Zwanger worden vanaf januari 2017

01-01-2017 22:51 1556 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Dit topic is bedoeld voor de meiden die, net zoals ik, vanaf nu (januari 2017) voor een 1e, 2e, 3e (of meer) kindje gaan! Geef je gegevens door dan zet ik ze in de tabel!

Groetjes Lise24



NaamLeeftijdHoeveelste kindje?Hoeveelste rond?Wanneer N.O.D.?ZwangerSabeintje27/?1e4e 1 mei 2017Stier1992?/?1e5e 4 mei 2017Travelexplorer27/331e4e ? mei 2017Rissie8630/?2e5e ? mei 2017 Mieksie?/331e4e ? mei 2017Mamavantweeboys25/273e3e ? mei 2017 NinjaToby29/311e6e? mei 2017Hendrika8729/301e4e ? Mei 2017G-power198928/302e15e ? Mei 2017Vossenest32/343e6e ? Sarina8729/322e3e ? Juni 2017Mei 2017November2014201424/?2e5e17 januari 2017Zwanger (ronde 5)Belgischmeisje27/281e2e31 januari 2017Zwanger (ronde 2)Madelief0828/33 2e1e15 februari 2017Zwanger (ronde 1)1976isa41/49 1e?11 maart 2017Zwanger (ronde ?)SterreWaterman32/321e3e17 maart 2017Zwanger (ronde 3)Lise2431/372e3e23 maart 2017 Zwanger (ronde 3)Maris8927/311e3e 28 Maart 2017Zwanger (ronde 3)
anoniem_107904 wijzigde dit bericht op 13-05-2017 20:15
3.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dan zit je wel goed met klussen en die zwemmers blijven gelukkig nog even hangen

Idd even blijven liggen doe ik ook altijd.

Ninja waarschijnlijk is ie morgen al iets donkerder..streepje was bij mij pas op dag 18 dus alles kan..even geduld nog denk ik succes

Ik kan inmiddels ook weer fijn klussen. Geen idee hoe mijn cyclus gaat lopen na de mk maar ook ik heb nog wat testen liggen. Succes dames en geniet van het klussen
Alle reacties Link kopieren
Fijn rissie86 hopen dat het snel weer mag lukken!! X
Alle reacties Link kopieren
@ninjatoby..Zou gewoon door testen en je geen zorgen maken..Bij de zwangerschap van mijn 2e kindje had ik pas op dag 22 een positieve test, eisprong op dag 23 bij cyclus van 31 dagen. Kan dus echt laat zijn en alsnog goed gaan.



Wilde alle dames nog veel klusplezier/succes wensen die rondom de eisprong zitten!



Voor de carnavallers onder ons, fijne dagen!voor mij op naar alcoholvrije carnaval haha..eens kijken hoe dat bevalt. Iig geen kater in de ochtend.



@ vossenest..klinkt spannend. Ben benieuwd hoe het bij de dokter is gegaan.



@wen....succes met wachten. Kan idd verschillende dingen zijn...of weinig hcg waardoor geen positieve test of gewoon een maand een rare cyclus (net als bij vossenest afgelopen maand). Maar je zou wel verwachten dat test paar dagen na NOD wel aan zou slaan als je zwanger bent, zeker Early testen die extra gevoelig zijn. Duim voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen, ik ben weer een ronde verder, vandaag ongesteld geworden. Ik schrijf zelf weinig berichten hier, ik merk dat ik heb nu toch allemaal anders ervaar dan toen we bezig waren voor onze 1ste. Ik herken wel veel in jullie berichten, ik worstelde toen ook veel met hetzelfde maar ben nu veel relaxter dan toen. Maar ik vind het leuk om jullie berichten te lezen en vind het niet erg om de tabel bij te houden. Mijn cyclus is redelijk steady met 28/29 dagen en LH-piek op dag 18. Ik heb altijd al een korte luteale fase van ongeveer 10 dagen gehad. Bij mijn dochter had ik op dag 9 al een licht streepje op kruidvattest en die werd de dagen daarna steeds donkerder. Bij mijn vorige zwangerschap temperatuurde ik ook. Dat ga ik deze ronde ook weer doen. Het geeft mij rust als ik ergens een beetje controle over heb. Ik dacht eigenlijk dat het deze keer misschien wat sneller zou lukken omdat ik al een keer zwanger ben geweest. Valt dus tegen haha. Vanochtend even balen maar nu weer frisse moed! Succes aan iedereen op het wachtbankje!
Alle reacties Link kopieren
Hai Lise!! Oh wat jammer zeg! Wel fijn dat je een regelmatig cyclus hebt, weet jenwaar je aan toe bent en dat je lichaam doet wat het moet doen. Volgende ronde hopelijk goed nieuws!



Ik zit inmiddels op dag 15 van mijn cyclus en vandaag eindelijk een licht streepje op de ovu test, morgen dus zeer waarschijnlijk mijn LH piek en overmorgen dus eisprong, ik ga mn best doen om manlief te verleiden straks haha!! Ik wil niet dat hij weet wanneer de vruchtbare dagen zijn, wil hem niet stressen
Alle reacties Link kopieren
Haha Sarina, en is het gelukt?



Hoe zit dat bij jullie? Drinken jullie gewoon een wijntje als je op het wachtbankje zit? Of nu al de fris?
Alle reacties Link kopieren
Hai dames, ik lees jullie verhalen mee vanaf het begin. Nu maar een account aangemaakt want wil graag meepraten. Ook wij zijn vanaf januari gestopt met de pil en gaan voor ons eerste kindje. Ik ben 29 en mijn vriend 30 jaar.

17 maart is mijn NOD. Dit is onze 2de ronde.



Wat spannend om jullie verhalen te lezen!

Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger



Iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd!



Vossebeld@ hoe gaat het met jou? Je was toch langs de huisarts geweest? Duim voor je dat het een zwangerschap is!
Alle reacties Link kopieren
Sorry weeeer een ego post; MHet is me gisteren helaas Niet meer gelukt om te testen moesten al heel vroeg op pad! Vrijdagavond en zojuist geklust! Heb vrijdagavond beetje buikpijn/krampen gehad? Ik ga straks nog een test doen kijken of m'n streepje nu weer weg is dan weet ik dat het m'n eisprong was hihi. Dus dan zit ik ook op het wachtbankje ' spannend!



Lise balen! Hopelijk de volgende ronde wel raak! Mijn nod is 13/3 ! Ronde 1



Welkom Hendrika!



Fijne zondag dames!!



Saar ik drink normaal eigenlijk niet veel! Nu ander verhaal met carnaval maar ik drink gewoon mijn vriendin is toevallig verloskundige en die zegt dat het geen kwaad kan! Tot de 9 weken ongeveer is er nog geen navelstreng. Mijn eerste was namelijk een verrassing en toen kwam ik er bij zes weken pas achter was ik in paniek maar toen zij ze dit dus tegen mij.



En madelief hoe bevalt carnaval zonder alcohol? Ik vond het stuk saaien drie jaar terug hoor haha!!



Sarina Oe spannend hopelijk vandaag dikke streep! Ik duim voor je !
Alle reacties Link kopieren
O en mijn leeftijd is 25/27 ????
Alle reacties Link kopieren
Helaas, vanmorgen vroeg toch ongesteld geworden.... :(
Alle reacties Link kopieren
Hoi Wen85, wat vervelend! Hoe voel je je?

Hoeveelste ronde ben je?



Mamavantweeboys wat spannend en wat duurt het wachten lang he



Vanaf vandaag of morgen beginnen mijn vruchtbare dagen :-) word deze week dus veel klussen.

Ik gebruikt geen ovaluatie testen omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn en mijn vriend vind het allemaal leuk maar is er niet heel veel mee bezig.

Als het een paar maand later raak is, vind hij het ook goed.

Voor ons vrouwen is dat natuurlijk anders,



Nog dames die deze week de NOD verwachten?



Hele fijne zondag gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Net een test gedaan, weer een lijntje niet super licht noet super donker... ik doe morgen ook braaf rond half twaalf een test dan kan ik echt verschil zien. Nu hebben we vandaag sowieso nog geklust dus al is het toch pas morgen dan geen nood. Ga me nu weer klaar maken voor een dagje carnaval (moest er al zijn maar wilde perse die test doen haha)



Wen wat ontzettend balen!



Hendrika spannend ja! Ook al is het Nr3 ik vind jet nog spannender lijkt wel als voorheen. Maar ik heb spiraal gehad en weet niet hoe m'n cyclus loopt vandaar de testen voorheen ook nooit gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Voor een hoop spannende dagen nu rondom eisprong en wachtbankje.



Mama van twee boys kan best zijn dat het streepje op de test een aantal dagenlang steeds donkerder wordt. Bij mij duurde het 4 dagen voordat er een knaltest was...komende dagen gewoon om de dag vrolijk door klussen, dan zit je wel goed! Carnavalze!



Welkom Hendrika!



Balen wen van de menstruatie. Wel fijn om nu duidelijkheid te hebben..Al is het niet de gewenste duidelijkheid. Hopelijk volgende ronde meer geluk!



Saar ik heb gewoon gedronken op het wachtbankje. Bij 1e kwam ik er pas met 6 weken achter en al die tijd gewoon regelmatig wijntje op. Toen ik eenmaal de positieve test had ben ik wel gestopt. Kan zo vroeg nog geen kwaad als je soms eens iets drinkt.



Carnaval zonder alcohol....Niks aan haha. Voege zwangerschap was is toen rond de 26 weken...nu vind ik het nog irritanter omdat iedereen non stop de vraag aan het stellen was omdat ik niet dronk. Stond op het punt om gewoon te zeggen...Ja ik ben zwanger en nou stoppen met vragen en gewoon lekker gaan carnavallen. Toch maar niet gedaan. Gaan vanmiddag met onze dochter naar de optocht. Daar wel veel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Hendrika!!!



Jeetje wen85 wat balen zeg, op naar de volgende ronde!!



Gisteren hebben we niks gedaan maar dat is ook niet erg want had nog een licht streepje, ik ga zo weer testen en verwacht dan een dikke donkere streep, dus vandaag moeten we er echt voor gaan haha!!



@mamavantweeboys: goed hoor!!! Hele grote kans dat het raak is je hebt alle kansen benut!



Hopen dat we allemaal snel zwanger zijn xxx
Alle reacties Link kopieren
Ja ik snap het alleen niet zo omdat die donderdag heel licht was en vrijdag echt mega mega donker en dan vandaag weer er tussenin?? Maar ja we zullen het wel merken over paar weken!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde vanavond nog een testje doen om de knalstreep te zien maar ze zijn op haha!!! Echt stom! Maarja, hopen dat het klussen lukt vanavond, manlief is beetje chagrijnig
Alle reacties Link kopieren
Haha als mijn man chagrijnig is dan bied ik hem een massage aan... vaak helpt dat wel en van het een komt het ander

Aankomende week zal ik hem dat hoogstwaarschijnlijk gaan aanbieden
Alle reacties Link kopieren
Ahha Hendrika! Heb ik idd ook gedaan, ik verwacht wel dat het goed gaat komen!!
Alle reacties Link kopieren
Het hangt denk ik in de lucht. Die van mij zegt bijna nooit nee en had zijn kids ook over de vloer dit weekend. Dus was nu moet en wilde even niets ????
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks meer van vossenest gehoord, is alles goed gegaan bij de dokter? X
Alle reacties Link kopieren
Stomme mannen! Haha!! We hebben ze toch écht nodig quote:Rissie86 schreef op 26 februari 2017 @ 21:52:

Het hangt denk ik in de lucht. Die van mij zegt bijna nooit nee en had zijn kids ook over de vloer dit weekend. Dus was nu moet en wilde even niets ????
Alle reacties Link kopieren
Het wat lief hendrika en sarina dat jullie aan me denken hoe het is: de huisarts heeft even een paar dingen Na gelopen en heeft me door gestuurd om bloed af te geven dat heb ik zaterdagochtend dus gelijk gedaan. Zaterdagmiddag zijn we naar burgersbush geweest, ter afleiding. Ik was de hele dag aan het gapen, zoooo moe... die avond appte een vriendin om een drankje te doen en ik ben toch gegaan, beetje kletsen en weer optijd naar huis. Zondag lekker uitgeslapen en daarna met het gezin plus bevriend stelletje naar Rotterdam geweest, markthallen en uiteten, lekker en gezellig! Daar voelde ik mij al weer wat beter, minder gegapen enzo.. vannacht was mijn man dus ook weer blij dat ik me weer beter voelde

Ik ervaar nu weer bruine afscheiding sinds gisteren, een week na menstruatie, ik denk dat het restjes zijn en niet iets anders. Dit heb ik elke maand namelijk. Dinsdag kan ik bellen voor de uitslag van de bloed test, misschien een hepatitis/virus, een infectie of misschien iets veel ergers, maar daar moet ik nog maar niet aan denken.



Nu moet ik even 2 pagina's na lezen,

Jammer wen dat je toch ongesteld bent geworden..

Mamavantweeboys ik werd gek van die vage ovu testen dat ik deze maand op mijn gevoel af ga.

Carnaval met of zonder alcohol, ik wens jullie veel plezier
Just do it
Alle reacties Link kopieren
Ha dames,



Goed weekend gehad? Moest even bijlezen! Wij hebben tot woensdag familie te logeren, lekker druk thuis, maar erg gezellig en goede afleiding! Mocht er een bevruchting hebben plaatsgevonden dan zou de innesteling rond deze tijd plaatsvinden. Ik merk al dat mijn borsten sinds twee dagen wat groter zijn, maar dat gebeurt sowieso gedurende mijn cyclus. Ik probeer het nu wat beter in een app bij te houden want tijdens de vorige ronde dacht ik gelijk dat het een zwangerschapssymptoom was natuurlijk, haha. Ik had laatst bij de IKEA zo'n papier centuur meegenomen en toen ook even de omvang opgemeten haha, vanavond maar even kijken of het idd scheelt of dat het alleen maar voller voelt. :D



@Vossenest Goed dat er wel even bloed is afgenomen, hopelijk morgen geruststellend nieuws! De markthallen zijn zo leuk, fijn dat je je toen wel wat beter voelde. Storm/omgevallen boom had overigens gelukkig geen schade achtergelaten



@Sarina87 Hoop dat het is gelukt met de massage! :D Lastig he om je man toch een beetje buiten de vruchtbare dagen/zorgen te houden om ze niet te stressen? Ik kan er uren over praten haha, daarom ook erg fijn dat dit forum er is!!



@Hendrika welkom!



@mamavantweeboys Klinkt idd alsof je alle kansen benut hebt! :D



@Wen85 Balen, maar hopelijk vol frisse moed door naar de volgende ronde?



@Lise24 Hey! Hoop dat het met temperaturen makkelijker gaat straks



Goede start van de week iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeeetje ik heb een hoop gemist! Ga vanavond alles even terug lezen meiden en reageren.



Vandaag mijn NOD en er gebeurd nog niks?!? Voel ook niet iets opkomen ofzo.

Nog maar een dagje wachten dan (gaaaaaap) en anders woensdag een restje doen.



Tot vanavond meiden X
Alle reacties Link kopieren
@vossenest spannend hoor! Fijn dat je afleiding hebt!



@travel explorer soannend!! Hopen op goed nieuws dan!

Gelukkig was er geen schade door de boom!

En ja haha alle kansen benut! Morgen maar weer voor de zekerheid hihi



@sabeintje Jeej hopelijk een goed teken en heb je deze week een positieve test in handen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven