Help Zomaar veel denken aan wat onmogelijk is!!!

25-02-2017 15:01 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik denk veel aan mijn leidinggevende, ik voel altijd de spanning.

Ik ben 23, hij is 48. Weet ook dat hij niet getrouwd is.

Vind het een beetje raar maar voel me heel erg aangetrokken. Hier iets mee doen of laten?
Alle reacties Link kopieren
Haha leuke reacties ook hoor van jullie!

Ja wil eigenlijk ook kinderen en daarom het is een tweestrijd, ik denk als het wederzijds is zou hij misschien wel op me af stappen haha.
Heb je een vast contract?
Alle reacties Link kopieren
quote:Magister schreef op 25 februari 2017 @ 16:51:

[...]



Come again? (Ik doelde btw, niet geheel gespeend van cynisme, op een vaderfiguur)Nou ja, een meisje van net twintig met een man die 25 jaar ouder is? Net zo oud als haar vader zou kunnen hebben zijn? Ik doel er zonder cynisme op maar 'whateverrockstheirboat' niet waar?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Het leeftijdsverschil zou niet eens het probleem hoeven zijn, ik heb zelf toen ik 36 was, een lieverd gehad die 23 was. Heeft 7 jaar geduurd en het is nog steeds m'n allerbest vriend. Maar in je werksituatie weet ik niet of dat zo handig is voor je. Stel nou dat je je gevoelens bloot geeft aan hem en hij voelt niet hetzelfde? Dan is het wel lastig voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Ordinaire TVP.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Haha maar wat nu als hij je niet aanspreekt? Je klinkt erg jong. En onervaren. Kan zijn dat het daardoor komt dat je hem zo aantrekkelijk vindt. Ik noem dat een papa-complex. Ik scheer zeker niet iedereen over een kam maar sommige jonge vrouwen lijden daar wel aan.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
Alle reacties Link kopieren
quote:danivo schreef op 25 februari 2017 @ 16:56:

Heb je een vast contract?Nope
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamcatcher99 schreef op 25 februari 2017 @ 17:12:

Haha maar wat nu als hij je niet aanspreekt? Je klinkt erg jong. En onervaren. Kan zijn dat het daardoor komt dat je hem zo aantrekkelijk vindt. Ik noem dat een papa-complex. Ik scheer zeker niet iedereen over een kam maar sommige jonge vrouwen lijden daar wel aan.Ja kan zo kloppen, heb dit ook nooit meegemaakt hoor
quote:Enn schreef op 25 februari 2017 @ 17:03:

[...]



Nou ja, een meisje van net twintig met een man die 25 jaar ouder is? Net zo oud als haar vader zou kunnen hebben zijn? Ik doel er zonder cynisme op maar 'whateverrockstheirboat' niet waar?Juistem!
quote:Mlouise schreef op 25 februari 2017 @ 17:44:

[...]





Ja kan zo kloppen, heb dit ook nooit meegemaakt hoorNee? Nooit verliefd geweest op een wiskundedocent / skileraar? Verliefd worden op je baas is echt niet erg ongebruikelijk. Macht kan best erotiserend zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamcatcher99 schreef op 25 februari 2017 @ 15:42:

[...]





Laat mensen zich lekker onduidelijk uiten joh. Je klinkt als een schooljuf. Ik snap wat ze bedoelt, iedereen volgens mij.Azsemasnappeh .
Alle reacties Link kopieren
quote:Mlouise schreef op 25 februari 2017 @ 16:52:

Haha leuke reacties ook hoor van jullie!

Ja wil eigenlijk ook kinderen en daarom het is een tweestrijd, ik denk als het wederzijds is zou hij misschien wel op me af stappen haha.Ik ben jij niet dus geen idee hoe je erin staat, maar ik denk dat ik zou proberen om er stilletjes van te genieten en het verder te laten. Ik zou met deze man bijvoorbeeld al geen kinderen willen omdat ik mijn kinderen niet zo belachelijk oude vader aan zou willen doen, dus dan zou ik al kinderloos blijven om bij hem te blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zorroo schreef op 25 februari 2017 @ 15:11:

Meid, je bent 23. Deze man is bijna 50. Zoek een leuke frisse jonge vent en laat deze oude bok voor wat ie is. Je bent nu onder de indruk, maar bedenk hoe het zou zijn als jij straks begin dertig bent en hij tegen de zestig en oude mannen kwalen krijgt. Je hebt nog een heel leven voor je. Bovendien is een relatie tussen ondergeschikte en baas nooit goed voor de werksfeer.Dit. en bedenk ook; wil jij kinderen en wil hij dat ook? dan sta je er redelijk jong alleen voor waarschijnlijk. of als hij geen kinderen wil en je jouw kinderwens opzij zet voor hem, stel dat het dan op latere leeftijd mis gaat tussen jullie blijf jij alleen achter omdat het voor jou ook te laat is voor kinderen....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 25 februari 2017 @ 17:57:

[...]





Nee? Nooit verliefd geweest op een wiskundedocent / skileraar? Verliefd worden op je baas is echt niet erg ongebruikelijk. Macht kan best erotiserend zijn.Nee eigenlijk nooit haha
Alle reacties Link kopieren
quote:daenerys79 schreef op 25 februari 2017 @ 18:12:

[...]





Dit. en bedenk ook; wil jij kinderen en wil hij dat ook? dan sta je er redelijk jong alleen voor waarschijnlijk. of als hij geen kinderen wil en je jouw kinderwens opzij zet voor hem, stel dat het dan op latere leeftijd mis gaat tussen jullie blijf jij alleen achter omdat het voor jou ook te laat is voor kinderen....Ja klopt hij heb zelf ook 3 kinderen als ik het goed heb haha
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een stopwoordje. Nou ja, twee, ha en ha.
Vlieg met me mee naar de regenboog.
quote:Dreamcatcher99 schreef op 25 februari 2017 @ 17:12:

Haha maar wat nu als hij je niet aanspreekt? Je klinkt erg jong. En onervaren. Kan zijn dat het daardoor komt dat je hem zo aantrekkelijk vindt. Ik noem dat een papa-complex. Ik scheer zeker niet iedereen over een kam maar sommige jonge vrouwen lijden daar wel aan.Even van de andere kant bekeken. Kan het zijn dat die collega haar daarom interessant vindt? En als hij er zat van is, kan hij er makkelijk weer van af, want geen vast contract. Redelijk risicoloos voor hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamcatcher99 schreef op 25 februari 2017 @ 20:20:

Je hebt een stopwoordje. Nou ja, twee, ha en ha.Hahaha ja gaat automatisch ben gewoon vrolijk, grappig dat je er op let viel me niet op :p
Alle reacties Link kopieren
quote:danivo schreef op 25 februari 2017 @ 20:43:

[...]





Even van de andere kant bekeken. Kan het zijn dat die collega haar daarom interessant vindt? En als hij er zat van is, kan hij er makkelijk weer van af, want geen vast contract. Redelijk risicoloos voor hem.Ja zeker risicoloos.. we zullen het zien hoe het zal verlopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven