Booty call

25-02-2017 19:38 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil later vanavond een berichtje sturen naar een man waar ik al lange tijd mee aan het flirten ben maar niet mee heb gedate of sex mee heb gehad.



Zat te denken aan : Hey X , ik heb vannacht je lichaam even nodig hoe laat heb je tijd?



of Hey sexy, ik heb je vannacht even nodig, de vering van mijn bed moet getest worden?



Is dit vreselijk lame? Ik stuur NOOIT dit soort berichtjes.



Is het wat? Zo nee, wat dan wel?

De bedoeling is gewoon een ordinaire booty call. En hoe laat stuur je zoiets?
Ik vind die eerste wel grappig
Alle reacties Link kopieren
Gezien je nick; wil je alleen seks of wil je een relatie? Als je een relatie wil moet je vooral je telefoon met rust laten.



In het geval van seks: je berichten zijn lame. Gewoon vragen of hij een wijntje komt doen. Oh, en dat stuur je gewoon nu, want het is zaterdagavond en hij heeft vast al plannen.
quote:Leggingdame28 schreef op 25 februari 2017 @ 19:39:

Ik vind die eerste wel grappig Serieus? Van mij kon je een opblaaspop krijgen.
Je hebt nog niets met hem gedaan en dan een booty call? Vraag gewoon of hij langs komt voor een soupeetje ofzo. Ik zou van dat hele directe afknappen.
Ik vind je opties echt misselijkmakend



"Kom je bij mij thuis een drankje drinken"

Dat zou genoeg moeten zijn.
Ik vind het genant.
Is dit de collega die zei: er is geen ruimte is mijn leven voor jou?
1 is dit die collega waar je verliefd op bent?



2 wat is een soupeetje?
Een late night snackje. Of een lichte maaltijd laat in de avond.
Alle reacties Link kopieren
Ff langs zijn huis rijden! Ff lekker aanbellen in een sexy pakje. Ik ben serioos
Bloemen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de eerste optie wel hot. Maar alleen als je al vaker hebt geflirt of gehint hebt naar sex.



Anders is het misschien een afknapper. Alhoewel. Mannen houden wel van direct toch
quote:safrat schreef op 25 februari 2017 @ 19:48:

Een late night snackje. Of een lichte maaltijd laat in de avond.Oh? In deze heeft ze dus zin in een frikadel?
Ik wil je



Is voor die van mij altijd voldoende...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon in je bunnypak bij hem langs gaan. En als hij niet naar wens reageert kan je nog altijd iets met 'carnaval' mompelen.
quote:badmeester schreef op 25 februari 2017 @ 19:54:

[...]





Oh? In deze heeft ze dus zin in een frikadel?Blijkbaar en nu hoopt zij dat hij trek in een mosseltje heeft.
Surf en turf
quote:safrat schreef op 25 februari 2017 @ 19:59:

[...]





Blijkbaar en nu hoopt zij dat hij trek in een mosseltje heeft.







You rock.
Netflix & chill?
Ik zou het iets subtieler doen. Inderdaad vragen of hij zin heeft om langs te komen. Met een knipoog erachter moet het ook wel duidelijk zijn. Mss reageert hij met iets dubbelzinnige en kan je dan nog duidelijker maken wat je van plan bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou verschrikkelijk afknappen op dergelijke berichten. Gewoon een appje met 'filmpje kijken?' En een smiley oid moet voldoende zijn. Zo zet je jezelf ook niet voor gek.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad ook voor netflix & chill gaan met een knipoog
Wat is het geworden TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven