Entertainment alle pijlers

Groot spel verzinnen voor 50 personen...

23-02-2017 22:50 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik heb even een acount aangemaakt omdat ik de wanhoop nabij ben. . In juni gaan we met de familie van mijn man een weekendje weg naar Friesland. Die familie bestaat uit welgeteld 48 personen, en ik heb de taak op me gekregen om een spel te verzinnen dat als rode draad door het hele weekend loopt.. Een spelletje dat dus eigenlijk voortdurend gespeeld wordt tijdens de andere activiteiten die gepland staan. Een beetje als het moordspel, waarbij iedereen een kaartje krijgt met degene die hij of zij moet vermoorden (door een hand op de schouder te leggen). Degene die vermoord is moet zijn kaartje afgeven aan de moordenaar en dat is het nieuwe slachtoffer van hem of van haar. Dat is echt zo'n spel waar je meerdere dagen over kunt doen..



Ik zat al te denken aan weerwolven van wackerdam of iets soortgelijks.... maar ik vroeg me af of iemand een leuke suggestie heeft hiervoor. Iedereen moet mee kunnen doen, de jongste bij ons is 12 jaar. Ik hoop dat iemand een leuk idee voor deze familie heeft!
Alle reacties Link kopieren
Wie is de mol?

In groepjes opdrachten doen en per groepje een mol aanwijzen.
Alle reacties Link kopieren
Wie is de mol?



En dan de mol heeft de opdracht de sfeer flink te verpesten het hele weekend

Maar aan het einde willen zoveel mogeljjk mensen molverdenkingen krijgen want daar krijg je juist punten voor



Op naar een leuk weekend!
Alle reacties Link kopieren
http://groepsspellen.nl/g ... /overzicht-groepsspellen/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Moordspel is ook leuk maar dan met rolbeschrijvingen voor de

10 mensen die dat het best zouden kunnen en de rest heeft een weekend om achter het verhaal en de dader te komen
quote:absor schreef op 23 februari 2017 @ 22:56:

Wie is de mol?



En dan de mol heeft de opdracht de sfeer flink te verpesten het hele weekend

Maar aan het einde willen zoveel mogeljjk mensen molverdenkingen krijgen want daar krijg je juist punten voor



Op naar een leuk weekend!
maak een parcours op het erf
Alle reacties Link kopieren
quote:absor schreef op 23 februari 2017 @ 22:56:

Wie is de mol?



En dan de mol heeft de opdracht de sfeer flink te verpesten het hele weekend

Maar aan het einde willen zoveel mogeljjk mensen molverdenkingen krijgen want daar krijg je juist punten voor



Op naar een leuk weekend!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen een kaartje met de naam van een aanwezige laten trekken, en een kaartje met een bepaald woord wat je diegene moet laten zeggen dat weekend. Dat moet iedereen geheim houden, pas als je jouw getrokken persoon je getrokken woord hebt laten zeggen (en dit moet natuurlijk onbewust gaan), roep je dat je hem hebt, die persoon Is nu af en geeft zijn kaartjes (ook weer zonder dat anderen zien wat erop staat) aan jou. Wie op het eind van het weekend de meeste kaartjes heeft wint Denk aan woorden waarvan het heet moeilijk is om iemand het onbewust te laten zeggen, zoals Karbonkel of hangbuikzwijntje ofzo. Ik heb me hier kostelijk mee vermaakt!
Levend stratego. Levend schaak. Dropping kan ook. Moet je ze wel ver uitzetten. In Groningen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Smokkeltocht. Goederen van anderen jatten en oversmokkelen naar je eigen groep. De groep met de minste spullen heeft gewonnen maar dat meldt je pas bij de prijsuitreiking op zondag.



Je kan de regel instellen als iemand 'ja' zegt dan heb je vrije keus in de goederen van die groep.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:ringaroundtherosie schreef op 23 februari 2017 @ 23:06:

Iedereen een kaartje met de naam van een aanwezige laten trekken, en een kaartje met een bepaald woord wat je diegene moet laten zeggen dat weekend. Dat moet iedereen geheim houden, pas als je jouw getrokken persoon je getrokken woord hebt laten zeggen (en dit moet natuurlijk onbewust gaan), roep je dat je hem hebt, die persoon Is nu af en geeft zijn kaartjes (ook weer zonder dat anderen zien wat erop staat) aan jou. Wie op het eind van het weekend de meeste kaartjes heeft wint Denk aan woorden waarvan het heet moeilijk is om iemand het onbewust te laten zeggen, zoals Karbonkel of hangbuikzwijntje ofzo. Ik heb me hier kostelijk mee vermaakt!Wat een grappig spel. Ik ben TO niet, maar dit zou wel echt de rode draad van het weekend kunnen zijn. Kun je daarnaast nog allerlei andere spelletjes doen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de suggesties allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Groep in tweeen verdelen. En dan kunnen leden van de ene helft leden van de andere helft uitdagen. Degene die de uitdaging wint krijgt punten. Uitdaging kan zijn bv. Stukje hardlopen, of in vijf minuten de meeste roze dingen verzamelen of wat je maar verzint. Belangrijk is een groot vel dat je centraal ar de score wordt bijgehouden en een prijs die je kunt winnen, bv een beker uit een prijzenwinkel of medailles.
Wie de mol of een moordspel.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 23 februari 2017 @ 23:10:

Levend stratego. Levend schaak. Dropping kan ook. Moet je ze wel ver uitzetten. In Groningen ofzo.



En dan in het donker!

Zie oma al schuifelen achter haar rollator in het enge donkere bos



Ben zo blij dat mijn familie niet aan dit soort achterlijke familieweekenden doet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:ringaroundtherosie schreef op 23 februari 2017 @ 23:06:

Iedereen een kaartje met de naam van een aanwezige laten trekken, en een kaartje met een bepaald woord wat je diegene moet laten zeggen dat weekend. Dat moet iedereen geheim houden, pas als je jouw getrokken persoon je getrokken woord hebt laten zeggen (en dit moet natuurlijk onbewust gaan), roep je dat je hem hebt, die persoon Is nu af en geeft zijn kaartjes (ook weer zonder dat anderen zien wat erop staat) aan jou. Wie op het eind van het weekend de meeste kaartjes heeft wint Denk aan woorden waarvan het heet moeilijk is om iemand het onbewust te laten zeggen, zoals Karbonkel of hangbuikzwijntje ofzo. Ik heb me hier kostelijk mee vermaakt!Dit lijkt me leuk! En makkelijk om te organiseren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven