kopieren
Neemt de frequentie daarbij in de loop van de tijd toe? Want 6 dates in 2 maanden, tja wat is dat... geen relatie.. Wat daten... waar gaat dit geen, dat zou ik me afvragen
Alle reacties Link kopieren
Het moeten gewoon gedichten zijn natuurlijk. Voor minder zou ik het niet doen. Ik bedoel reageren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Vivavivi: i zeg ook dat het geen relatie is hoor idd gewoon wat aan het daten maar wel erg leuk......
Alle reacties Link kopieren
retrostar: wat bedoel je precies
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme16 schreef op 25 februari 2017 @ 16:51:

Nu bijna 2 maanden stuk 6 dates...Dat is naar mijn mening niet veel. Staat er al een nieuwe date in de planning?
Alle reacties Link kopieren
Jempo: is het ook niet.....nee niks concreets
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme16 schreef op 25 februari 2017 @ 18:25:

Jempo: is het ook niet.....nee niks concreets



Dan zou daar eerder mijn zorg liggen dan dat hij weinig appt ;P



Hoezo is er nog niets concreets voor een nieuwe date? Heb je al iets leuks voorgesteld?
Alle reacties Link kopieren
nee ivm tijd vakantie volgende week en beide kinderen, daardoor nog geen specifieke dag kunnen afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Ah ik dacht idd dat het al een relatie was...

Over dat appen zou ik me heen geen zorgen maken, zat mensen die er geen zin in hebben. Ook vrouwen. Klagen over zinloze berichten in groepsapps en dan vragen of men alleen serieuze dingen wil appen, dat soort types. Hoef je geen man voor te zijn.

Ik zou dan wel willen als ik jou was dat ie op een andere manier contact zoekt. Niet dagelijks perse maar wel initiatief van zijn kant. Dus ik snap wel dat je niet wilt dat het altijd van jou niet komen.
Alle reacties Link kopieren
ja dat komt er wel maar gaan vaak dagen overheen......
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij niet zo initiatiefrijk? Of vindt hij de huidige frequentie wel oke en wil hij niet vaker afspreken?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme16 schreef op 25 februari 2017 @ 19:39:

ja dat komt er wel maar gaan vaak dagen overheen......



Dus jullie zijn allebei te druk om af te spreken (i.v.m. kinderen)? Maar je verwacht wel van hem dat hij dan met jou chat als jullie niet kunnen afspreken?



Niet echt fair vind ik.
Alle reacties Link kopieren
een appje sturen kan altijd wel even tussendoor vind ik
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme16 schreef op 25 februari 2017 @ 19:46:

een appje sturen kan altijd wel even tussendoor vind ik



Ik denk dat hij zijn kostbare tijd liever aan zijn gezin besteed dan aan zijn telefoon. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.



Als je hem wilt zien, spreek dan iets concreets af.
Alle reacties Link kopieren
klopt helemaal mee eens;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven