Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.



Schrijf gezellig mee!



NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!



Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Wat naar rosings, geen prettig idee dat iemand je hoort.. Ik ben zelf nu pas onderweg naar werk, de hele ochtend lopen spugen en dan durf ik gewoon echt niet in de metro te gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Zwanger zijn en best vaak naar de wc moeten is geen handige combinatie met een kapotte waterleiding en dus geen water om door te trekken. Nu ik het weet moet ik natuurlijk alleen maar meer...
Ik ben zooooo moe..... normaal gesproken vind ik 'moe zijn' geen reden om ziek te melden, ik slaap volle nachten, maar ik blijf zo moe. Zou fijn zijn als er meer energie terug komt dan af en toe een uurtje.



Ik vind het sowieso lastig om te beslissen wanneer ik me 'ziek' genoeg voel om naar huis te gaan. Lastig.
Alle reacties Link kopieren
Ha iedereen!

Ik voel me nogal schuldig dat ik nooit de tijd lijk te hebben om te reageren. Heb het echt druk met voornamelijk werk, maar ook studie. Ik lees wel elke dag mee. Dus blijf goed op de hoogte.

Ik was idd degene waarbij in het begin een tweeling was ontstaan. Alles ziet er nu naar uit dat het 'gewoon' een gezonde eenling-zwangerschap is. Alles gaat tot nu toe goed. Ik voel me goed en de misselijkheid is redelijk gezakt. Soms onverwachts steekt het nog de kop op. Ook de moeheid is stukke minder, al ben ik nu wel toe aan vakantie! De 20 weken echo is over een aantal weken. Het schijnt dat er dan wel een groter onderzoek plaats vindt dan normaal. Helemaal niet erg om extra goed bekeken te worden.

Ik vind het heel leuk om hier mee te lezen en vind ook een Facebook groep leuk. Ken dat alleen helemaal niet. Dus zal het even moeten leren kennen.

Ik ben tot nu toe 2,5 kilo aangekomen. Probeer er ook wel een beetje op te letten dat ik niet van god los ga.

M'n buik zie je al best goed. Mensen twijfelen niet echt meer. Morgen 17 weken. Gaat echt heel snel. Vinden jullie dat niet?
The eyes are useless when the mind is blind.
Zo meiden,



de fb groep is gemaakt en kreeg de naam babyboom augustus viva.

Diegenen die me een pb stuurden met hun e-mail voegde ik reeds toe.

E-mail is het beste, dan kan ik je direct toevoegen.

Wie er nog bijwil, stuur me gerust je email in pb (en laat het even weten dat je pb stuurde)

Is er iemand die mee beheerder wil zijn? Dan kan die persoon ook mensen toevoegen en ben ik niet de enige
Alle reacties Link kopieren
Ik wil best mede beheerder zijn, ik stuur je straks even een pb (moet eerst even heel diep na denken welk emailadres ik ook al weer gebruikte voor fb...)
Rieta ik heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ik zit inmiddels op fb... weet niet of ik hier nog heel actief ben dan.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de uitnodiging ontvangen maar als ik klik op lid worden krijg ik de melding dat de pagina niet langer zichtbaar is. Hebben jullie een idee?
quote:Stylo schreef op 24 februari 2017 @ 22:28:

Ik heb de uitnodiging ontvangen maar als ik klik op lid worden krijg ik de melding dat de pagina niet langer zichtbaar is. Hebben jullie een idee?Vreemd ik ben net lid geworden, ging gewoon goed.. misschien kan Rieta je opnieuw toevoegen?
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt !!!
Hoi allemaal! Ik heb ook een bericht gestuurd voor FB (@Rieta), leuk! Denk dat het leuk kan zijn met fotos en handiger dat je bv op een post kan reageren (zodat alle info een beetje bij elkaar staat)l



@appeltree, phoe de mate waarin jij moet spugen vind ik echt kan dat je het allemaal zo moet doorstaan!



@sunny, leuk dat je weer wat schrijft! En niet heel actief zijn is niet zo erg, vooral meelezen kan al leuk genoeg zijn! Mijn buik is ook echt niet meer te houden, de groei is echt in gang! Misschien kunnen we op FB wel wat buik fotos plaatsen per week en dan een beetje vergelijken hoe de buiken zijn in dezelfde week. (bv door weekalbums aan te maken.) Denk dat de buiken van tweede zwangerschappen vast wat groter zijn Mijn mijn buik loopt volgens mij een maand voor op mijn buik tijdens de eerste zwangerschap



@rosings, kan je anders niet een dagje vrij opnemen, een dag die vastgeplakt is aan het weekend? Ik snap het heel goed dat je je niet ziek durft te melden. Ik meld mij ook nooit ziek, ik vond het al erg om mij van de week ziek te melden met de bekkenpijn, huilend heb ik dat gedaan (de shame, maar ja.... het zat zo hoog en alles deed zo een pijn kon amper nog zitten). Zorg goed voor jezelf!!!



Bekkenpijn & fysio de fysio heeft wel geholpen, ze heeft me hardhandig gemasseerd. Mijn bilspieren zijn overbelast en waren helemaal hard. Ik moet het ontzettend rustig aan doen de aankomende dagen tot de pijn weer is gaan liggen. Ze heeft me allerlei tips gegeven voor houdingen tijdens werk, en tijdens naar wc gaan (bv tijdens poepen voeten op een krukje die tip werd hier al eerder gegeven ook!), opzij hoesten om te voorkomen dat er wat plas losloopt ect ect. Ik moet nu elke 2-2,5 uur een kwartier plat liggen, ook tijdens mijn kantoor werk (zie mezelf al op de bank liggen met de laptop), en elk uur even wandelen bv koffie gaan halen voor iedereen ofzo. Niet te lang blijven zitten in 1 houding. Ik mag mijn zoontje niet meer tillen, hij is zwaar en sowieso geen zware dingen tillen. Aankomende tijd absoluut niet iets doen waarbij je moet slenteren (dagje uit of winkelen bijvoorbeeld). En voortaan heel goed luisteren naar mijn lichaam om te voorkomen dat het erger gaat worden. Ik hoef er niet perse mijn hele zwangerschap zo een last van te hebben. Maar moet nu wel ervoor zorgen dat ik goed herstel.



Het is wel, zoals verwacht, 'zwangerschaps gerelateerde bekkenpijn' (ze gebruiken het woord bekkeninstabiliteit niet echt meer tegenwoordig, omdat het negatieve associates geeft, alsof je elk moment kan instorten ofzo). Ze had me wel een beetje gerustgesteld gelukkig. Want even zag ik de invalide parkeerplek en rolstoel al voor me, zag mezelf al in een Canta rijden naar werk enz... was wat doemdenkerig, omdat ik niet kon slapen van de pijn. Dan gaan mijn gedachtes alle kanten op
Ik hoop dat het bij iedereen gelukt is. Moest je nog invite gekregen hebben, laat het hier even weten, dan probeer ik het even opnieuw...
Alle reacties Link kopieren
Vannacht/vandaag zo hard moeten overgeven dat het zelfs door mijn neus naar buiten kwam... Zo naar! En alles rook daarna naar braaksel..



Rita, ik heb je een nieuwe pb gestuurd, ik had toch het verkeerde emailadres gestuurd.



Rosings, kan je niet afspreken dat je alle dagen een uurtje later komt/eerder naar huis gaat? Ik weet niet of dat kan op je werk, maar ik werk nu ook geen hele dagen. (Ik red het gewoon fysiek niet om optie de deur uit te gaan) Als je Door die vermoeiend op dat moment toch niet productief bent is het misschien voor je werkgever ook wel beter als je wat meer rust hebt.



Pocas, fijn dat het geholpen heeft, ik hoop dat je met rustig aan doen helemaal hersteld.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een melkveebedrijf en werk nog parttime bij een varkensbedrijf in de kraamstal. Bij dat laatste is het erg veel bukken met biggen behandelen en enten. Tot nu toe lukt alles nog, alleen heel zware dingen laat ik liggen zoals zakgoed verslepen en laden bij export biggen van 28 kg.



Ik heb ook een pb gestuurd
Kreeg iedereen die me mailde een uitnodiging voor fb-groepje?
Alle reacties Link kopieren
Nee! Ik nog niet!
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet!
My little aplletre, je staat nochtans bij uitgenodigd...

Maar ik voeg je nog eens opnieuw toe.

Sunny, van jou deed ik het ook nog eens opnieuw, ik denk dat dit gelukt was nu he?
Ik zit er in!



Misschien zit het in jullie spam inbox. Daar al gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Wat raar... Waar zou de uitnodiging moeten komen?
Normaal krijg je daar dan toch melding van? Misschien toch geen juist e-mailadres dan?

Even kijken bij je instellingen wat het is, geef het dan nog eens door en dan proberen we opnieuw...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een nieuwe pb gestuurd, hopen dat hij het zo wel doet.
quote:my-little-appletree schreef op 02 maart 2017 @ 18:00:

Wat raar... Waar zou de uitnodiging moeten komen?In je inbox van het email adres waar je Facebook mee gekoppeld is. Die moet je doorgeven om uitgenodigd te worden en daar wordt de uitnodiging naar verzonden.
Alle reacties Link kopieren
I'm in!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven