Slome zaterdag

25-02-2017 12:09 42 berichten
Aloha ,



Ik moet van alles van mezelf zoals gewoonlijk maar krijg mezelf niet vooruit geloof ik

(En ook geen zaterdagtopic van Teau, mijn leven heeft geen zin meer... )

Meer mensen last van of hebben jullie er al een halve dag opzitten, eventueel zin om mij een schop onder mn derriëre te geven?



Vertel vertel, dan heb ik nog een smoes om nog ff in pyama op de bank te hangen



Kom, ik ga maar es ff een broodje maken voor mezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 25 februari 2017 @ 12:33:

[...]



Nee zeker niet.

Ik kom oorspronkelijk uit West Nederland en ik vind Carnaval stom



Ja snap dat je Carnaval stom vindt. Ik kom wel uit het Zuiden en heb er ook altijd een hekel aan gehad. Maar ik merk nu dat ik er een haat-liefdeverhouding mee heb. Ik wil toch altijd alle programma's zien, inclusief de liedjes Man die veeeeel vaker Carnaval gevierd heeft, vind er niks aan. Dus misschien moet ik toch weer eens een poging wagen.

Wat heeft je moeder gemaakt AliceMorgan? Hier staat de soep inmiddels op!
Vannacht lag ik pas om twee uur en heb geslapen tot tien, maar was er nog niet klaar mee, dus ben weer lekker teruggekropen en nog tot over enen geslapen. Nu ben ik er dus duf van en heb geen energie om iets uit te voeren. Maar goed, dat geeft niet, rondvogelen in huis is ook een bezigheid.



Heb al een tijdje een emmer latex staan om de hal eens te sauzen, misschien dat ik daar vandaag nog de moed voor op kan brengen en anders maar niet, ben nog niet wakker genoeg om het besluit te nemen.
Gister hebben we een etentje gehad in mijn nieuwe huis met een paar mensen en ze had mn lievelingseten gemaakt: 'kip met velletjes', dat is kip met een sausje van kaas en heeeeel veel knof.

Dat is echt al jaren mn lievelingseten



Breaking news: ik ben aangekleed !!!
quote:Alicemorgan82 schreef op 25 februari 2017 @ 13:40:

Gister hebben we een etentje gehad in mijn nieuwe huis met een paar mensen en ze had mn lievelingseten gemaakt: 'kip met velletjes', dat is kip met een sausje van kaas en heeeeel veel knof.

Dat is echt al jaren mn lievelingseten



Breaking news: ik ben aangekleed !!!Dat is reden voor een feestje!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe vrijwel niks vandaag, net als al de hele week. Met een longontsteking houdt het nu eenmaal snel op met energie. :(

Net met vriend een boodschap gedaan en lig alweer uitgeteld op de bank. Vanavond laten we sushi bezorgen, heerlijk.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 25 februari 2017 @ 12:58:

[...]





Meeehh ik eigenlijk ook maar ik heb zeker op zaterdag een hekel eraan om naar de stad te gaan.

Arme ik... mn moeder komt hierheen en wil dat wel.

Ik kan natuurlijk gewoon niet open doen, of onderduiken...

( mjah ze heeft wel gekookt gister voor mij, mn lievelingseten...)Ik hoef er goddank niet voor naar de stad, hij zit hier gewoon op het plein bij de supermarkt. Beetje stom dat 'ie nu opheffingsuitverkoop heeft en dat het dus snel afgelopen is met de Blokker op het plein.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben laat uit bed, naja van de bank gekomen.

Ik heb een heel zielig zieke hond dus heb bij hem op de bank "geslapen" om hem in de gaten te houden. Gelukkig knapt hij langzaam op.

Iemand is langsgekomen om een kastje te kopen van me. En verder zit ik te niksen/ forummen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
quote:Jane-Ice schreef op 25 februari 2017 @ 12:18:

Ik lig op de bank, ja nog in "huispak".

Wacht op mijn boodschappen (word bezorgd)

Ik zou met zoon bij vrienden op visite gaan maar heb het afgezegd wegens

mijn katten...ze hebben ruzie en ik ben bang dat eentje ziek is.



Dus ik blijf de hele dag thuis...



Klinkt vergelijkbaar....wat een slome zaterdag. Ik heb ook mijn boodschappen laten bezorgen en lig nog steeds in huispak op de bank. Ben de deur nog niet uit geweest en ben dat ook niet van plan.



Ik heb de vaatwasser uit en weer ingeruimd, wentelteefjes gebakken en de boodschappen opgeruimd. Straks nog een makkelijke maaltijd koken en vanavond een Netflix marathon houden.

En daarmee vind ik deze zaterdag wel best.
Olivia beterschap en mmm heerlijk Sushi ??



Wiezel beterschap voor je hond. Arm beesie.



Ik had gisteren een huwelijksfeest in onze drukke hoofdstad dus ben wel blij met een dag aanlummelen. Lang leve het weekend.
quote:OliviaMoore schreef op 25 februari 2017 @ 13:50:

Ik doe vrijwel niks vandaag, net als al de hele week. Met een longontsteking houdt het nu eenmaal snel op met energie. :(

Net met vriend een boodschap gedaan en lig alweer uitgeteld op de bank. Vanavond laten we sushi bezorgen, heerlijk.

oei een longontsteking is niet fijn!

Beterschap!



Mevrouw Teau: jaaaaaa goed he!

Lekker even met mijn moeder weggeweest en nog een stuk gewandeld in het park waar ik nu sinds kort vlakbij woon.

En in het kader van mijn project nieuwe-wijk-dus-alle-chinezen-indebuurt-keuren-en-uitproberen lekker bami met sambal gehaald.

Nu heb ik het koud dus in pyama filmpje kijken. ( had 1984 op maar die zet ik af want word er depressief van, net als van het boek)
quote:Alicemorgan82 schreef op 25 februari 2017 @ 19:16:

[...]



oei een longontsteking is niet fijn!

Beterschap!



Mevrouw Teau: jaaaaaa goed he!

Lekker even met mijn moeder weggeweest en nog een stuk gewandeld in het park waar ik nu sinds kort vlakbij woon.

En in het kader van mijn project nieuwe-wijk-dus-alle-chinezen-indebuurt-keuren-en-uitproberen lekker bami met sambal gehaald.

Nu heb ik het koud dus in pyama filmpje kijken. ( had 1984 op maar die zet ik af want word er depressief van, net als van het boek)Fijn dat je toch nog een leuke zaterdag hebt gehad en leuk dat je de dag met je moeder hebt doorgebracht. Nu heb je iets leuks om op terug te kijken.
quote:Cateautje schreef op 25 februari 2017 @ 19:18:

[...]



Fijn dat je toch nog een leuke zaterdag hebt gehad en leuk dat je de dag met je moeder hebt doorgebracht. Nu heb je iets leuks om op terug te kijken.







Jij een leuke dag gehad?

Ga je nog carnavallen?



Wat gaan jullie vanavond doen?

Ik lekker helemaal niks... ik ga denk ik lekker vroeg mn mandje in want ik ben moeoeoe....
Alle reacties Link kopieren
Ik ga Wie is de Mol kijken.
Alle reacties Link kopieren
Thanks, mevrouwStippel en Alice!

De sushi was heerlijk. Meestal maak ik hem zelf maar nu even lui laten bezorgen.



Straks Wie is de Mol kijken!
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Oh ja. Wie is de mol is
Volgend jaar wil ik echt weer de Mol volgen. Dat probeer ik ieder jaar, vorig jaar was het gelukt maar dit jaar niet. Was op 2 zaterdagen 's avonds weg en dacht: Oh ja, nog even terugkijken. Het was er niet meer van gekomen omdat er telkens wat tussen kwam.. en om nu nog in te springen!

Ik heb tegenwoordig op de zaterdag een CSI Miami avondje. Heerlijk! Fijne avond allemaal!
Ik ben ook een avondmens van niks....

Was in slaap gevallen....



Nu Tristan en Isolde kijken op Netflix, lalala...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven