Napraattopic deel 78

15-02-2017 17:23 3074 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 25 februari 2017 @ 23:32:

[...]



Huh? Aan wie vraag je dat?Nou aan die dame die daar trots op is maar ik zit in het verkeerde topic zie ik. Echt heel vervelend, het forum 'verspringt'. Hebben jullie dat ook, als je te snel op een topictitel klinkt dat je dan in een andere terecht komt?
Alle reacties Link kopieren
Nou in het eerste geval gaat het om hormonale pubers en ben je dus blijkbaar 'nog' aantrekkelijk, ook al ben je al op middelbare leeftijd

En in het tweede geval hebben we te maken met een pedofiel



dus dat is wel een verschil lijkt me.

Je leest dit ergens, of?
Alle reacties Link kopieren
Ja BlijfgewoonBianca, daar hoort het thuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2017 @ 23:33:

[...]



Er zit tock vaak ergens een extra, onverwachte letter. OordoppenS. Ik zou er niet op gekomens zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Rararawiebenikdan schreef op 25 februari 2017 @ 23:35:

[...]



Nou aan die dame die daar trots op is maar ik zit in het verkeerde topic zie ik. Echt heel vervelend, het forum 'verspringt'. Hebben jullie dat ook, als je te snel op een topictitel klinkt dat je dan in een andere terecht komt?Ja dat hebben wij ook. Dan lees ik ineens reacties die totaal niet bij het topic passen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 25 februari 2017 @ 23:35:

Nou in het eerste geval gaat het om hormonale pubers en ben je dus blijkbaar 'nog' aantrekkelijk, ook al ben je al op middelbare leeftijd

En in het tweede geval hebben we te maken met een pedofiel



dus dat is wel een verschil lijkt me.

Je leest dit ergens, of?Nou, als je er trots op bent dan zit er wat mis hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 februari 2017 @ 23:36:

[...]





Goed zo; goed opgeslet
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 25 februari 2017 @ 23:37:

[...]



Ja dat hebben wij ook. Dan lees ik u eens reacties die totaal niet bij het topic passen.Maar daar is dit topic toch ook voor, of heb ik de moderators niet goed begrepen?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2017 @ 23:38:

[...]



Goed zo; goed opgeslet
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 25 februari 2017 @ 23:35:

Nou in het eerste geval gaat het om hormonale pubers en ben je dus blijkbaar 'nog' aantrekkelijk, ook al ben je al op middelbare leeftijd

En in het tweede geval hebben we te maken met een pedofiel



dus dat is wel een verschil lijkt me.

Je leest dit ergens, of?In het tweede geval ligt het er wel aan hoe oud dochter is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Rararawiebenikdan schreef op 25 februari 2017 @ 23:38:

[...]



Maar daar is dit topic toch ook voor, of heb ik de moderators niet goed begrepen?Huh?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2017 @ 23:39:

[...]



In het tweede geval ligt het er wel aan hoe oud dochter is.ja, het woord vriendinnetje werd gebruikt dus het ging in mijn hoofd meteen om een 6-jarige
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 25 februari 2017 @ 23:42:

[...]





ja, het woord vriendinnetje werd gebruikt dus het ging in mijn hoofd meteen om een 6-jarigeOp n gegeven moment is alles onder de 21 'tje'
Alle reacties Link kopieren
quote:Rararawiebenikdan schreef op 25 februari 2017 @ 23:38:

[...]



Maar daar is dit topic toch ook voor, of heb ik de moderators niet goed begrepen?Oude posts / topics kun je je nog wel herinneren, van die forumster, maar je weet niet waar de napraat voor is ? Geinig, hoor. Net echt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2017 @ 23:49:

[...]



Oude posts / topics kun je je nog wel herinneren, van die forumster, maar je weet niet waar de napraat voor is ? Geinig, hoor. Net echt.Auch. Val jij even door de mand rara.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo, oud? Dat topic is van vandaag
Alle reacties Link kopieren
Wat een onvriendelijke reacties trouwens Filet, waar komt dat toch vandaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rararawiebenikdan schreef op 25 februari 2017 @ 23:52:

Hoezo, oud? Dat topic is van vandaag Schreef ze vandaag dan over een vader van een dinnie die op haar dochter viel ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 februari 2017 @ 00:04:

[...]



Schreef ze vandaag dan over een vader van een dinnie die op haar dochter viel ?Wat bedoel je?
slaap lekker allemaal
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 25 februari 2017 @ 18:25:

[...]



eens.Deze dan? Die hebben toch bijna alles. Geen saaie muziek, geen hoge stemmen. En de schreeuwende vrouwenstem hoor je pas in de laatste seconden.



Heerlijke muziek. Als je die muziek op zet tijdens het ramen wassen of auto wassen ben je zo klaar.



https://youtu.be/YHH1jFfDXAQ Gogol Bordello - Companjera (Live @ Pinkpop 2010)
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 25 februari 2017 @ 02:14:

metal is een verzamelnaam voor een heleboel verschillende stromingen waaronder death, thrash, folk, black, doom, speed. ik vind dus dat je niet van 1 muzieksoort kan spreken, dat betekent dat alles op een grote hoop gaat. als je de verschillende stijlen beluistert, merk je dat ze heel uiteenlopend zijn.

de bands waar ik van hou, kunnen me tot in het diepst van mijn ziel raken.

en je voelt het of niet, daar valt niks aan te begrijpen.Nog even op je reactie hierboven terug komen. Soms kan muziek je inderdaad diep raken, maar is het niet vaak ook de combinatie "muziek plus publiek" zoals op onderstaand filmpje. Als je die kolkende massa ziet op het zware geluid dat precies op het juiste moment verhoogd. Prachtig. (Hier was ik NIET bij)



En nu hou ik er over op, doei.



https://youtu.be/cMuOILiIEwI De Staat - Witch Doctor - Live @ Pinkpop 2016
LOEP ME MAAR aub.
quote:Rararawiebenikdan schreef op 26 februari 2017 @ 00:05:

[...]



Wat bedoel je?Van de domme houden is wel de beste tactiek
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een wantrouwendheid proef ik hier zeg. Jullie weten wel hoe je iemand zich welkom kan laten voelen. Ik weet oprecht niet waar dit over gaat en wat er hier allemaal gebeurd is. Ik heb in elk geval geen zin om me mee te laten sleuren in die negativiteit.
Ow mag het hek aub dicht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven