Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!



In Denemarken dit keer.

Gezellig.



Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo











Alle reacties Link kopieren
Welkom in de kroeg Groepje. Wat drink je?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik serveer vast deze



En neem zelf een wijntje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik neem een Floc de Gascogne en de olijven staan ook al klaar!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Dochter heeft net de stemwijzer ingevuld. Jammer dat ze nog niet mag stemmen



En zoon heeft me uitgedaagd om de stemwijzer in te vullen, maar dan zo dat ik op de PVV uit kwam. En het is me gelukt
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 25 februari 2017 @ 19:06:

Oh, GG, voordat jij de gaatjesopdringpraatjes toevoegde wilde ik je nog aanraden om je schoonouders regelmatig met kind op stap te sturen. Want dan heb je gelijk iets om over te praten.



Oh, dat mag gerust. Dochter kan prima van zich afbijten. Schoonmoeder wil altijd haar haren kammen, ze was nog geen twee en toen heeft ze heel duidelijk laten merken dat ze niet gediend was van die borstel in haar stugge krullen.



En vriendin is ook heel helder in haar communicatie naar haar ouders toe: wij bepalen hoe het gaat.



Het gaat okay zoals het gaat, hoewel het me iedere keer een hoop energie kost - en dat heb ik voornamelijk aan mezelf te danken. Ik moet me gewoon niet zo ergeren.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 25 februari 2017 @ 20:08:

Ik serveer vast deze

[afbeelding]

En neem zelf een wijntje.Mjam! Ik heb wat flesjes Handlanger (een lekkere Hollandse tripel) in huis gehaald vandaag. Die zouden hier goed mee samengaan. Maar ik heb de boodschappen gedaan, dus er is hier niets te snaaien.
IMHO
Blond, had je nog iets aan mijn fantastische tips?



Man heeft voor zichzelf een kaneelbier koud gezet. Ik wil ook proeven.
Nou we zijn eruit hoor, ik stem GL. Omdat ik al twijfelde en dochter kwam uit op een overtuigende GL . Bovendien ben ik van origine al een GL'er, ik heb nota bene nog PSP gestemd, heel vroeger. Dochter gaat mee naar het stemlokaal, en zij mag het hokje kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Leuk en goed dat je ze er zo bij betrekt LV!
Dat deed mijn moeder bij mij ook. Ik mocht zelfs alleen het stemhokje in. En toen ik terugkwam sprak ik heel pesterig 'ik heb lekker op Janmaat gestemd!'. Moeder verschoot even, maar toen ik begon te grinniken was het weer goed ; -)
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder deed dat ook inderdaad. Mijn vader stemt niet maar ik 'kreeg' zijn stem dan, vanaf mijn 14e denk ik

heeft er wel voor gezorgd dat ik het belangrijk begon te vinden
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2017 @ 20:49:

Dat deed mijn moeder bij mij ook. Ik mocht zelfs alleen het stemhokje in. En toen ik terugkwam sprak ik heel pesterig 'ik heb lekker op Janmaat gestemd!'. Moeder verschoot even, maar toen ik begon te grinniken was het weer goed ; -)Leuk. Maar als ik me niet vergis mag dit nu niet meer.
quote:Elfje112 schreef op 25 februari 2017 @ 20:52:

[...]



Leuk. Maar als ik me niet vergis mag dit nu niet meer.Toen mocht het ook niet hoor. We deden het gewoon .
quote:Pinda-Kaas schreef op 25 februari 2017 @ 20:51:

Mijn moeder deed dat ook inderdaad. Mijn vader stemt niet maar ik 'kreeg' zijn stem dan, vanaf mijn 14e denk ik

heeft er wel voor gezorgd dat ik het belangrijk begon te vindenHuh, hoe kan dat? Je mag pas stemmen, ook als je volmacht hebt, als je 18 bent. Je wordt toch gecontroleerd middels ID bewijs/paspoort?
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 februari 2017 @ 20:54:

[...]





Toen mocht het ook niet hoor. We deden het gewoon .
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 25 februari 2017 @ 20:54:

[...]



Huh, hoe kan dat? Je mag pas stemmen, ook als je volmacht hebt, als je 18 bent. Je wordt toch gecontroleerd middels ID bewijs/paspoort?Mijn moeder werd gemachtigd en ik mocht besluiten waar op gestemd moest worden, bedoelde ik
quote:Pinda-Kaas schreef op 25 februari 2017 @ 20:57:

[...]





Mijn moeder werd gemachtigd en ik mocht besluiten waar op gestemd moest worden, bedoelde ikAh, ok! Wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, daar ben ik weer eens een keertje.
quote:Elfje112 schreef op 25 februari 2017 @ 20:54:

[...]



Huh, hoe kan dat? Je mag pas stemmen, ook als je volmacht hebt, als je 18 bent. Je wordt toch gecontroleerd middels ID bewijs/paspoort?Mijn vader deed dat ook. Ik zei dan op welke partij ik zou stemmen en daar stemde hij dan op.
God ja, we mogen weer stemmen binnenkort. Ik weet eigenlijk niet waarop, maar de kieskompas en stemwijzer komen dicht bij elkaar uit en ook dicht bij een partij waar ik heel lang op heb gestemd. Dus die zal het ook wel worden.

Ik kwam ook dichtbij de partij 50+ ofzo, van Henk Krol. Nou, daar ga ik echt niet op stemmen, ik vind hem zo'n rare snuiter en onbetrouwbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 25 februari 2017 @ 20:29:

Blond, had je nog iets aan mijn fantastische tips? Ja hoor! Alleen is de kat nu boos op me en apporteren kan ze nog steeds niet. Ik denk dat mijn kat een zus van de jouwe is. Nooit eerder zo'n lieve dommerik gehad!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Alaaf. Dag 1 was erg gezellig. Heb gelukkig geen kater maar fit is anders. Dadelijk maar eens eieren met spek bakken. Vanmiddag weer op pad maar denk dat het vanavond niet heel laat wordt.
Alaaf, Dolfje! Fijne dag weer vandaag!



Goedemorgen iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Spek en eieren: Goed plan Dolfje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik zit aan de muesli en thee in bed te lezen in een 135 jaar oud gidsboek voor het Midden Oosten. In de woonkamer zingt mijn dochtertje en mijn vriendin rommelt in de keuken. Ook zo kan geluk eruit zien.





Beste vriend komt vandaag met vrouw, dochtertje en zijn ouders hierheen.
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven