Baby- en Kinderkleding deel 9

03-10-2016 15:05 2670 berichten
En dan zijn we al bij deel 9 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



Appelflap007dochter

maat 98-104dochter

maat 80Aurora_Australiszoon aug. 2016

maat 80boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Chica-1983dochter jan. 2016

maat 74_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 62Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

98/104

dochter maart 2016

maat 86Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92zoon maat 56Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 68nicole123zoon maat 116dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80NYCzoon

maat 104/110zoon

maat 80oureazoon jan. 2016

maat 86pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 122/128dochter mrt. 2013

maat 98-104ruivadochter feb. 2015

maat 80siska74zoon sept. 2014

maat 92sofietje83zoon

maat 80TinkerBell34dochter dec. 2014

maat 92



Alle reacties Link kopieren
Mijne stapte de afgelopen maanden en ook nu nog binnen gewoon op sokken of blote voeten. Kan toch best, de verwarming staat toch aan? En schijnt ook gewoon het beste te zijn voor de ontwikkeling van de voetjes. De schoentjes die ik postte draagt ze alleen als ze buiten loopt. Ik zou dus geen slofjes voor binnen kopen, maar pas schoenen als hij buiten gaat lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 25 februari 2017 @ 15:25:



Iemand een suggestie voor een (eerste) setje dat een beetje bij die smaak past?Ik kwam dit pakje tegen bij Zalando. Zijn in ieder geval dezelfde kleurtjes. Denk alleen niet dat deze ook nog leuk is als hij een jaar is.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 25 februari 2017 @ 15:25:

Ik vind het erg lastig om een eerste pakje te vinden voor nr 2... Bij de eerste vond ik hem zo leuk en zo goed staan dat ik het pakje ook groter gekocht heb zodat het bij de eerste verjaardag nog een keer gedragen kon worden, dan zie je ook hoeveel hij gegroeid was in die tijd. Hij dragen die grote maat nu nog en het zit bij hem echt goed. Zo verliefd als ik toen was op dat pakje heb ik bij niks anders, maar misschien kan dat ook niet. Of niet tot het zo ver is dat de kleine het ook draagt.. Dat dat een deel van de verliefdheid is op dat setje.



Dit was het setje van onze oudste:

[afbeelding]

[afbeelding]



Iemand een suggestie voor een (eerste) setje dat een beetje bij die smaak past?



Zoiets?







quote:ourea schreef op 25 februari 2017 @ 19:16:

[...]

Klopt het dat deze Bunnies Jr behoorlijk prijzig zijn? ik zie op verschillende sites dat die schoentjes voor 59 euro te koop zijn. voor enkel binnenshuis vind ik dat dan best duur.



Ik heb 44,95 betaald (ietsjes korting, nieuw 49,95) voor dit model:







Vaak kun je deze schoentjes ook in de uitverkoop krijgen maar je moet dan wel geluk hebben dat ze de juiste maat van je kind hebben en ook nog iets dat er redelijk leuk uitziet. En op een gegeven moment weet je welke merken goed bevallen en passen en kun je ze ook online bestellen. Voor het eerste paar wilden we echt graag even in de winkel passen.
Alle reacties Link kopieren
Of dit?







quote:Chica-1983 schreef op 25 februari 2017 @ 20:21:

[...]





Zoiets?



[afbeelding]



[afbeelding]

Leuk! Leuker dan dat zwart broekje bij het blauwe shirt. Maar goed, mijn mening maar natuurlijk.



En eendelige pakjes MLAT? Of vind je dat bij voorbaat niks?

Vond deze bij Prenatal.



Hier 'aan' bij een model, ziet er leuker uit vind ik.



Ik had soortgelijke slofjes voor binnen, maar niet met alleen een leren zooltje. Ze waren van Orbea en hadden onder de voorvoet en de hak zat een soort stroeve laag, daardoor had hij wat meer grip op onze harde en gladde vloer en gleed hij niet uit.



Voor buiten had hij wel bunnies superflex. Duur inderdaad, maar ik vond ze heel leuk om te zien, leek me een verstandige keuze en manlief vond dat ik vier de prijs niet mocht zeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chica-1983 schreef op 25 februari 2017 @ 20:21:

[...]





Zoiets?



[afbeelding]



[afbeelding]Het vestje vind ik niet zo, maar het broekje is zeker leuk! Bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:Chica-1983 schreef op 25 februari 2017 @ 20:26:

Of dit?



[afbeelding]



[afbeelding]Het shirt vind ik erg leuk, maar met een zwart broekje vind ik het zo donker worden en ik weet niet goed waar ik het qua kleur anders mee zou combineren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chica-1983 schreef op 25 februari 2017 @ 20:10:

Mijne stapte de afgelopen maanden en ook nu nog binnen gewoon op sokken of blote voeten. Kan toch best, de verwarming staat toch aan? En schijnt ook gewoon het beste te zijn voor de ontwikkeling van de voetjes. De schoentjes die ik postte draagt ze alleen als ze buiten loopt. Ik zou dus geen slofjes voor binnen kopen, maar pas schoenen als hij buiten gaat lopen.Mijn vloer is ijskoud, ik loop zelf ook niet op sokken. Maar goed, intussen trekt hij zelf ineens steeds alles uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 25 februari 2017 @ 20:30:

[...]



Leuk! Leuker dan dat zwart broekje bij het blauwe shirt. Maar goed, mijn mening maar natuurlijk.



En eendelige pakjes MLAT? Of vind je dat bij voorbaat niks?

Vond deze bij Prenatal.



[afbeelding]Ik vind hem er heel leuk uit zien, maar eendelige pakjes worden hem bij ons niet. Bij de oudste is gebleken dat we die niet gebruiken omdat we ze niet handig vinden, zelfs het gekregen peper dure ralph lauren pakje is ongebruikt.. Alleen een eendelig berenpakje met rits is wel meer dan 1 keer gebruikt. Die van de h&m en dat zag er zo schattig uit dat (onhandig of niet) die wel gebruikt moest worden hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:Chica-1983 schreef op 25 februari 2017 @ 20:10:

Mijne stapte de afgelopen maanden en ook nu nog binnen gewoon op sokken of blote voeten. Kan toch best, de verwarming staat toch aan? En schijnt ook gewoon het beste te zijn voor de ontwikkeling van de voetjes. De schoentjes die ik postte draagt ze alleen als ze buiten loopt. Ik zou dus geen slofjes voor binnen kopen, maar pas schoenen als hij buiten gaat lopen.Kinderen hebben volgens mij iets minder last van de temperatuur van de vloer, maar bij ons is het zo koud dat ik zelf binnen met extra dikke sokken of schoenen aan loop. Onze zoon loopt wel op sokken, maar blote voeten zou ik hier thuis echt niet doen. Maar dat ligt misschien ook aan wat voor vloer je hebt (wij hebben laminaat).
Dan zeker niet doe MLAT. Het is inderdaad wat je handig vind.

Ik zou bij het donkerblauwe shirt een grijs broekje ook mooi vinden.
Alle reacties Link kopieren
Binnen lopen mijn kindjes ook op sokjes
Alle reacties Link kopieren
Oh suf... zie nu pas dat mijn link het niet deed...

http://www.zalando.nl/gap-bro-jumpsuit- ... s-k11.html

Maar lees nu ook dat je liever geen eendelige pakjes hebt dus dan is dit ook niks voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik had je vorige bericht helemaal niet gezien.. overheen gelezen denk ik. Hij is wel erg leuk, maar het risico dat we hem niet gebruiken is denk ik te groot. Wel heel erg bedankt voor het mee denken.
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van deze?







Ik denk dan wel met een effen broekje er onder (donker blauw?), ik ben bang dat het bijpassende broekje iets te veel van het patroontje wordt.
Alle reacties Link kopieren
Vind die laatste leuk. Zou denk ik ook voor een donkerblauw broekje erbij gaan. Hebben ze die er niet bij?
Alle reacties Link kopieren
Dit is het broekje dat er bij hoort







Ik zou zelf denk ik voor zo'n soort broekje gaan











Al is het dan weer de vraag of de kleuren/tinten blauw goed passen..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die onderste leuk. Maar... vind het ook lastig want ik heb denk ik een iets zoetere smaak dan jij. Ik vind voor die hele kleintjes vooral echt babykleding leuk. Iets wat dus met een jaar niet zo leuk meer is.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 25 februari 2017 @ 15:25:

Ik vind het erg lastig om een eerste pakje te vinden voor nr 2...

Gefeliciteerd!



Ik dacht ook meteen toen ik het las: die verliefdheid heeft misschien te maken met dat hij het aanhad. Dat schrijf je zelf ook al.



Mijn oudste 'moest' helemaal in het wit als eerste pakje. Ik weet niet meer wat ik dacht, lekker rein en puur enzo moest het ;) Dus compleet in het wit zonder wat erop... En verliefd dat ik op dat setje was! Ligt nog steeds beneden in een kistje.



En het eerst pakje voor babyzoontje is voor mij het pakje geworden waarin hij van de afdeling afkwam. Toen konden we hem pas van top-tot-teen aankleden. En ik heb dat niet eens zelf uitgezocht, het is later thuis gehaald, maar dat werd m'n favoriete pakje (Zit ook alweer in het kistje !)
Alle reacties Link kopieren
Een rood broekje past er ook wel bij? Dan heb je dezelfde kleuren.
Het zig-zag streepje met het broekje met het knoopje: lief!



Tip: HEMA heeft rompers 2+1 gratis! Scheelt toch weer € 4,-.



Had gisteren twee met spaghettibandjes gekocht en deze:







En, deze pyjama-set.







Voor de jongens zag ik gisteren deze zoete zwembroek.



Alle reacties Link kopieren
Aaah die zwembroek met de bootjes wil ik!!!!!! Issie er in maat 98?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven