Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Fijn weekend/fijne carnaval.



Ik ben vanavond even naar de stad geweest. Had een mooie stalen ring met zwart kristal op het oog. En die was afgeprijsd van 40 naar 10 euro. Voorraad gecheckt op website en naar de winkel gegaan. Ring gepast en gekocht, had de laatste in mijn maat!!



Vanavond broodje döner met sla, tomaat, wortel en knoflooksaus gegeten. Flesje water nu.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-02-2017 22:34
Reden: spam
% gewijzigd
gezonde en lekkere recepten
Alle reacties Link kopieren
Exotic Fruit thee.
Waar is thee eigenlijk?
Ja Dare, dat vroeg ik me ook al af...



Ik maak nu thee, en ik eet er boterkoek bij.
Alle reacties Link kopieren
Hé allemaal! Even berichtje vanaf mn mobiel bij mn ouders. Al een week laptop nauwelijks aangeraakt en forummen via mobiel vind ik onhandig.

Hier alles goed en druk met vooral leuke dingen en veel lekkere dingen te eten ook al is het nu met een stuk minder lekkere gebakjes.

Teen gaat knudde en veel pijn met o.a autorijden en lopen maar ook 's nachts.

Uitgebreider verslag komt nog wel vanaf laptop. Ga waarschijnlijk maandag weer naar huis. Lieve groetjes en fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Goed om te lezen dat je het druk hebt met fijne dingen Thee.Wel ruk van je teen!!



Blue,klinkt als een prachtige ring.



Hier dag 1 overleefd

Ik hoor nog niks boven dus pubers slapen nog.

Vanmiddag ga ik met jongste naar het limonadebal.

Fijne zaterdag!
Sterkte Coetje!



Ik heb koffie, mini-appeltaartje en ik kijk de nigella lawson-marathon op 24kitchen
Fijne zaterdag!



Ik heb suddervlees opstaan
Lekker Dare!



Trouwens, heb je mijn topic over stoven hier op de eten-pijler wel eens gezien?



O, en ik hoop dat die paracetamol zo gaat werken. Hoofdpijn...
Ja, ga ik binnenkort eens wat van proberen



Sterkte met de hoofdpijn.



Net lekker uurtje gelezen, zo ontspannend.

Vriend denkt nu dat mijn trouwjurk rood is/gaat zijn. Hahaha, ik ga echt stuk.
Hoi,



Een tijd terug had ik een link hier gevonden naar recepten over Chili con Carne,maar ben de link kwijt????. Iemand enig idee???



Thanks alvast!
In dit topic, miss annemarije? Of op de eten-pijler? Of ergens op het viva-forum?
Dat weet ik niet zeker. Zoiezo in 1 van de grootste 3 eetpijlers. Misschien wist iemand het nog.



Zoiezo recepten over chili con carne zijn Welkom. Soms zit ik wat zonder inspiratie wat ik er ik kan doen.
Even in de zoekbalk chili typen.
Ik maak mijn chili meestal met 2 tomaten, een ui, een blikje tomatenpuree, gehakt en 3 blikjes bonen. Meestal zwart, kidney en nog een derde blikje (kan van alles zijn: cannelinni, black eyed, reuzebonen, borlotti... kies iets leuks) en een blikje mais. Dan eet ik het met rijst of ik doe het in wraps.



O, en ik gooi m'n eigen mix aan kruiden/specerijen erin. Geen pakje/zakje!
Vanavond wordt het hier trouwens risotto met courgette en kipfilet.
En nu heb ik blauwe bessen-thee.
Alle reacties Link kopieren
Ik lach me een ongeluk met al die duffe koppies! Ik heb eieren met spek staan bakken voor ze en ze hebben zelf opgeruimd en de afwas gedaan.Goed geregeld toch



Wij eten vanavond tomatengroentesoep of erwtensoep,met stokbrood en roggebrood met spek.Voor de hongerigen nog broodjes frikandel of kroket.



Jongste had toch geen zin om naar het limonadebal te gaan,die maakt nu knakworstjes in bladerdeeg.



Chili maak ik ook zo ongeveer net als Blueeyes,zonder pakje maar gewoon kruiden en proeven.
Nog een paar fijne dagen Thee!



Dat doe jij goed Coetje .



Morgen nog 1 dag en dan weekend!! Dan ook maar weer eens uitgebreid koken. Vanavond weet ik nog niet wat we eten. Laat wel iets bezorgen want ook geen idee wanneer vriend weer thuis is.

Nu een kop koffie.
Fijn weer van je te lezen thee



Hier net de afwas gedaan, gedoucht en zit nu met een dekentje op de bank met een glas rosé.

Lekker the tourist aan het kijken



Fijne avond allemaal
Alle reacties Link kopieren
Fijne dagen nog Thee.



Klinkt gezellig Coetje.



BE hopelijk is de hoofdpijn gezakt.



Ik heb fijn bij bff gegeten vandaag. Natuurlijk eerst koffie-klets en daarna heerlijke wraps met shoarma gegeten en het overschot heb ik mee naar huis gekregen. En nog een paar dingetjes gekregen echt relaxt en was kei gezellig. Nu energy drink sf en relaxte lichtgrijze baggy joggingbroek aan. En morgenmiddag heerlijk voetbal kijken. Net Reizen Waes in Georgië terug gekeken.
Alle reacties Link kopieren
O en heel grappig: op een aangegeven moment stond de tv van bff even aan op een muziekzender, kwam Destiny's Child met Independent Women voorbij!! Toen dat liedje uit kwam was ik vijftien!!
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft op mijn verzoek het liedje op mijn telefoon gezet. Hij deed geen facepalm maar een facedesk en verzuchtte 'arme telefoon' maar hij staat erop!



Nu Hugo wijn, gekregen van bff.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Blue,super lief van je vriend! Muziek is fijn! Als ik me rot voel zet ik altijd muziek op,dan voel ik me vanzelf weer beter.



Gister was weer een geslaagde avond.Heb me rot gelachen met die pubers! Van middelste kreeg ik een dikke knuffel omdat hij het zo fijn vind dat ze hier allemaal mogen zijn,toen had ik plots 6 15 jarigen om mn nek hangen

Vandaag de optocht,komt door onze straat,dus weer volle bak hier.Daarna gaan we de kroeg in.

Heb wel echt veel pijn in mn rug en heup maar met een paar biertjes merk je dat niet

Fijne zondag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven