Werken in Casablanca

22-01-2009 14:02 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal / Salem Alekoum,

Laat ik me beginnen mezelf voor te stellen. Mijn naam is Martin Dalebout, namens MyCall Callcenter verblijf ik in Marokko. Hier ben ik samen met een team verantwoordelijk voor een aantal Nederlandstalige outbound sales projecten. Een van de callcenters waar MyCall zaken mee doet is gevestigd in Casablanca, te weten B2M Call Corporation. Via dit topic wil ik je namens B2M en MyCall van harte uitnodigen om als outbound callcenter agent bij ons te komen werken.

Wat bieden wij:

•Een zeer goed salaris! Te weten 10.000,- Dirhams per maand (44 uur per week).

•Werken in een prettige werkomgeving. Ons callcenters is ingericht met moderne apparatuur en we werken met hoogwaardige Europese applicaties. Daarnaast komt je te werken in een groep met gemotiveerde en professionele collegas.

•Degelijke producten om te verkopen, de klanten van MyCall zijn gerenommeerde bedrijven in o.a. de uitgeversbranche, energieleverancier en telefonie providers.

•Zekerheid! Wij werken volgens de Marokkaanse wetgeving. MyCall ziet er streng op toe dat onze partners de Marokkaanse arbeidswet naleven. De contracten zijn opgesteld in het Frans, echter wij zullen wij ook een kopie van het contract in het Nederlands verstrekken.

Wat wordt er van jou verwacht?

Als agent word je ingezet om voor onze verschillende klanten telefonische verkoop te verrichten. Aan de hand van een script en een training word je ingezet om zo goed mogelijk resultaat te behalen. We verwachten enthousiasme, resultaatgerichtheid en gedrevenheid. Je zult een training/cursus krijgen voor je communicatie en manier van telefonische verkoop zodat dit aan alle eisen voldoet.

Aan welke eisen moet je voldoen?

•Ervaring met het werken met telefoons en computers.

•Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.

•Goede communicatieve vaardigheden.

•Bereidheid om te ontwikkelen.

Welke vaardigheden zijn gewenst?

•Gevoel voor commercie

•Enthousiasme uitstralen

•Resultaatgericht werken

•Goede sociale vaardigheden

Wat moet je doen om te solliciteren?

Stuur je schriftelijke motivatie en je CV naar Nora Cohen (ncohen@b2mcorp.ma) en m.dalebout@my-call.nl. Telefonische informatie kan verkregen worden via +212 (0)22 20 76 96 a.u.b. vragen naar Nora Cohen en/of Martin Dalebout.

Voor de duidelijkheid willen wij benadrukken dat ieder vrij is om te solliciteren. We zijn niet specifiek op zoek naar een bepaald profiel medewerker. We willen het als volgt samenvatten:

•Woon je in Marokko, maar heb je in het verleden langere tijd in Nederland of België gewoond, reageer dan a.u.b.!

•Woon je in Nederland of België en is het je wens om in Marokko te gaan leven en werken, reageer dan a.u.b.!

•Ben je op zoek naar avontuur en lijkt de combinatie tussen werken en reizen je op het lijf geschreven, reageer dan a.u.b.!

•Volg je momenteel in Marokko een studie en ben je op zoek naar een goed betaalde bijbaan, reageer dan a.u.b.!

Met vriendelijke groet / Beslama,

Martin Dalebout
Forumregels gelezen?????? OF blind akkoord geklikt? DOM DOM DOM, maar dat merk je snel genoeg! GEwoon betalen voor je personeelsadvertenties!!!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ironisch om iemand met communicatieve vaardigheden te vragen terwijl je die zelf helemaal niet bezit. Terug naar school jij.
quote:B2M schreef op 22 januari 2009 @ 14:02:

•Een zeer goed salaris! Te weten 10.000,- Dirhams per maand (44 uur per week).

•Woon je in Nederland of België en is het je wens om in Marokko te gaan leven en werken, reageer dan a.u.b.!

Wow, als ik het goed heb (wisselkoers) 898,70 euro. (Wat een salaris voor een full time job. Ik weet niet hoe de lonen daar liggen, maar daar zou ik toch niet voor verhuizen...
Count your blessings...
Ik moet er trouwens niet aan denken om in Marokko te gaan leven en werken. Ik weet niet precies hoe ze daar tegen werkende, single en ook nog eens niet-Moslim vrouwen aankijken, maar als de Nederlandse Marokkanen een graadmeter zijn, is dat niet al te positief.
Ik zou liever nog vandaag dan morgen vertrekken om in Marokko te werken en te wonen. Maar niet voor dat salaris, want daar doe je zelfs in Marokko niet veel voor. En al helemaal niet als je in Casa Blanca moet wonen. De huizen zijn daar bijna even duur als hier bij ons.

Enne 44 uur werken in een callcenter: man ik zou knettergek worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven