Entertainment alle pijlers

Geslacht (hermafrodiet)

08-02-2017 17:18 123 berichten
https://www.nrc.nl/nieuws ... ma-maken-6598002-a1544998





Gisteravond opgenomen en vandaag bekeken.

Ryanne van Dorst (Elle Bandita) presenteert het.

Vond je haar ook zo leuk als presentator?



De motivatie om juist deze serie te willen maken, onthult Van Dorst in de tweede scène, midden op de Rotterdamse Lijnbaan: „Ik ben in 1984 geboren als hermafrodiet. Dat is iemand die zowel mannelijke als vrouwelijke lichamelijke eigenschappen heeft. De dokters vonden dat er een keuze gemaakt moest worden, dus hebben ze een meisje van me gemaakt.”
Alle reacties Link kopieren
Als ik zie welke fracties er in de raad zitten snap ik wel dat ze met elkaar niet uit die discussie kwamen
Jeetje 45 verschillende soorten intersekse
Blijft raar. In Katwijk heeft CDA, CU en SGP de overhand en daar hijsen ze wel.
Interseks net zo gewoon als flaporen
Alle reacties Link kopieren
quote:tinkebell91 schreef op 21 februari 2017 @ 22:30:

Blijft raar. In Katwijk heeft CDA, CU en SGP de overhand en daar hijsen ze wel.



Komt denk ik omdat gemeentefracties nog weleens kunnen afwijken van de landelijke fracties, ook al is het dezelfde partij

wat dacht je van die ene SGP-er die de doodstraf wel een goed idee vond
Alle reacties Link kopieren
Saaie aflevering
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 10 februari 2017 @ 09:18:

[...]





Ik ben ooit eens in Het Huis (opticien) compleet genegeerd om hoe ik eruit zag. Want als je er zoals mij uitziet kun je natuurlijk noooooooit hun luxe, dure spul kopen. Hebben ze dit gezegd of is dat je eigen invulling?
Hoe ze met die heuse dame lekker zit te high-teaen en een wedstrijdje 'wie het eerst over zijn nek gaat' voorstelt
Alle reacties Link kopieren
Ze is wel leuk maar volgens mij wordt ze gesponsord door een bierbrouwer loll maar ze is heel puur en dat is toch verfrissend doet me beetje denken aan brutale meiden dat was zeker in het begin ook erg puur en onbevangen
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat bier drinken de hele tijd ook niet. Alsof ze haar nog 'meer haarzelf' willen maken en er daardoor juist iets van maken wat ze niet is. (Tenzij ze wel een alcoholist is.)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is ze gewoon zichzelf. Heerlijk verfrissende tv.



Maar die sisha roker ( ben zijn naam vergeten) wat een rare! Wel vragen aan Ryanne of ze seksueel explosief is en dan uitleggen dat ze een apart mondstukje krijgt vanwege herpes.. Dan denk ik geef dat mondstuk en zwijg over herpes. Maar zelf uit de panty schieten als Ryanne vraagt hoe ver hij in zijn transitie wil gaan.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Quaintrelle schreef op 23 februari 2017 @ 05:13:

Volgens mij is ze gewoon zichzelf. Heerlijk verfrissende tv.



Maar die sisha roker ( ben zijn naam vergeten) wat een rare! Wel vragen aan Ryanne of ze seksueel explosief is en dan uitleggen dat ze een apart mondstukje krijgt vanwege herpes.. Dan denk ik geef dat mondstuk en zwijg over herpes. Maar zelf uit de panty schieten als Ryanne vraagt hoe ver hij in zijn transitie wil gaan.Mounir Samuel was dat. Ik vond het ook geen sympathiek interview.
Alle reacties Link kopieren
Die mounir is ook niet sympathiek.



Ik heb hem/ haar een keer gezien bij '24 uur met'. Waarin ze dacht dat iedereen een mening had over haar.

Ze zei over zichzelf dat ze iemand was die je 'of leuk vindt of haat'.



Alsof iedereen met haar bezig is. Zij heeft z'n attitude!
Klopt, Mounir heeft een attitude.

Heb hem/haar voor het eerst gehoord tijdens een radio-interview van een uur. Daarin vertelde hij dat zijn familie het prima vond dat hij man werd. Ze konden namelijk niet zoveel met Monique de lesbiënne en nu werd alles verklaard en klopte het weer. Tijdens het interview met Ryanne gaf hij juist aan dat zijn familie het allemaal niet zag zitten.

Ik denk dat Mounir nog vreselijk zoekende is in wie hij of zij is. Daarom wilde hij ook niet zeggen hoever hij (zij) zou gaan in de transitie. Ik denk dat hij dat zelf ook nog niet weet.



Mooi programma trouwens, Ryanne is leuk.

Ik hoop dat ze in het echt niet zoveel drinkt.



Wij keken eerst aflevering 2, toen bleek aflevering 1 wel erg oppervlakkig trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Magister schreef op 09 februari 2017 @ 21:26:

[...]



Precies!



Denk ook dat jullie gelijk hebben

Voor dat ze echt bekend werd, vond men haar een vieze pot en nu ineens is ze 'hot'
Frankly my dear, I don"t give a damn
De keren dat ik haar tegenkwam, leek ze wat schichtig en altijd hoodie op. Bijna onzichtbaar, en altijd weer snel weg...
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 25 februari 2017 @ 14:00:

Ik denk dat Mounir nog vreselijk zoekende is in wie hij of zij is. Daarom wilde hij ook niet zeggen hoever hij (zij) zou gaan in de transitie. Ik denk dat hij dat zelf ook nog niet weet.





Ja ik denk dat ik dit ook voelde nu jij dat zo opschrijft. Ik voel me er ongemakkelijk bij dat hij zich niet kwetsbaar durft op te stellen, maar zich de hele tijd de rol van de agressor aanneemt. Dat vind ik aan niemand prettig, wat voor gender je ook hebt. Maar misschien is dat om het zoekende te verbergen.



Verder een heel interessant en intelligent mens, vind het wel indrukwekkend wat hij allemaal al heeft gedaan en dan te zien dat hij pas 27 is! Maar niet iemand die uitnodigt tot een fijn open gesprek.
quote:Pinda-Kaas schreef op 25 februari 2017 @ 17:03:

[...]





Ja ik denk dat ik dit ook voelde nu jij dat zo opschrijft. Ik voel me er ongemakkelijk bij dat hij zich niet kwetsbaar durft op te stellen, maar zich de hele tijd de rol van de agressor aanneemt. Dat vind ik aan niemand prettig, wat voor gender je ook hebt. Maar misschien is dat om het zoekende te verbergen.



Verder een heel interessant en intelligent mens, vind het wel indrukwekkend wat hij allemaal al heeft gedaan en dan te zien dat hij pas 27 is! Maar niet iemand die uitnodigt tot een fijn open gesprek.

Mooi gezegd.

Ook eens met het laatste.
Alle reacties Link kopieren
Die bek van die oma

Zwaar teleurgesteld dat de taart blauw was
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 28 februari 2017 @ 22:18:

Die bek van die oma

Zwaar teleurgesteld dat de taart blauw wasik had het wel leuk gevonden als aan die familie was gevraagd hoe ze zouden reageren als die baby op latere leeftijd misschien toch liever een meisje zou zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zo om Ryanne lachen.

Droge Rotterdamse humor
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-03-2017 13:46
Reden: oproepje
% gewijzigd
Je mag op dit forum geen oproepjes plaatsen lizavz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven