Entertainment alle pijlers

Lelijke Eendjes RTL5

04-02-2016 21:36 776 berichten
Klets hier mee over het programma.
Alle reacties Link kopieren
Wat ziet zij er gelukkig uit! Prachtig
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ja mooi he
Ben het nu terug aan het kijken n het eerste wat ik mij afvroeg bij dat meisje: waarom is er nog niks aan gedaan? Men weet wat het probleem is dus waarom wachten? Of moest ze per se wachten tot ze minimaal 18 was. Vind het zo sneu voor haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:closednote schreef op 10 februari 2017 @ 16:54:

Ben het nu terug aan het kijken n het eerste wat ik mij afvroeg bij dat meisje: waarom is er nog niks aan gedaan? Men weet watj het probleem is dus waarom wachten? Of moest ze per se wachten tot ze minimaal 18 was. Vind het zo sneu voor haar.



Laseren bestaat nog niet zo lang.

Maar wel zolang dat ze die optie ondertussen wel zelf had kunnen bedenken. Maar het is haar gegund. Ik heb ook baardgroei en ik vind het vreselijk. Gelukkig niet zo erg als zij,ik red het nog aardig met epileren.



Ik vind het een vreselijke titel trouwens. Ik zie alleen maar mooie mensen ,die iets hebben wat ze zelf vervelend vinden. De term lelijk vind ik daarin zeer ongepast.
Alle reacties Link kopieren
Clueless is dat laseren niks voor jou dan?



Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel denk dat die mensen alleen meedoen omdat ze er zelf geen geld voor hebben. Voor alles wat er tot nu toe voorbij gekomen is was een simpele oplossing (neuscorrectie, liposuctie, laseren, oorcorrecties, kaakchirurg etc). Maar ja, wel allemaal duur. Dus ik denk dat ze zelf de oplossingen allemaal wel bedacht hebben, maar er om een of andere reden niet voor kunnen/willen sparen.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Als ik overigens ergens zó erg mee zou zitten, zou ik toch wel zelf allang flink zijn gaan sparen. Maar ik gun het de mensen wel in het programma.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ik gun het ze ook. Maar ze hadden inderdaad voor een andere titel kunnen kiezen.
quote:calvijn1 schreef op 09 februari 2017 @ 21:40:

[...]





Vies idd



Wat onaardig om het zo te benoemen. Het is maar haar. Wat is daar vies aan?



Ik snap dat meisje wel dat ze liever gladde buik en benen heeft, maar reacties als dit, maken zo een meisje nog onzekerder en verdrietig, waardoor zo een programna weer nodig is.



Van die jongen die 60 kilo was afgevallen, ik vind dat zo ontzettend knap van hem. Prestatie hoor. Ik vond hem trouwens best een knappe jongen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 10 februari 2017 @ 19:31:

Clueless is dat laseren niks voor jou dan?



Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel denk dat die mensen alleen meedoen omdat ze er zelf geen geld voor hebben. Voor alles wat er tot nu toe voorbij gekomen is was een simpele oplossing (neuscorrectie, liposuctie, laseren, oorcorrecties, kaakchirurg etc). Maar ja, wel allemaal duur. Dus ik denk dat ze zelf de oplossingen allemaal wel bedacht hebben, maar er om een of andere reden niet voor kunnen/willen sparen.



Ja,dat denk ik ook.

Dat is ook wat mij tegenhoud (naast eerst 3 weken je baard moeten laten staan ).

Het is voor ons op zich niet onbetaalbaar (70e per behandeling ) , maar het komt uiteindelijk toch weer terug en dan moet het weer he.

Op een dag is alles wel uitgeroeid, maar dan ben je jaaaaaren ( en centen) verder.
Eens met Wittelelie. Iets vies te noemen vind ik nogal bot. Daar zou ik ook onzeker van worden. En 60 kilo afvallen vind ik een knappe prestatie. Ik heb daar veel respect voor.
Iemand?
Alle reacties Link kopieren
kijk met een schuin oog, maar vind het nogal saai
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
wat ontroerend, dat meisje met die brandwonden die wenkbrauwen krijgt.

Belachelijk dat zoiets niet door de verzekering vergoed wordt
Alle reacties Link kopieren
+1 nienkejj. De verdient het tienduizend procent.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:nienkejj schreef op 16 februari 2017 @ 22:13:

wat ontroerend, dat meisje met die brandwonden die wenkbrauwen krijgt.

Belachelijk dat zoiets niet door de verzekering vergoed wordtInderdaad schandalig dat zoiets niet vergoed wordt !
quote:nienkejj schreef op 16 februari 2017 @ 22:13:

wat ontroerend, dat meisje met die brandwonden die wenkbrauwen krijgt.

Belachelijk dat zoiets niet door de verzekering vergoed wordtEens met je!
Net gekeken. Wat zijn de meiden toch opgeknappt naar de ingreep!
quote:Geraldine schreef op 10 februari 2017 @ 21:38:

Ik gun het ze ook. Maar ze hadden inderdaad voor een andere titel kunnen kiezen.Zo mee eens, die titel kan echt niet.
Ik weet ook niet hoe ze op deze titel komen.
Alle reacties Link kopieren
Nog iemand die kijkt?

Die vrouw lijkt 66.
Ja inderdaad. Ze heeft wel een leuk gezicht, maar typische rokershuid in het kwadraat, echt heel lelijk. Ze zijn beiden erg opgeknapt na de operaties.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin zag er ook oud uit.

Stuk opgeknapt die ogen.



Andere vrouw ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
ik graaf dit topic even op. Nu op rtl5. Een dame(?) die haar venusheuvel heeft laten liposukken? :wtf:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
wat ik nooit snap is dat ze zelf niet de gang naar de huisarts of plastisch chirurg zetten. Zou het dan toch een geld issue zijn?
Alle reacties Link kopieren
ja is een kwestie van geld. Zegt zij zelf ook "anders had ik het zelf moeten betalen".
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven