Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
quote:lola712 schreef op 24 februari 2017 @ 22:02:

Grootste nadeel van deze apps is dat je steeds het gevoel hebt dat je nú moet toeslaan. Een leuk gesprek vandaag heb je niks aan als morgen een leukere meid voorbij komt voor degene waarmee je aan het chatten bent. Als gesprekken stil vallen of ineens niet meer reageren is er geen interesse meer. Pas als er een date is geweest weet je of het serieus is of niet. Er zijn meer kapers op de kust, je moet voor je gevoel de aandacht steeds op jou richten.

Oh dat lijkt me best vermoeiend als ik dit zo lees. Wat rot dat je dat zo ervaart.

Ikzelf heb dat niet, deze ervaring. Voor mij is het graag of niet, degene die afhaken zijn het dan toch niet voor mij. Ik blijf gewoon mezelf in app gedrag en ga op date met diegene waarbij ik echt denk, ja!

Soms zijn gesprekken vermoeiend en gaan alleen over de standaard dingen.

Soms loopt het heel soepel en dan komt er een date uit. Dat voel je beide wel aan, bij mij werkt dat zo. En als hij dan een leuker exemplaar tegenkomt, tja. Dat hou je in mijn ogen niet tegen door de aandacht steeds op jou te willen richten. Het is voor mij leuker om op date te gaan met iemand waarmee ik virtueel ook mezelf kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat was weer een gezellig vrijdagavond als single... kuch! Kwam iemand tegen waar ik echt vijf jaar geleden een tijd mee heb geappt maar het nooit tot een date kwam... gewoon saai gesprek en twijfelde aan zijn foto's. Kwam ik hem gisteren weer tegen met.. exact dezelfde foto's! En vijf jaar geleden waren die ook al behoorlijk oud. Ben toch wel zéér benieuwd hoe meneer er dan in het echt uitziet als hij foto's van bijna 7 jaar oud moet gebruiken :D maar dat gaat nooit gebeuren. Geen fijn gevoel bij!



En een andere gast begon meteen over thuis afspreken en heb 'm geblokt. Krijg ik een paar minuten later een berichtje op facebook! Helemaal niks besproken qua details dus hoe hij mij (stalkerig!!) heeft gevonden.. geen idee.



Nou, hoop snel van het daten af te zijn! Zulke ervaringen zijn weer lekker motiverend... fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
quote:lola712 schreef op 25 februari 2017 @ 09:16:

Dat was weer een gezellig vrijdagavond als single... kuch! Kwam iemand tegen waar ik echt vijf jaar geleden een tijd mee heb geappt maar het nooit tot een date kwam... gewoon saai gesprek en twijfelde aan zijn foto's. Kwam ik hem gisteren weer tegen met.. exact dezelfde foto's! En vijf jaar geleden waren die ook al behoorlijk oud. Ben toch wel zéér benieuwd hoe meneer er dan in het echt uitziet als hij foto's van bijna 7 jaar oud moet gebruiken :D maar dat gaat nooit gebeuren. Geen fijn gevoel bij!



!



Ja irritant.

Heb contact met een dame, kijk ik op haar facebook is de Tinderfoto 4 jaar oud
Ik kom ook weleens mensen tegen van jaaaaaaren geleden waarbij ik dan denk: Goh ben je nu nog steeds single?? Maar dat denken die natuurlijk ook bij mij De meesten zijn ook totaal vergeten dat ik ooit met ze gedate heb. Sinds ik in het buitenland woon is me dat overigens niet meer overkomen



MissPippilota,

Dat lijkt me echt lastig hoor, wanneer je partner zoveel rookt. Ik heb ooit gedate met iemand die rookte en ik vond dat echt vies. Ik ben heel gevoelig voor die geur, ruik het direct wanneer iemand rookt en vaak zie ik het ook aan iemand (tanden en huid).

En je zegt dat je van slag was toen jullie onenigheid hadden, nou.. ik weet niet of je het topic hebt gelezen maar ik was zo labiel als wat Hoop wel dat de onenigheid uit de wereld geholpen is?



Ik heb de komende week 3 dates, maar ik kijk alleen maar uit naar mijn date met de Jeepman. Al ben ik ook op mijn hoede, want hij heeft me via de app nog niet zoveel vragen gesteld. Dat kan ook zijn omdat hij me in het echt wil spreken ipv virtueel, wat ik zelf ook prettiger vind, maar ik ben toch voorzichtig. Wil niet weer in dezelfde valkuil stappen en iets met een ongeinteresseerde man beginnen.

Deze man is wel waanzinnig aantrekkelijk, ik denk dat ik het wel met hem zou kunnen doen

Die andere 2 dates, mjaw... die zeg ik wellicht af als het met Jeepman leuk blijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren
@GB: jij en ik hebben last van een date burn out: http://www.singlessite.nl/heb-jij-al-ee ... -burn-out/
Alle reacties Link kopieren
Nieuw op deze topic



Vinden jullie niet dat tinder meer opties zou moeten hebben? Of je alleen seks wil of meer?

Ik heb helaas tot nu toe nog geen leuke matches gehad
Normal is an illusion
Alle reacties Link kopieren
Lola ik heb ook al gehad dat matches mij meteen op FB vinden, vond ik best wel stalkerish!



Lovestar hoe voel je vandaag? Ik vind het zo jammer dat zo veel van jullie zo voelen! Ik vind jullie allemaal zo lief, als de mannen het nu ook maar kan zien!



Zieke date is nu oppad hierheen en ik ben heel nervous. We hebben de laatste dagen weinig contact en vanavond is bedoel om te praten, hij heeft zijn carnaval plannen afgezegt omdat hij dit belangrijk vind, ik weet niet wat om te denken, maar we zullen snel genoeg horen. Ik vind mijn gedrag de afgelopen paar dagen wel een beetje hysterisch en een klein beetje onredelijk. Het neemt niet weg dat het het allemaal weg gevoeld had, dus ergens zit iets niet goed. Maar door dat hysterische gedoe denk ik toch dat ik verliefd ben. En nu ben ik heel bang om hem kwijt te raken.
Femme,

veel succes straks, het komt vast goed! Zo te lezen hebben jullie nog gevoelens voor elkaar en is het belangrijk goed met elkaar te praten. Ik hoop dat dat lukt!
Alle reacties Link kopieren
Femme, succes, hopelijk is de lucht straks weer geklaard.
quote:neliba schreef op 24 februari 2017 @ 22:09:

En een knuffel voor Lovestar en iedereen die er nog meer een nodig heeft

Ik vertrek morgenochtend voor een weekje naar de sneeuw, dus ik ben hier waarschijnlijk even wat minder actief. Maar... I'll be back Veel plezier!
quote:Hoog schreef op 25 februari 2017 @ 19:46:

Nieuw op deze topic



Vinden jullie niet dat tinder meer opties zou moeten hebben? Of je alleen seks wil of meer?

Ik heb helaas tot nu toe nog geen leuke matches gehad



welkom!

Ik vind het wel wat hebben om die optie te hebben....Zo filter je de mensen uit die alleen voor de sex gaan. Maar ja, voor hetzelfde geld staat er alleen sex, maar na een heet nachtje(s) wordt je toch verliefd. Tja.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alle situaties al meegemaakt op Tinder. Dames die zeiden niet voor een ONS in te zijn en bij de eerste date gelijk sex wilden en de volgende dag doodleuk op de app zeggen dat het niks gaat worden. Maar ook wel zonder tekst, heel ondeugende appjes en voor je het weet ben je een maand heel veel samen geweest en zou het wel eens serieus kunnen worden.



Zelf na een paar keer mn hoofd gestoten te hebben, toch iets terughoudender geworden.



Vind het nog steeds een leuk medium om mensen tegen te komen en te daten.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Hee Roberto, je bent er weer!

Had jij nou ineens een ban te pakken?
Alle reacties Link kopieren
Ja, idd. Vanmiddag opgeheven met de excuses. Ze hadden geen flauw idee waarom ze het gedaan hadden. Ik zou aan trollen gedaan hebben. Ik heb nog nooit een topic geopend. Sterker, ik wist niet eens wat trollen was. Ben nog delen aan het teruglezen. Je mist een hoop in 4 dagen
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Ja raar verhaal hoor, maar gelukkig ben je er weer!
quote:FemmeForte schreef op 25 februari 2017 @ 19:46:

Lola ik heb ook al gehad dat matches mij meteen op FB vinden, vond ik best wel stalkerish!



Lovestar hoe voel je vandaag? Ik vind het zo jammer dat zo veel van jullie zo voelen! Ik vind jullie allemaal zo lief, als de mannen het nu ook maar kan zien!



Zieke date is nu oppad hierheen en ik ben heel nervous. We hebben de laatste dagen weinig contact en vanavond is bedoel om te praten, hij heeft zijn carnaval plannen afgezegt omdat hij dit belangrijk vind, ik weet niet wat om te denken, maar we zullen snel genoeg horen. Ik vind mijn gedrag de afgelopen paar dagen wel een beetje hysterisch en een klein beetje onredelijk. Het neemt niet weg dat het het allemaal weg gevoeld had, dus ergens zit iets niet goed. Maar door dat hysterische gedoe denk ik toch dat ik verliefd ben. En nu ben ik heel bang om hem kwijt te raken.



Ben zo blij dat ik geen Fb heb (wel voor Tinder natuurlijk)



Het gaat wel. Ik voel mij in ieder geval beter dan van de week. Ik merk dat ik het contact tussen nieuwe 'vriend' (hoe moet ik hem noemen hier?) maar lastig vind. Zo snel al zo intens gevoel van verbondenheid....Van de week was het heeeeeeeel erg leuk en een paar dagen was ie koeltjes. Irritant Ik vind het maar gedoe, maar tegelijkertijd wil hem graag houden als vriend en spreekt hij dat ook uit naar mij. Ingewikkeld



Snap wel dat je nerveus bent

Ik weet niet hoe belangrijk zijn plannen waren, maar voor een beetje carnevaller is dat heel belangrijk! Ik zou dat zeker zien als een positief iets. Ik denk namelijk eerder al dat je verliefd ben.....Maar dit was blijkbaar nodig voor jou om dat in te zien. Ik zou gewoon aangeven dat je verliefd ben (doodeng!) en dat je het gevoel heb dat je hysterisch gedragen heb....



Ik duim op een goede uitkomst!
Lovestar, misschien moet je op emotioneel gebied wat afstand nemen van je nieuwe vriend? zo te lezen doet hij veel met je. Verlies je jezelf niet uit het oog?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft het uitgemaakt. Al zit ik hier met tranen en doet het heel veel pijn, weet ik wel dat het zo het beste is. Diep binnen wist ik al dat het niet goed zat. Hij had ook wel tranen in zijn ogen en we hadden nog heel lang geknuffelt dus we gaan met een goed gevoel ''uit elkaar''. Ik heb totaal geen zin in dating in Tinder. Ik wil alleem maar hem, en ik denk niet dat ik zo iemand weer gaan tegen komen. Ik kijk nu voor goedkopen vlucten ergens heen waar er zon is. Gewoon met mijzelf een paar dagen weg.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Heel vervelend Femme, maar iig duidelijkheid voor je. Snap dat je nu even niet moet denken aan opnieuw daten/ tinder. Maar geloof mij, in dat warme land waar je naartoe wilt, kan het ook maar zo gebeuren.



Geef jezelf iig de tijd dit even een plek te geven.
Wees meester en vormgever van jezelf
Aw lieve Femme, wat verdrietig Neem jezelf alsjeblieft niets kwalijk. Dat je emotioneel was kwam puur en alleen door het feit dat je voelde dat het niet goed zat. Het moest er gewoon uit.

Wees inderdaad lief voor jezelf en ga de komende tijd vooral dingen die jij leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Femme...
Alle reacties Link kopieren
aww Femme
Alle reacties Link kopieren
Toch even een oppepper voor ons: niets is wat het lijkt. Ook mensen die al jarenlangggg of net weer een relatie hebben loopt vaak op de klippen! Schijnt tot je dertigste vaker te gebeuren. Échte relaties zijn tegenwoordig zeldzaam.
quote:greenbean schreef op 25 februari 2017 @ 21:37:

Lovestar, misschien moet je op emotioneel gebied wat afstand nemen van je nieuwe vriend? zo te lezen doet hij veel met je. Verlies je jezelf niet uit het oog?



Doe ik al Is wel goed te doen. Ik neem minder initiatief tot contact en probeer de gesprekjes luchtiger en korter te houden. Volgens mij gaat dat prima.



En lief dat je aan mij (geestelijke) welzijn denkt Gaat en lukt goed. Al is het dat ik ook hier kan spuien en ook reacties krijg scheelt een hoop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven