Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje wordt in mei 6 en die maakt echt alles bewust mee. Ook wel weer leuk.

Jullie mogen de tabel aanpassen voor mij..
Alle reacties Link kopieren
quote:tasje76 schreef op 21 februari 2017 @ 16:13:

[img]null[/img]De kleine helemaal volgens het boekje. .

We krijgen weer een jongetjeHa super! Dikke proficiat!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd tasje! Met ons meisje was ook alles goed. Ze is iets kleiner dan gemiddeld maar nog ruim binnen de norm. En verder zat alles erop en eraan
Gefeliciteerd tasje! Fijn, weer een goede echo.

En vervivaen ook goed nieuws, super!

Wij mogen donderdag voor de 20weken echo.

Welkom choco!
Alle reacties Link kopieren
Leuk tasje! Een boy erbij! Fijn dat alles goed was!

Hier donderdag ook de 20-wk echo spannend!



Sorry dat ik zo weinig reageer. Ben helemaal versleten van de verbouwing en al het verfwerk. Einde is in zicht maar ben er helemaal klaar mee. Daarna eens extra lekker genieten.

Morgen naar de negenmaanden beurs!
Alle reacties Link kopieren
@gadgetfreak leuk he al dat klussen! Het kan je echt opbreken. Maar fijn dat het einde in zicht is! Veel plezier op de 9maandenbeurs!



Fijn ladies dat de 20 weken echo's er allemaal goed uit zagen!



@hier gisteren naar de manueel therbeut geweest voor m'n rugklachten. Helaas niet een wervel wat geblokeerd zat maar m'n si-gewricht (heiligbeen) die het al zwaar heeft. M'n rug is ingetaped en hopelijk nemen de klachten hierdoor nog een beetje af.

Tijdens m'n werk gisteren avond ging het nog prima. Tot ik thuis even had gelegen en naar de wc moest. Toen was de pijn weer onhoudbaar. Kon wel huilen.. ga komende dagen even rustig aan doen.. en hoef vrijdag pas weer werken!
Gefeliciteerd Tasje en vervivaen!

En happy, inderdaad goed naar je lichaam luisteren en de rust nemen die je nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Happy goed naar je lichaam luisteren hoor..
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Happy!



Wij hebben eindelijk een huisje met babykamer gevonden! Over ongeveer 2 maanden kunnen we waarschijnlijk gaan verhuizen! Dat is wel een opluchting.
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Joepie!! Fijn! Dat scheelt vast een boel stress!



Goed naar je lijf luisteren en lekker rustig aan doen Happy!



Vervivaen en Tasje, fijn dat alles goed is!



Ik heb om 20.30 weer controle bij de vk. Merk dat ik sneller moe word, dus toch maar weer vroeg naar bed! Afgelopen weekend een heleboel baby spullen opgehaald bij mijn schoonzusje. Als het goed is hebben we nu alles al. Volgende project word de babykamer. Het is nu echt nog een oorlogsgebied
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga zeker goed naar m'n lichaam luisteren!



@pigstails hoe was de echo???



@groenogig monster wat fijn! Kan je langzaam alvast spullen uitzoeken wegdoen en inpakken! Fijn vooruitzicht!



Gisteren met mn moeder oude babyspullen gekeken van mn zus en mij. Ze heeft de hydrofiel doeken nog en zien er super uit dus die mag ik gebruiken. En we hebben onze oude wieg opgezet zo leuk en bijzonder. Mn zus en ik hebben er gebruik van gemaakt maar ook mn moeder en tante neefje en nichtje! Waarschijnlijk gaan we hem ook gebruiken voor ons wonder!!
Alle reacties Link kopieren
Happy-Life, hier hetzelfde! Wij hebben ook alle oude babyspullen zien passeren en het is vooral het wiegje en de doeken die we nog gaan gebruiken. De kledij was me toch allemaal wat te oudbollig:) Wel een fijn idee dat ons meisje in mijn oude wiegje zal liggen.

Onze redelijk late 20-w echo is morgen. We kijken er naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Happy, ik had vorige week maandag de echo! Alles was goed, had gisteren alleen controle. Was ook weer prima, stond weer met 5 min. Buiten.



Fiep, heel veel succes morgen!!
Doe rustig aan Happy ! Zijn vervelende klachten, hier precies hetzelfde, gezeur met het het heiligbeen en de onderste wervels.

fijn dat jullie een huisje gevonden hebben groenogig monster!

iedereen gefeliciteerd weer met de goede echo's dan wel controles.

oude babyspullen hebben wij hier wij dochter al zien passeren, inderdaad veel doeken gebruikt en nu ook weer, lakentjes voor kinderwagen en ledikant ook gebruikt.

helaas geen wieg in de familie, dus dan maar gewoon ledikant.

vandaag precies 20 weken en ook de 20 weken echo gehad. We krijgen nog steeds een meisje waar alles op, aan en in zit en ook goed functioneert! Zo blij!

Fiep, succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het goed was feelsogood!



M'n moeder heeft de oude lakentjes gewassen die waaren wat gelig geworden en het 'weer' zat erin. Maar nacht in de karnemelk en met speciaal iets gewassen en het is weer al nieuw! Zit zo'n leuk wieglakantje bij! Een wit lakentje en als je t terugslaat op de rand allemaal wit opgeborduurde witte beertjes! Zo lief!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons was de echo van ons hikkende meisje ook volledig in orde. Ze weegt 514gr en is al 30cm. We hadden er eigenlijk alle vertrouwen in dat alles in orde zou zijn, maar het is natuurlijk ook leuk om te horen dat effectief alles (wat ze kunnen zien) in orde is.

Hoe gaat het met jullie?

Fijn weekend iedereen!
fijn Fiep! wat groot al! Heb van ons meisje eigenlijk geen lengte en gewicht gehoord.

Alles goed verder hier, kamer van dochter schiet op, dus over niet al te lange tijd kunnen we de babykamer ook gaan aanpakken.

Morgen ws naar de negenmaandenbeurs, lijkt me wel grappig, hoewel ik op het

forum andere meningen lees.
Alle reacties Link kopieren
Fiep fijn dat alles in orde is!! Grote meid!

Bij ons ook niet gehoord. Ja dat hij nu ongeveer 25 cm is maar dat staat ook in de boekjes!

Ik vond de negenmaandenbeurs wel leuk..

bij babydumpstand leuke kleertjes . Ook prenatal was er . Leuke dingen van Dirkje het draakje gekocht.. we hebben ons echt uren vermaakt..
Alle reacties Link kopieren
Een paar meiden weer goede echo's gehad lees ik altijd fijn!



Ik ben gister ochtend bij de VK geweest, gewoon op controle. Ze dacht dat ons mannetje iets voor ligt qua groei maar verder alles goed en hij was weer druk aan het bewegen.



Daarna naar de negenmaandenbeurs geweest. Ik vond het echt leuk! Veel gekocht en cadeau gekregen van mijn moeder en zus, zo lief. Ook nog even op de huishoudbeurs geweest maar daar hebben we snel rechtsomkeert gemaakt. Super druk en allemaal mensen met hun trolleys, vonden we echt helemaal niks.



Vanacht een paar keer wakker geworden van de kramp in mijn benen, zal vast door het geslenter heel de dag komen. Vandaag thuis een rustig dagje, wil veel voor mijn cursus doen. Heb volgende week examen dus nu even goed leren



Zijn er mensen nog carnaval gaan vieren?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de goeie echo's feelsogood en Fiep!



Happy en feelsogood ik hoop dat jullie je snel beter voelen!



Jeej Groenoog, zal zeker een opluchting zijn! Ben blij voor je



Hier geen oude babyspullen helaas, maar heb dit weekend wel een hele tas met schattige babykleertjes gekregen van een vriendin wiens dochter nu twee is. Was wel een beetje veel roze naar onze smaak, maar wel echt heel leuk!



Feelsogood, tasje en aardbei, fijn dat jullie de negenmaandenbeurs wel leuk vonden! Ik vond het echt een drama, al die mensen die allemaal lopen te slenteren... We hebben uiteindelijk ook niks gekocht. Maar ach, weer een ervaring rijker
Fiep, kun je het ook al voelen of ze de hik heeft, of zag je het op de echo?

Leuk te horen dat alles in orde was.



Wij gaan niet carnavallen aardbei, lekker werken dit weekend! Dan kunnen de collega's die wil graag carnavallen gewoon gaan. En om heel eerlijk te zijn, sorry! Vind ik carnaval nuchter gewoon niet zo leuk. Klinkt zo erg dit eigenlijk haha.



Baby is nu goed voelbaar voel het goed als hij wakker is, het shoppen en stompjes geven.

Vervivaen, voel jij baby nu?



Afgelopen weken zijn we bij twee gastouders kennis wezen maken. En over de tweede hebben we beide een goed gevoel.

Zijn jullie hier mee bezig? Kdv of gastouder?
Alle reacties Link kopieren
Bumpersticker, het was heel goed zichtbaar op de echo, maar voelde het zelf niet.



Wij zijn ook geen carnavalvierders. Hier is het vooral werken op de bouw, door mijn man, en ik toezicht houden:D De afgelopen week zijn eindelijk de ramen en deuren geplaatst en overmorgen is het pleisterwerk klaar en ziet het er ineens een echt huis uit vanbuiten en vanbinnen ook al voor een groot deel. We zijn zo blij:)



Ik heb zelf momenteel een beetje zorgen over de kledij van ons meisje. Met momenten kan ik ineens beginnen piekeren dat ik helemaal niet weet wat ik allemaal in huis moet halen en wat zo'n klein mensje in de zomer aan moet hebben. Sommige mensen doen hun kind kruippakjes aan, anderen echt een broekje met een shirtje. Langs de andere kant denk ik dat dat allemaal wel duidelijk zal worden en voorzie ik gewoon een aantal body's, broekjes, pyjama's, shirtjes met korte en lange mouwen en dan zal het wel goed komen zeker? Ik wil vermijden dat we 80 stuks van de kleinste maatjes in huis halen en het dan nooit gebruiken. Dag per dag bekijken hoe de temperatuur is en welke kleertjes geschikt zijn. Het lijkt zo'n onbenullig dilemma maar op dat gebied zit ik toch even met de handen in het haar. Herkent iemand dit en wat voorzien jullie qua kledij?
Alle reacties Link kopieren
Bumpersticker, ik ben zelf gastouder dus de keuze was snel gemaakt



Fiep, ik heb vooral kleertjes met lange mouwen, rommpers met zowel korte als lange mouw, kruippakjes en natuurlijk de nodige mutsjes. Als kraamverzorgende werd ons geleerd om uit te gaan van 1 extra laag dan dat wij zelf zouden dragen. In het begin is het vooral belangrijk de baby niet te koud aan te kleden aangezien ze nog niet goed in staat zijn hun lichaamstemperatuur op peil te houden. Vaak is dus een romper, shirtje met lange mouwen een broekje en mutsje voldoende. Je kan eventueel nog een lekkere omslagdoek omdoen. Een goede manier om te checken of de baby het warm genoeg heeft is even voelen in het nekje, of temperaturen natuurlijk. In het begin zou ik oppassen met naar buiten gaan als het 30+ graden is.



Ik ben vandaag met mijn moeder naar de negenmaandenbeurs geweest. Ik vond het wel grappig, maar zoveel onzin troep en opdringerige verkopers.. ik heb 2 shirtjes, 2 omslagdoeken voor in de maxicosi en een cocobelt gekocht bij de stand van de prenatal. Ook nog een tassenhaak voor aan de wandelwagen. Heel veel stands ook snel voorbij gelopen we hebben een poging gedaan om een rondje te lopen over de hh beurs maar wat een verschrikking is dat zeg.. Heel snel weer omgedraaid!



Carnaval vieren we eigenlijk ieder jaar, maar dit jaar slaan we over. Ik heb er nu eigenlijk weinig behoefte aan om met mijn colaatje en dikke buik tussen de drinken lui te staan
Alle reacties Link kopieren
Bumpersticker, ik weet het niet. Ik voel wel wat dingetjes maar dat is meer in m'n baarmoedermond/bovenin m'n vagina dus lijkt me niet dat het babyschopjes zijn?? Wij hebben ons meisje al ingeschreven bij een kdv hier om de hoek.



Ik ben zaterdagavond met wat vrienden op stap geweest in Maastricht (pre-carnaval) maar vond er niet veel aan. Sowieso minder als je de enige nuchtere bent en bovendien vond ik het heel vervelend om drukke cafés door te moeten richting wc met allerlei ellebogen enzo in mijn buik...
Hier geen carnaval ik de buurt, ben er ook niet echt een type voor.

Wel bij de beurs geweest, vond het leuk. Veel nuttige dingen gekocht,

hh beurs inderdaad drama, alleen de eethal was wel grappig, gratis lunch bij elkaar gesprokkeld.

Hoor jullie al over opvang, frummel gaat naar dezelfde stichting als mn dochter, andere lokatie, maar ook die kennen we.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven