Zwanger worden vanaf augustus 2016 met tabel

03-08-2016 20:13 3168 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje NOD Bijzonderheden
cheese-cake 28/31 1e ? Miskraam oktober '16
Zaphod 29/31 1e ?
AV1992 24/26 1e ?
Zeepaardje55 29 3e ? Miskraam maart '17
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Mermaid89 27 2e 19 mei 2017 :heart: Een meisje!
Herstblaadje89 27/29 1e 20 mei 2017 :heart: Een jongen!
HermioneJeanGranger 26/29 1e 1 juni 2017 :heart: Een jongen!
Hassebassie 29 1e 5 juni 2017 :heart: Een meisje!
Pandi 26/26 1e 11 juli 2017 :heart: Een verrassing!
Beetje-vreemd 38/23 3e 17 augustus 2017 :heart: Een jongen!
summer87 29/32 1e 20 september 2017 :heart: Een meisje!
sneeuwwitje86 30/32 1e 24 oktober 2017 :heart:
Mellala 26/31 1e 19 november 2017 :heart:
Floor789 24/26 1e :heart:
Bevallen :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 1e :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 1e :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 12:17
55.23% gewijzigd
Hier nog steeds radiostilte. Begonnen met temperaturen en ovulatietesten. Dus ga er vanuit dat ik in een nieuwe ronde zit.



Succes dames!!
Wat rot die onzekerheid en dat wachten mellala ik ben ook weer met ovulatietesten begonnen, maar ik vergeet steeds dat ik niet veel mag drinken van tevoren. Hoop dat ik toch een verschil in streepjes kan ontdekken..



Gaat iemand nog carnaval vieren dit weekend?
Nu 3 dagen getest en iedere keer een licht streepje. Blijven testen dus maar. En de testjes bewaren.



Ik sla deze keer het carnaval vieren over. Volgend jaar weer!
Mellala ik heb ook 3 dagen getest en ik zie nog helemaal niks (behalve de controlestreep natuurlijk). We gaan het zien
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker carnaval! Ben donderdag geweest en ga zo ma en di normaal zouden we vandaag ook zijn gegaan maar dat was iets te. En mijn vriend moet optreden dus ik volg Haha veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Mij niet gezien bij carnaval. Ik blijf er zo ver mogelijk bij uit de buurt, vind het verschrikkelijk

Veel plezier voor diegene die wel gaan!
Wij gaan vanmiddag even naar de carnavalsoptocht kijken. Gelukkig is dat alleen de straat uitlopen ???? Doe het meer voor zoon dan voor mezelf. Zoon vond de carnaval op de peuterspeelzaal geweldig en begint al te dansen als hij carnavalsmuziek hoort. Ben dus benieuwd hoe hij de optocht vind, vorig jaar was hij net 1 en keek hij wel maar of hij het nou zo leuk vond
Had zojuist best wel een hele donkere streep op m'n Ovulatietest. En m'n temperatuur was vanochtend een halve graad minder. Misschien komt m'n ovulatie er dus aan. Spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je Mellala!!



@Mermaid, hoe vond je zoontje de optocht vanmiddag?
Spannend Mellala! Veel plezier



Zoon vond de optocht niet zo leuk als ik gedacht had de tractors die de wagens trokken waren het hoogtepunt, de harmonie ging ook nog wel maar de rest vond hij niks aan. Hij wilde zelfs niet met de confetti gooien. misschien had ik toch wat te hoge verwachtingen
Alle reacties Link kopieren
Mijn jongste (2,5) vond het prachtig, de oudste (4,5) vond een hoop herrie en wilde door, weg, naar huis, alles beter dan langs die stoet blijven staan Zelf vind ik carnaval in ons dorp altijd een hoog "alle zuipende en rokende tokkies en zwakbegaafden-gathering"-gehalte hebben. Toch niet echt mijn type mensen geloof ik.

In het zuiden kan het wel veel leuker zijn weet ik als half-Limburgse maar toch is het als inhetNoordenopgegroeidevrouw niet mijn feest Ik zeg: Kom maar op met Koningsdag, alle vrijmarktjes af, das meer mijn ding!
Alle reacties Link kopieren
Overigens heeft oudste wel de polonaise gedemonstreerd, ondertussen halve zinnen uit carnavalskrakers schreeuwend. Dus ergens vindt hij wel iets leuk van het carnaval
Ik woon in Limburg in een ons-kent-ons dorp. Hier is het dus eigenlijk altijd dezelfde groep mensen die elke avond met carnaval feesten. Ik vind de optocht altijd wel leuk en vroeger ging ik ook wel een paar dagen carnaval vieren maar de laatste jaren niet meer.



Hebben jullie ook van die extreme eetbuien? Ik heb m'n avondeten nog nauwelijks op en ben alweer op zoek naar ander eten. Ik word zo gek van mezelf want ik weet dat het niet goed is wat ik doe maar kan mezelf niet bedwingen.
Haha, heerlijk die eerlijkheid en enthousiasme van kinderen!!
Vandaag was m'n Ovulatietest nog positiever dan gister. Joepie! En m'n gevoelige tepels zijn weer terug, die ik de afgelopen 2 cyclussen niet had rond m'n ovulatie.
Alle reacties Link kopieren
Kijk hop hop gas op die lolly
Hahaha ja inderdaad!!
Dat klinkt positief Mellala! Gebruik van maken veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Die kleine is zo druk echt niet normaal ze schopt me gewoon wakker s'nachts. Echt bizar nog maar 8 weken.
Alle reacties Link kopieren
Die kleine is zo druk echt niet normaal ze schopt me gewoon wakker s'nachts. Echt bizar nog maar 8 weken.
Oh wat gaaf Door! Wat gaat het hard he. Tijd vliegt!
Hahaha Mellala; wat Door zegt inderdaad! en jeetje Door, wat gaat het hard! Hoop dat je toch nog een beetje kunt slapen de komende weken, je gaat je energie natuurlijk hard nodig hebben straks. Spannend!
Ik had trouwens een tweede streepje op m'n ovulatietest. Nog niet zo donker, dus morgen weer testen. Moet dan wel op m'n werk, dus dat word nog een uitdaging haha (heb dipsticks, dus moet een plastic bekertje meenemen).
Alle reacties Link kopieren
Ben er bang voor heb het heel druk de komende weken. Mijn broertje heeft waarschijnlijk ook een nieuw huis dus hij wil ook graag gaan meubel shoppen. En wij krijgen de sleutel over 2 weken. Maar als het allemaal zo loopt als bedacht heb ik vanaf 11 April rust Haha. Wat fijn al die positieve ovulatie testen. Ik hoop dat er volgende maand allemaal positieve zwangerschapstesten.
Alle reacties Link kopieren
Wow door wat gaat de tijd snel..8 weken nog maar .. dat is zo voorbij.

Dan heb je nog wel allemaal leuke dingen die je gaat doen. Maar denk aan jezelf en je baby.



Av wat fijn.. wel snel een streepje .. volgens mijn gegevens zou mijn eisprong aankomend weekend zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven