Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn (en wat dat met je doet)

28-10-2016 08:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim 3000 berichten is het weer tijd voor een nieuw topic.



Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van dit leven. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.



Nieuwelingen komen regelmatig aanwaaien en zijn altijd welkom. Om mee te praten of voor vragen/opmerkingen. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect naar elkaar toe"



Hier is de link naar ons vorige topic, waarin ook weer een link staat naar het vorige topic waarin ook weer een link staat.
Later is nu
Dank je! Inderdaad onvergetelijk en heel wat fijner dan de twee ziekenhuisbevallingen daarna.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 24 februari 2017 @ 21:40:

Ja, maak me even lekker

Ik heb zelfs mn standaard stukje chocolade niet gehad. Ook geen buikpijn trouwens



Geluk bij n ongeluk,dus. Mag ook wel eens.

Ja ik had het gepost en toen dacht ik daarna even wacht...dat is niet zo lief van mij. Mijn excuses.



Ik bedoelde natuurlijk dat ik een bakje cherry tomaten en komkommer weg heb zitten werken.



Zelf ken ik Badedas alleen als de shampoo die we meenamen op vakantie. 1 bepaalde geur brengt mij altijd weer helemaal terug naar die tijd haha.



Gefeliciteerd Cesium!



Slaaptijd voor mij, ik ben al wakker sinds 4 uur vanochtend. Yay insomnia. Tot morgen!
quote:cesium24 schreef op 24 februari 2017 @ 22:23:

Dank je! Inderdaad onvergetelijk en heel wat fijner dan de twee ziekenhuisbevallingen daarna.

Ik wil niet teveel in details treden maar snap je helemaal

Welterusten allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als een roosje geslapen dus ik ga toch de gok wagen. Yey leuke dingen!!!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Frambozen!!!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En gefeliciteerd Cesium
Later is nu
Ben net thuis van verjaardag, ben doodmoe en erg emotioneel.
Alle reacties Link kopieren
Cesium, nog gefeliciteerd!



Tut, is bij jou de wind al weer weg?



Lien, ik hoop dat je een beetje rustig weekend hebt.



Framboosje, ben je al op de plek waar je graag wilde zijn? Het was een lange treinreis geloof ik. Hoe is het met je teen?



Nes, lees je nog mee? Hoe is het met je?



Dreamer, is de buikpijn nog steeds weg?



Catnip, ik hoop dat je een hele gezellige carnaval hebt!



6716..hoe gaat het met je dit weekend?



Hier niet zo veel te melden. Er wordt geklust en ik hobbel er op laag tempo tussendoor..
Alle reacties Link kopieren
Nou. Rustig weekend?

Het weekend is al half om

Vandaag gewerkt van kwart voor acht vanmorgen tot kwart voor zes vanmiddag.

En toen kwam ik moe thuis en was ik boos en teleurgesteld.

Zoon had er keurig voor gezorgd dat er eten op tafel stond.

Dochter had niks gedaan.

Behalve naar de paarden.

En verder

...oeps...vergeten mam....

Grrrrrr.



Dus.

Mijn huis is een bende en ik moet morgen fluks aan de slag. Als ik dan mijn bed nog uit kan komen.

Zojuist nog zoon zijn verslag doorgelezen en wat spel-en stijlfouten eruit gehaald

Snap er de ballen van maar zoon was er blij mee

Iets over gassen en gamma en temperatuur en foutberekening ofzo.



Nartjie, waarom ben je emotioneel?

Was de verjaardag niet zo leuk?

Nog wel gefeliciteerd trouwens.



Cesium ook gefeliciteerd!



Tut, het regent en waait hier alweer. Stuur je zon wel de goede kant op?



Ambra, laag tempo is toch ook goed?



Frambozen, veel plezier vanavond !



Dreamer , nog veel spierpijn van het sporten?



6719, achteraf heb ik het wel gelezen van je aangezichtspijn maar was het weer vergeten, sorry.

Wel fijn dat je medicatie in elk geval enigzins helpt.



Ik duik mijn bed in. Ben enigzins gesloopt na twee van die lange dagen werken. Was ook weer behoorlijk druk en dat was gisteren ook al zo . Lekker uitslapen morgen. Nu maar hopen dat ik slapen kan en niet wakker ligvan de pijn.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Catnip, geniet van het hossen en springen.

Yellow, ging jij ook nog carnavallen?

Veel plezier beiden.

Ik bedank ervoor. Ben niet zo van verkleden en menigtes

Heb nog een trauma van de optocht met Alkmaars Ontzet toen ik in een konijnenpak op een wagen reed door de stad.

Had toen al een bril. En iedereen maar lachen. Haha een konijn met een bril op. Niet genoeg worteltjes gegeten??
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch wel een beetje grappig, Lientje.. maar voor jou natuurlijk niet.



Geen buikpijn, rustig weekend. Man is op stap met een vriend. Die heeft me gesmeekt of ik ze alsjeblieft weg kon brengen, terwijl er gewoon een bus rijdt. Aangezien ik dochter bij een vriend weg wilde halen, heb ik maar hand over hart gestreken.



Nu zo de hond uit en dan naar bed. Dochter is al naar bed, zoon kijkt voetbal.





Lien, je kunt dochter mórgen ook nog aan het werk zetten he. Dat kan ook als jij er bent. En ja.. dan gaat ze lijntrekken en moeilijk doen. GA jij maar met een boek in bad ofzo, dat je het niet hoeft te zien.



Toedels!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoe komen jullie erbij dat ik naar carnaval ga?

Nooit gedaan en ga ik nu ook niet doen haha, echt geen energie voor. Maar lief dat jullie aan me denken! Zal morgen wat uitgebreider reageren.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 25 februari 2017 @ 22:17:

Hoe komen jullie erbij dat ik naar carnaval ga?

Nooit gedaan en ga ik nu ook niet doen haha, echt geen energie voor. Maar lief dat jullie aan me denken! Zal morgen wat uitgebreider reageren.Dat was denk ik mijn fout. Heb jou en yellow ff door elkaar gegooid, solly!
Alle reacties Link kopieren
quote:ambra schreef op 25 februari 2017 @ 23:19:

[...]



Dat was denk ik mijn fout. Heb jou en yellow ff door elkaar gegooid, solly!Haha dat denk ik ook! Maakt niet uit hoor, er schrijven hier aardig wat mensen mee, soms haal ik ook mensen of dingen door elkaar.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik heb gister gecarnavald, voor 3 uurtjes. Voelde me vannochtend helemaal top, we zouden vanavond zelfs nog een paar uur gaan. Maar ik ben toenstraks helemaal ingestort van vermoeidheid.



Lees later even goed bij.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot van je ontstoken teen Dreamer, hopelijk helpt die antibiotica snel!

Wel fijn dat je verder geen darmklachten meer hebt gehad. Misschien een tip om bij je antibiotica probiotica te slikken voor je darmen, omdat antibiotica ook alle goede bacteriën dood. Als je al gevoelige darmen hebt is dat wel goed om aan te denken.



Ik hoop dat je uitje geslaagd is Frambozen.



Fijn dat je gisteravond hebt kunnen carnavallen Yellow. Wel balen dat je nu bent ingestort van de vermoeidheid, maar gisteravond is je tenminste gelukt!



Met mij gaat het ondertussen wel weer, ergste buikpijn is over. Ben sinds gisteravond wel ineens zwaar verkouden, met keelpijn. Dat is de eerste keer deze winter dat ik echt zo verkouden ben. Zelfs met schorre stem enzo. Vandaag ga ik een paar uurtjes aan schoolopdrachten zitten en verder lekker serie kijken met vriend.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Mijn ontstoken teen was 3 jaar terug, Catnip het was een waarschuwing aan Frambozen om niet te lang te wachten met bellen naar de huisartsenpost, omdat het wel eens lang kan duren voordat je daadwerkelijk je medicijnen krijgt



Man hield me vannacht wakker met zn apneu. Als hij op zn rug ligt stopt hij regelmatig met ademhalen. Wanneer ik dan met het dekbed wapper, draait hij zich weer om. Gisteren is hij op stap geweest en met bier op ligt hij vaker op zn rug en krijg ik hem met heel veel moeite op zn zij. Heel veel moeite. Gelukkig had ik al geslapen voordat hij thuis kwam.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Oh hahaha wauw. Toch niet helemaal wakker tijdens het lezen.

En wat vervelend dat je man je wakker heeft gehouden. Lijkt me erg lastig, ik vind het al irritant als mijn vriend snurkt en ik hem daardoor op zijn zij moet duwen. Meestal wordt hij dan gelukkig zelf al een beetje wakker en draait zich om.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, heb ik zojuist al gedaan. Mét een extra klusje. Werd wel ff ongezellig ja en ik ben stevig uit mijn slof geschoten. Portie stress al gehad vandaag.

De vraag wat eten we vandaag is óók al voorbijgekomen hier.

Heb gezegd haal maar chinees.

Ff makkelijk vandaag.



Catnip , sorry. Nam het letterlijk van Ambra aan.

Teruglezen had ik geen puf meer voor gisteravond.



Zit nu met de benen languit op de bank aan de koffie.

Man gaat zo paardrijden met dochter.

Samen met zoon zit ik hier in spanning

Staat eindelijk zijn cijfer voor zijn herexamen op de site, ligt de site van de uni eruit!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Heb overigens met een extra dosis pijnstillers op heerlijk geslapen en voel me vandaag beter dan verwacht.

Rustig dagje erachteraan nu en gaat dan helemaal goedkomen hoop ik
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Goed zo Lientje, voet bij stuk houden! Ze kan best haar steentje bijdragen aan het huishouden, daar heeft ze later alleen maar profijt van.

Spannend voor zoon, misschien wil iedereen tegelijk zijn cijfer zien.



Blijf maar lekker binnen vandaag, ik heb geen zin om in het carnavalgedoe terecht te komen. Alle winkels, behalve de grote supermarkten, zijn ook tot woensdag dicht. Als je er niet van houdt heb je weinig keus om iets anders te doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat apart cesium, alle winkels tot woensdag dicht.

Jammer dat ik daar niet werk.

Hier zijn we nooit gesloten. Op feestdagen na dan.

De site gaf de hele week al problemen dus zoon had het al een beetje zien aankomen helaas.

Spannend hoor. Als hij dit haalt én de tentamens van de komende twee weken (of 3 ofzo) heeft hij alle punten voor het eerste jaar behaald.

Haalt hij daarna nóg weer de rest allemaal, dan heeft hij zijn propadeuse in één jaar ipv in anderhalf. En dat zal een hoop stress schelen, zoon leeft nogal in zijn emoties.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Nou Lientje, dat gaat van je vakantiedagen af. Mijn dochter houdt absoluut niet van carnaval maar moet toch elk jaar vrij nemen omdat werken gewoon niet gaat.

Goed van je zoon hoor! Fijn dat het zo'n serieuze werker is. Ik weet nog goed wat een gestress het hier ook elke keer was.
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 26 februari 2017 @ 11:07:

Oh hahaha wauw. Toch niet helemaal wakker tijdens het lezen.

En wat vervelend dat je man je wakker heeft gehouden. Lijkt me erg lastig, ik vind het al irritant als mijn vriend snurkt en ik hem daardoor op zijn zij moet duwen. Meestal wordt hij dan gelukkig zelf al een beetje wakker en draait zich om.Mijn man snurkt op zijn zij en daar slaap ik heerlijk op
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven