Entertainment alle pijlers

Het beste voor je kind

21-02-2017 21:37 1392 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 10 sec van dit programma zit ik sprakeloos te kijken. Wat een mensen. "We steken wierook aan om de nacht te verdrijven. ". Ohhh my god.
Alle reacties Link kopieren
"Nu gaan Nikola en ik naar een woning die helemaal van ons is. We laten het maken zoals wij dat mooi vinden, althans wat ik mooi vind. Nikola is drie… Nooit gedacht dat er zoveel bij kwam kijken. Woorden als “stucen”, “plamuren” en “niet geaarde stopcontacten” kwamen niet voor in mijn vocabulaire en ik zou willen dat ze daar nog steeds niet in voorkwamen. Uren lang heb ik bij allerlei bouwmarkten gestaan kijkend naar deurkrukken, laminaat en gipsplaten"



Ik zou voor een echt eiken vloer gaan en deurklinken van Weijntjes :-) Dan maar niet lunchen in het Amstel. En wat leuke kleertjes van H&M. Denk toch een beetje omhooggevallen. Wat meer realisme en nuchterheid zou haar goed doen.



Zo jammer! Anders had ik haar graag ten huwelijk gevraagd :-) Maar ze zou teveel op mijn zak teren denk ik en uitgaven willen doen waar ik niet achter sta.
quote:ohboy schreef op 23 februari 2017 @ 15:15:

"Nu gaan Nikola en ik naar een woning die helemaal van ons is."

Zo jammer! Anders had ik haar graag ten huwelijk gevraagd :-) Maar ze zou teveel op mijn zak teren denk ik en uitgaven willen doen waar ik niet achter sta.



Dan hebben pappie en mammie de woning voor haar gekocht. Sneu allemaal.



Misschien kun je haar minnaar worden, ohboy? Gewoon er soms even op en af als Nikola naar judoles is.
Alle reacties Link kopieren
Uithuisplaatsing is het eerste waar ik aan denk bij de voetbalmoeder.

Waar heeft ze zo krom leren denken?



Zou Nicolai met zijn Ralph Lauren broek in de zandbak mogen? Of met een autootje

op knieën door de kamer mogen sjeezen?
Doe als een ander dan vergaat het je als een ander
quote:Pulp schreef op 23 februari 2017 @ 21:50:





Zou Nicolai met zijn Ralph Lauren broek in de zandbak mogen? Waarom zou hij dat niet mogen? Zand laat niet meer los op een Ralph Lauren en wel op een hema broekje?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben denk ik de enige die het verschil wél kan zien tussen de dame die in de volgende aflevering komt en de dame die in Kerels met een kleintje verscheen. Die van Kerels met een kleintje is ouder, het kind is ook al veel ouder. Dat is dus niet dezelfde! Wel van hetzelfde slag denk ik.



Ik heb alle reacties van iedereen hier ook terug gelezen en was daar ook wel behoorlijk geschokt over. Wat een belachelijke oordelen allemaal. Is het echt zo moeilijk om respect te hebben voor een ander zijn of haar keuze?

Ik ben niet van mening dat de lavendelouders de kinderen schaden. Misschien leven ze wat wereldvreemd, maar wel vol liefde en respect en daar ontbreekt het nogal aan in de samenleving van nu. Absoluut niet slecht, wel véél TE... Was mij too much maar ik denk dat ze heel fijn samenleven en wonen.



Dan de thuisonderwijs ouders. Wat dáár allemaal over wordt geschreven. Jullie moeten je schamen. Hoe erg is het dat een kind meehelpt met een klusje? Vre-se-lijk!! Echt, die kids moeten direct uit huis geplaatst worden, toch?? Want dat is wel goed voor het kind.

Gelukkig bepalen die ouders zelf. Ik vind het een gelukkig gezin, ze had het goed voor elkaar, plezier er in. Goed geregeld. Top situatie en ook nog eens een stichting. Chapeau.

Maar nee. "Moeten die mensen niet werken??!"..

Ongelooflijk, we MOETEN van alles in deze fantastische maatschappij. Het allerbelangrijkste is dat je kan "zijn" en eigenlijk niets MOET.

Deze ouders zijn daar los van, hoe heerlijk!! Nee dat is fout want dat wijkt af. Foei foei foei!!



De enige waar heel wat steekjes bij loszitten is moeder Carmen die leeft van de uitkering die haar ouders haar geven. Een behoorlijk riante ook.

Schaamteloos dom wat ze allemaal uitkraamt. Haar kind heeft talent, is enthousiast etc, volgens eigen zeggen dan. Nergens is dat kind blij in de uitzending alleen als het wat eet in Ballorig. Dit zie ik wel als kindermishandeling. Het kind is lamgeslagen door zijn hysterische pusherige narcistische moeder die hoopt dat haar zoon dik geld gaat verdienen zodat hij haar kan onderhouden. LOL.

Ach, hij kan altijd nog DJ worden, of is dat een loser beroep? Hahahaha



Iedereen met een tablet is een loser. Als je chips eet ben je een loser, als je bij de mac eet ben je een loser, Maar dat kind zit zelf de helft van de tijd op de telefoon te klooien, dan ben je natuurlijk geen loser.

En slaapt bij mama in bed met 4 jaar. Dan ben je natuurlijk geen loser.

Mama in de playboy maar faalt absoluut never nooit.

Haar enige win-win situatie is de uitkering waarvoor ze beide handen ophoudt.

Ik hoop dat er een wonder gebeurd voor dit kindje maar ik vrees het ergste. Ik hoop ook wel op een uitzending over hoe het ze over 10 of 15 jaar vergaat. Volgens mij is Nicola dan gay XD en geen profvoetballer. Leven beide van een uitkering van de ouders van Carmen. Kunnen ze zich samen opmaken XD en nog steeds samen in bed slapen. Ideale situatie voor Carmen.
Happiness lies in your own hands
Zo Kimmsize,

Wat een veroordelen over Carmen. In het eerste deel van je post, vind je het raar dat anderen veroordeeld worden en vervolgens ga je zelf helemaal los op Carmen. Ik snap het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 25 februari 2017 @ 08:11:

Zo Kimmsize,

Wat een veroordelen over Carmen. In het eerste deel van je post, vind je het raar dat anderen veroordeeld worden en vervolgens ga je zelf helemaal los op Carmen. Ik snap het niet.Hypocrisie heet dat.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 25 februari 2017 @ 08:11:

Zo Kimmsize,

Wat een veroordelen over Carmen. In het eerste deel van je post, vind je het raar dat anderen veroordeeld worden en vervolgens ga je zelf helemaal los op Carmen. Ik snap het niet.+1 koekoek!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Geweldige tv!



Mijn kind heeft talent!! Hij heeft alleen maar veel geld en de juiste kleren nodig en dan kan je "gewoon" prof worden. Alleen een kwestie van tijd... En daar staat dan een kind naast dat moet huilen bij de judoles, geen enkele aanleg of motivatie heeft voor lichamelijke beweging. En dat er als een zak hooi bijstaat als hij eindelijk zijn talent op het voetbalveld kan laten zien.... Volgens mij is talent niet te koop en heb je daarnaast ook nog heel erg veel doorzettingsvermogen en motivatie nodig om prof te worden (in welke sport dan ook).



Bij dat spirituele gezin hoop ik dat de lavendel niet te geconcentreerd is. Ze smeren zich er echt de hele dag door mee in. Je zult wel vergaan van de lucht daar in huis... Wat ik mij wel afvroeg is wat hij verder nog leert daar op school (behalve yoga en meditatie van zijn oma). Ik hoorde niets over leren lezen of rekenen. En je zag ook niets in die "school" (lees een soort woonhuis van zijn oma en wat vrijwilligers) zoals schoolboeken of ander lesmateriaal. Op de website van de school staat hier ook geen enkel woord over.
Alle reacties Link kopieren
Er staat op de schoolwebsite die eerder genoemd is hier wel een vrij recent rapport van de inspectie. Zag er prima uit
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamarita schreef op 22 februari 2017 @ 18:47:

[...]





Hoe kom je daarbij? Ze wonen nog steeds in Ierland. Ze leven daar (voor nu) van giften/donaties.



Volgens een vrij recent artikel in de krant

Zal hem even zoeken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 25 februari 2017 @ 18:11:

[...]





Volgens een vrij recent artikel in de krant

Zal hem even zoeken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
In Het Beste Voor Je Kind is te zien hoe Patricia en Paul de kinderen in Rotterdam opvoeden. De familie heeft echter een tijd niet in Nederland kunnen wonen. De Rotterdamse wethouder Hugo de Jonge van het CDA was van mening dat thuisonderwijs niet kon. Kinderen hebben recht op goed onderwijs en dat kun je niet krijgen als je niet naar school gaat. Wellicht zit hier een kern van waarheid in. Zo gaf Patricia in Het Beste Voor Je Kind aan dat als zij haar kinderen les geeft, er voor de lesstof drie kwartier wordt voorgeschreven. Patricia is binnen een paar minuten echter al klaar. “Omdat ik dan alles al gezegd heb.”
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
O ze heeft inmiddels haar fb aangepast. Eergisteren stond er nog dat ze in Waterford woont.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Mij viel ook de houding van mama van Nicholas op.. Het lijkt alsof ze haar eigen onzekerheden wilt verbergen door haar kind zo te pushen om een profvoetballer te worden en te dwingen om zich populair te gedragen zodat hij geen loser wordt en veel vriendjes heeft. Het lijkt me dat zij echt dringend therapie nodig heeft en een cursus opvoeding en omgaan met kinderen. Hoop echt dat ze het zelf ook gaat inzien als ze zichzelf op tv terug ziet en dat ze dit gaat veranderen. Een kind wordt juist mega onzeker van een moeder die vindt dat hij ALLES goed moet doen en in alles het beste moet zijn. Een kind moet juist zelf leren keuzes maken en je kunt hem wel stimuleren maar zo extreem pushen is echt niet goed voor de ontwikkeling.
Alle reacties Link kopieren
Overigens heet het jochie geen Nicholas, Nikolai of Nikolai maar Nikola
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Ik vraag me af bij de spirituele mensen of die kinderen niet barsten van de hoofdpijn, de hele tijd een nieuwe lading pure olie wat normaal flink verdunt wordt voor het wordt verdampt.



Verder vind ik het programma eigenlijk echt fantastisch, ik heb het al een aantal keer bekeken.



Bij elke extreme visie moeten we toch wel iets positiefs kunnen halen? Hebben jullie eye openers gezien?
Alle reacties Link kopieren
Up
quote:Sophiever schreef op 27 februari 2017 @ 18:04:

Ik vraag me af bij de spirituele mensen of die kinderen niet barsten van de hoofdpijn, de hele tijd een nieuwe lading pure olie wat normaal flink verdunt wordt voor het wordt verdampt.



Verder vind ik het programma eigenlijk echt fantastisch, ik heb het al een aantal keer bekeken.



Bij elke extreme visie moeten we toch wel iets positiefs kunnen halen? Hebben jullie eye openers gezien?Ja. Je kan 's schijnbaar nachts vliegen. Doe ik toch iets fout
ben er weer bij
Alle reacties Link kopieren
Zit er weer klaar voor
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Hai
Present
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er klaar voor! Ben erg benieuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven