Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Greeneyes2017 schreef op 15 februari 2017 @ 08:35:

[...]



Oei, als je de Eroxx gewend bent vallen de NL clubs je hoogstwaarschijnlijk tegen.Integendeel! Wij zijn vaker in Eroxx geweest. Mooie club hoor maar qua sfeer kan het niet tippen aan de Fun of Fata. Voor mij is dat meer omdat er net iets teveel danspubliek komt die niet verder komen dan de vloer. Het accent ligt meer op het erotisch uitgaan dan op het swingen. Dat mag natuurlijk maar wij zoeken toch net iets anders.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Komend weekend gaat het gebeuren : we gaan naar de Fun4two ! We hebben er lang over gepraat en gedacht, nu trekken we de stoute schoenen aan. Benieuwd !
quote:cwdd schreef op 23 februari 2017 @ 21:58:

Komend weekend gaat het gebeuren : we gaan naar de Fun4two ! We hebben er lang over gepraat en gedacht, nu trekken we de stoute schoenen aan. Benieuwd !Veel plezier!
Zo nog mensen met leuke plannen voor dit weekend? Wij zoeken inspiratie....
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:jouwsecondlover schreef op 24 februari 2017 @ 14:20:

Zo nog mensen met leuke plannen voor dit weekend? Wij zoeken inspiratie.... Ja, wij gaan vanavond voor de derde keer naar p.c. Eroroma te Zwinderen (Drenthe). Een mooie club die steeds mooier wordt (met een prachtige binnen- en buiten poule). Verder leuk "nuchter" publiek waar je zo aanspraak hebt. Zin in.
Live is short
Alle reacties Link kopieren
quote:jouwsecondlover schreef op 24 februari 2017 @ 14:20:

Zo nog mensen met leuke plannen voor dit weekend? Wij zoeken inspiratie.... Wij gaan een heerlijk avondje met een ander stel in(en rond) een jacuzzi doorbrengen en over een paar weekenden met een aantal stellen naar een huisje(dit vanavond bespreken).
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
quote:Leefvandaag schreef op 25 februari 2017 @ 16:20:

[...]





Wij gaan een heerlijk avondje met een ander stel in(en rond) een jacuzzi doorbrengen en over een paar weekenden met een aantal stellen naar een huisje(dit vanavond bespreken).



dit klinkt erg goed! leuk vooruitzicht :-)

ik krijg morgen nog leuk bezoek
Alle reacties Link kopieren
quote:lekkergenietenpaar schreef op 25 februari 2017 @ 15:38:

[...]



Ja, wij gaan vanavond voor de derde keer naar p.c. Eroroma te Zwinderen (Drenthe). Een mooie club die steeds mooier wordt (met een prachtige binnen- en buiten poule). Verder leuk "nuchter" publiek waar je zo aanspraak hebt. Zin in.



Geniet ervan. Laat je even weten hoe het was? Ben er erg nieuwsgierig naar. Mogen daar zo nu en dan ook mannen single komen? Mn huidige date ziet het nog niet zo zitten en ik ben wel erg benieuwd naar een pc



Veel plezier Leefvandaag vnv.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 25 februari 2017 @ 21:28:

[...]





Geniet ervan. Laat je even weten hoe het was? Ben er erg nieuwsgierig naar. Mogen daar zo nu en dan ook mannen single komen? Mn huidige date ziet het nog niet zo zitten en ik ben wel erg benieuwd naar een pc



Veel plezier Leefvandaag vnv.

Was weer zoals altijd geilzellig in Eroroma. In het begin lekker gezellig aan de bar. Daarna de mooie binnenpoule opgezocht waar we lekker met z'n tweeën gespeeld hebben, met wat voetwerk met andere koppels. Daarna het vochtpeil aangevuld bij de bar en ff lekker gegeten bij het restaurant gedeelte. Later heerlijk boven gespeeld en gekeken naar anderen. De avond was zo om.

Jammer dat jouw date niet mee wil, echt het is een ongedwongen club; niets moet, alles kan. Als je als man alleen naar de club wil dan kan je toevallig volgende week daar terecht. Je moet je dan wel aanmelden via de mail (zie website Eroroma).
Live is short
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlammetje schreef op 19 februari 2017 @ 15:21:

Je krijgt geen seksgarantie bij je entreebewijs in de Fun.Met "de Fun" doel je op Fun4Two in Mordrecht? Just wondering. ;)
quote:Mr-Grey schreef op 26 februari 2017 @ 15:06:

[...]





Met "de Fun" doel je op Fun4Two in Mordrecht? Just wondering. ;)



Ja die zal ze zeer waarschijnlijk bedoelen. Maar dit is natuurlijk voor elke parenclub zo dat er geen sexgarantie is. Gezien je andere topic denk ik dat de Fun4Two op een zaterdagavond voor jou wel geschikt zou kunnen zijn trouwens. Heb je al eens overwogen om een SDC profiel aan te maken en daar eens te kijken of je een leuke dame kan vinden om samen eens te gaan?



SDC is sowieso handig voor contacten leggen in de swingerswereld. Ik hoor van andere mannen alleen dat ze ook wel gevraagd worden voor thuisfeestjes. Zo rol je misschien vanzelf een beetje in de feestjes waar je naar op zoek bent.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er leuke plannen voor dit weekend?

Wij twijfelen nog steeds een beetje tussen de Fun en de Fata.

Ons hotel voor dit weekend ligt ongeveer even ver van beide zaken verwijderd dus dat maakt al niet veel uit. En beide clubs hebben op zaterdag niet echt een speciaal programma denk ik.

Wie helpt mij de knoop doorhakken
Alle reacties Link kopieren
quote:Xeno9988 schreef op 01 maart 2017 @ 08:26:

Wie heeft er leuke plannen voor dit weekend?

Wij twijfelen nog steeds een beetje tussen de Fun en de Fata.

Ons hotel voor dit weekend ligt ongeveer even ver van beide zaken verwijderd dus dat maakt al niet veel uit. En beide clubs hebben op zaterdag niet echt een speciaal programma denk ik.

Wie helpt mij de knoop doorhakken Dan heb je ongetwijfeld in de buurt van Utrecht een hotelletje geboekt
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zondag zijn wij voor de eerste keer in een parenclub geweest : Fun4two. Het was geweldig, we hebben genoten ! Eenmaal binnen hebben we een rondleiding gehad waar we erg blij mee waren. Op een leuke ontspannen manier werden we rondgeleid, alle ruimtes werden beschouwd, er was alle tijd voor ons, erg prettig. Na een drankje en eten zij we verder gaan kijken. Het eten vonden we trouwens erg lekker en van prima kwaliteit. Ook wat later op de avond werd er nog bijgevuld zodat er altijd voldoende te kiezen was

Het was voor ons druk genoeg, het was geen volle bak, daardoor kon je overal goed bij.

We hebben ons omgekleed , veel mensen hadden dat voor ons al gedaan, ik heb volgens mij zelfs geen omkleedmuziekje gehoord, was ook niet echt nodig geloof ik. Eerst gingen we naar het sauna gedeelte in het bubbelbad. Daar kwamen we in contact een stelletje waarvan de dame wel met mijn lief wilde zoenen. We hadden geen verwachtingen, als er iets gebeurde dan was dat goed, gebeurde er niets, dan hadden we elkaar. Het liep anders. Na wat zoenen met het koppel in de tub zochten we een kamertje op waar we onze gang konden gaan. Toen we daar bezig waren kwam er nog een stel bij, w nu waren we met zessen. Was erg lekker, we hadden zoiets nog nooit gedaan ! We zochten een paar keer oogcontact, kijken of het goed ging, en ik kreeg steeds een geile blik terug. We hadden overigens ook veel kijkers, niet storend, vond het spannend.

Daarna in een afgesloten kamertje nog met tweeën geile sex gehad. We hebben het er nog steeds over, kunnen ook in de dagen erna niet van elkaar afblijven.

Resumé : veel meer gebeurd dan van tevoren gedacht al helemaal als je bedenkt dat we 0 ervaring hadden met swingen, prima eten en drinken, aardige mensen

Denk dat we nog wel eens teruggaan.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Mr-Grey schreef op 26 februari 2017 @ 15:06:

[...]

Met "de Fun" doel je op Fun4Two in Mordrecht? Just wondering. ;)



Ja, die bedoelde ik, daar ging het gesprek over op dat moment. De Fun is een nogal veel gebruikte afkorting. Ik las trouwens dat jou geadviseerd werd om een account te maken op sdc? Is een goede zet, maar neem dan alsjeblieft een andere nick. Iets dat niet te maken heeft met 50 tinten, je word niet serieus genomen, echt niet.



Wat leuk dat het bevallen is, cwdd! Ik vond het ook een mooie club, eten was lekker ja. Ik ben er nog nooit op een gewone avond geweest, alleen een aantal ladies nights bezocht. Eén van mijn dates wil nog wel een keer samen gaan, maar wanneer dat gaat gebeuren weet ik niet!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ook wij willen stilaan onze eerste stapjes gaan zetten in de swingerswereld. De Fun spreekt ons aan als club dankzij dit topic, maar we wensen ook contacten te leggen met andere stellen en mannen.



Ongetwijfeld is de vraag al vaker voorbij gekomen, excuses daarvoor, maar bij het zoeken op topic vond ik niet meteen iets terug: zijn er nog onder jullie geregistreerd op swingersites en wat zijn jullie ervaringen ermee? Sdc, b4dating enz... Hier moet je vaak voor betalen, en dat vind ik goed want het lijkt me de beste filter op fakers, maar we willen ook wel waar voor ons geld.
quote:Kothanse schreef op 03 maart 2017 @ 16:48:

Hoi allemaal, ook wij willen stilaan onze eerste stapjes gaan zetten in de swingerswereld. De Fun spreekt ons aan als club dankzij dit topic, maar we wensen ook contacten te leggen met andere stellen en mannen.



Ongetwijfeld is de vraag al vaker voorbij gekomen, excuses daarvoor, maar bij het zoeken op topic vond ik niet meteen iets terug: zijn er nog onder jullie geregistreerd op swingersites en wat zijn jullie ervaringen ermee? Sdc, b4dating enz... Hier moet je vaak voor betalen, en dat vind ik goed want het lijkt me de beste filter op fakers, maar we willen ook wel waar voor ons geld.



Zoekfunctie doet het toch gewoon goed hoor. Fakers zal je overal vinden en eerste digitale verkenning zelf doen is toch echt de beste methode. Dus zou zeggen, vraag een specifieker vraag op het moment dat je meer wil weten van een bepaalde club of site. Nu is het met hagels schieten op iets dat erg persoonlijk is. Wat wij leuk of goed vinden is voor jullie misschien een koude douche!



Gelukkig is weekend begonnen dus tijd zat om de digitale snelweg op te gaan! Succes!
quote:Kothanse schreef op 03 maart 2017 @ 16:48:

Hoi allemaal, ook wij willen stilaan onze eerste stapjes gaan zetten in de swingerswereld. De Fun spreekt ons aan als club dankzij dit topic, maar we wensen ook contacten te leggen met andere stellen en mannen.



Ongetwijfeld is de vraag al vaker voorbij gekomen, excuses daarvoor, maar bij het zoeken op topic vond ik niet meteen iets terug: zijn er nog onder jullie geregistreerd op swingersites en wat zijn jullie ervaringen ermee? Sdc, b4dating enz... Hier moet je vaak voor betalen, en dat vind ik goed want het lijkt me de beste filter op fakers, maar we willen ook wel waar voor ons geld.



Wij staan op eXcitant, sdc en adultmatch en op alle 3 kun je gratis lid worden en/of blijven maar is er een verschil in wat je als gratis lid nog wel of niet kunt doen op de site. Bij eXcitant heb je dan de meeste mogelijkheden. Sdc is de site met de meeste leden en bij zowel sdc als adultmatch kunnen ook single mannen lid worden en bij eXcitant niet. Bij deze laatste site is er een realitycheck via de cam voordat je op de site kunt.

Veel swingers staan op meerdere sites en is het maar net waar je je het meeste thuis voelt. Wij hebben in ieder geval via alle 3 sites leuke contacten opgedaan.
quote:Kothanse schreef op 03 maart 2017 @ 16:48:

Hoi allemaal, ook wij willen stilaan onze eerste stapjes gaan zetten in de swingerswereld. De Fun spreekt ons aan als club dankzij dit topic, maar we wensen ook contacten te leggen met andere stellen en mannen.



Ongetwijfeld is de vraag al vaker voorbij gekomen, excuses daarvoor, maar bij het zoeken op topic vond ik niet meteen iets terug: zijn er nog onder jullie geregistreerd op swingersites en wat zijn jullie ervaringen ermee? Sdc, b4dating enz... Hier moet je vaak voor betalen, en dat vind ik goed want het lijkt me de beste filter op fakers, maar we willen ook wel waar voor ons geld.Als je al zo'n kleine twee jaar bezig bent met het delen van je vrouw en fantasieën daarover, hoe komt het dat je je überhaupt nog niet al lang op dergelijke sites hebt ingeschreven? Of je op z'n minst al lang je daar meer op hebt georiënteerd?
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag dan toch naar de Fun geweest.

Het is inderdaad een heel mooie grote club en we hebben een super avond/nacht gehad.

Maar ik vond het verschil qua atmosfeer niet zo heel erg verschillend dan de Eroxx.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het er praktisch aan toe eigenlijk? Wij vinden properheid erg belangrijk, maar hoe gaat dat dan als je ergens wilt vrijen en je wilt je neerleggen op een zetel, bed, matras,.... Het zou best kunnen dat er daarvoor op die plaats een stomende partij heeft plaatsgevonden. Best niet zo een aangenaam idee om daarna daarop te gaan liggen.



Wat doe je dan met de lingerie die je draagt? Zwier je die uit ter plaatse of ga voor je eraan begint snel even naar de locker?
Hay2, je legt handdoeken neer op de plek waar je wilt gaan liggen, en gooit die achteraf bij de was. Je lingerie leg je gewoon naast je neer. Schone handdoeken kun je gewoon pakken of om vragen, afhankelijk van de club.
Alle reacties Link kopieren
quote:canvas schreef op 07 maart 2017 @ 14:09:

Hay2, je legt handdoeken neer op de plek waar je wilt gaan liggen, en gooit die achteraf bij de was. Je lingerie leg je gewoon naast je neer. Schone handdoeken kun je gewoon pakken of om vragen, afhankelijk van de club.Bedankt voor je antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven